Pisteur expérimenté
•
19 Berichten
Xbox one X connectie problemen.
Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X.
Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet.
Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.
Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen
Is er iets wat ik gemist heb?

TomN
Employé Orange
•
198 Berichten
Hey redroom82,
PS4 en consoorten hebben ook dit soort problemen, NAT problemen.
Wat uitleg errond van Microsoft zelf: https://support.xbox.com/nl-BE/xbox-one/networking/nat-error-solution
Probeer eens de DMZ in te stellen naar het vast IP adres van je XBOX om te kijken of dit je probleem oplost?
16
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @redroom82
Hebben de tips geholpen van onze Tribers hierboven?
Je zou normaalgezien geen problemen moeten ervaren met je connectie van je Xbox. Aarzel zeker niet om wat rookseinen toe te sturen naar de klantendienst van Orange.
De Orange-stamleden maken hier een dossier van en trachten een oplossing te zoeken binnen de 5 werkdagen.
Totems ✨groet
8
0
Teur
Pisteur expérimenté
•
12 Berichten
Heb zelfde probleem, zowel bij XBox als PS4.
Mijn XBox werkt best met WiFi, PS4 met kabel (heb ook alles al geprobeerd qua settings modem)
Volgens PS ligt het aan de provider. Ik heb mijn console getest bij familie met een andere provider (proximus/telenet) en daar werkte mijn console wel goed.
9
0
Teur
Pisteur expérimenté
•
12 Berichten
Ook bij mij is dit de oplossing. Ik heb nu heel goede verbinding (ethernet) met al mijn toestellen (desktop, PS4, XBox).
Ik ben een totale leek op dit gebied, maar vind het toch vreemd dat de technici van Orange daar niet konden op komen. Ik ben ook al maanden aan het sukkelen met mijn internet verbinding...
Thanks!
1
0
PeterVI
Pisteur confirmé
•
5 Berichten
Hier het zelfde probleem met mijn one x over wifi werkt hij perfect maar via kabel niet.
Ik dacht al dat het een hardware probleem was van de xbox maar ik lees hier dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem.
Tot hiertoe de enige oplossing met een switch werken?
10
0