Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Fair use policy - uren op website niet correct?
Hey,
Mijn piekverbruik is vandaag toegenomen tussen 11 en 14u (ik weet niet wanneer) vandaag. Dit terwijl het tussen middernacht en 11 niet toegenomen was. Op de website staat enkel tussen 17u en 24u
Graag feedback zodat ik zeker de olympische spelen kan kijken de komende weken.
Bedankt.
mvg
Dieter

Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@KleineDieter goedenavond
je kan deze eens lezen gaan.
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/piek-en-daluren/m-p/147433#M6808
Succes.
0
0
KleineDieter
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Hey,
bedankt. Ik had deze gelezen inderdaad. Maar bij het inloggen inde klantenzone, kun je je gebruikt volume zien. Ik heb Zen Fiber, en ik merk dat wat ik verbruikt tussen bv 12u smiddags en 15u, in de klantenzone bijgeteld wordt bij de piekuren.
mvg
Dieter
0
0
kevunster
Apprenti guérisseur
•
184 Berichten
De Fair Use Policy voor de piekuren ligt momenteel op 3000GB. Ge moet toch al flink zot doen wil je dit halen. 🙂
De Fair Use Policy wordt toegepast tijdens piekuren (17:00-23:59 uur). Bij overschrijding van het normale surfvolume wordt de bandbreedte beperkt tot 20 Mbps downstream en 2 Mbps upstream. De maandelijkse fair use limiet bedraagt 3 TB, wat overeenkomt met circa 430 uur 4K-streaming.
In de daluren (00:00-16:59 uur) wordt de bandbreedte niet beperkt. Tijdens piekuren kan je alle diensten blijven gebruiken, zij het met een verminderde snelheid, voldoende voor bijvoorbeeld SD-streaming op één apparaat.
Onthoud dat de tellers NIET live worden bijgewerkt en doorgaans een kleine 24 uur kunnen achterlopen.
4
0