Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Simkaart automatische poort
Hoi
Ik heb een simkaart nodig om mijn automatische poort aan te sturen. Nu heb ik vernomen dat ik regelmatig de simkaart uit de poort moet nemen en mee moet bellen om deze actief te houden, klopt dit? Valt dit niet in te stellen door orange?
Alvast bedankt

Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Als je een abonnement neemt, dan moet je niet regelmatig bellen
Als je een betaalkaart neemt, moet je 1 maal per jaar her/bijladen, anders gaat je nummer weg. Maar je moet niet bellen
Indien deze sim alleen maar dient voor data - zal wel het geval zijn - kun je bij je bestaand abonnement een surf extra card nemen voor 3 EUR/maand. Deze wordt meestal gebruikt om in een laptop te steken en gebruikt de 4G van je abonnement.
De pin wel weg doen van de surf extra card Surf Extra Card - Simkaart voor tablet | Orange België
0
0
RubenP
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
De poort gaat op door naar het nummer te bellen. Data-sim zal dus niet genoeg zijn.
Dus een betaalkaart en elk jaar zou die dan 5euro kosten aangezien dat het minste is wat je kan herladen?
2
0
Trickie
Pisteur vétéran
•
65 Berichten
@RubenP Bij Telenet hebben ze een abo met prijs volgens verbruik. Kost 5€ om te activeren en daarna niets meer. Ook Base heeft zo'n formule: Base 0. Ideaal voor toepassingen waarbij er alleen maar oproepen moeten worden ontvangen. Volgens wat ik gelezen heb op diverse fora blijft de nr. behouden na lange periode van inactiviteit. In jouw geval zal er wel regelmatig naar gebeld worden, dus dan is er al helemaal geen probleem.
0
0