Profiel van Ben21

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

E-mailadres wijzigen in "mijn klantenzone"

Ik ben nieuw op het forum hier, dus goeiemiddag allemaal.

De anomalie waar deze post over gaat is mijn onlangs gewijzigde e-mailadres waarmee ik inlog op “mijn klantenzone”.

Niettegenstaande die wijziging perfect gelukt is (ik kan zonder problemen inloggen met het nieuw geregistreerde e-mailadres) word ik met het probleem geconfronteerd dat ik, eens ik ingelogd ben, mijn oude e-mailadres niet kan wijzigen in de tab profiel.

Als ik daar op “bewerken” klik en mijn nieuwe e-mailadres invoer krijg ik steeds volgende foutmelding: “We kunnen je aanvraag niet behandelen. Probeer het later opnieuw.”

Dit is een probleem dat zich al lange tijd manifesteert en blijkbaar niet op te lossen is door de helpdesk die ik daar reeds enkele keren voor gecontacteerd heb.

Mijn account werd tot tweemaal toe door hen verwijderd, doch steeds verschijnen bij het aanmaken van een nieuwe account de oude gegevens inclusief het foutieve e-mailadres.

Aangezien ik nu wil overstappen van een herlaadkaart naar een GO-abonnement vind ik het wel belangrijk dat Orange over correcte gegevens beschikt van me zodat er nooit discussie kan ontstaan over een al dan niet verstuurde of ontvangen e-mail.

Is er hier iemand die reeds met zo een probleem geconfronteerd werd en zo ja, wat bracht de oplossing?

Dat ik daarvoor naar Tribe moet schrijven vind ik wel een beetje jammer eigenlijk, volgens mij moet een helpdesk dit kunnen oplossen zonder meer. Maar neen, ondanks de goeie wil van die mensen daar raakt dit maar niet opgelost.

Is er naast de helpdesk of dit forum nog iets of iemand die dit in orde kan brengen voor me?

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Ben21  ook een goedenavond, ik kan je alleen maar aanraden

doe dit via nr 5000 op te bellen, of via een bericht via Messenger bij Facebook.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wij kunnen er niets aan doen.

Van mij krijg je deze nog.

 

Tagnieuw.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Bedankt voor uw antwoord.

Helaas kan men mijn probleem ondanks veel goede wil bij de helpdesk niet oplossen. Blijkbaar hebben die mensen daar niet de vereiste rechten om diep genoeg in de database met de klantenbestanden te duiken.

Facebook kan ik niet gebruiken want daar vind je me niet op. Die tip kan ik dus spijtig genoeg niet gebruiken.

Ik hoopte dat ik via dit forum ergens met een tweedelijnshulp of toch iets dergelijks zou kunnen in contact komen. Niet dus.

Word ik misschien als enige Orangeklant met dit soort vervelende zaken geconfronteerd? Indien niet, laat Orange die mensen dan allemaal zomaar in de kou staan? Of maken die daar dan geen problemen rond en veranderen zij gewoon maar snel van provider?

Een foutief e-mailadres vind ik nu trouwens niet direct een kleinigheid. Bij het registreren op Tribe kan je in de algemene voorwaarden lezen dat het opgeven van correcte gegevens vereist is, daar hoort dus ook een correct e-mailadres bij.

Ik denk dan ook dat klanten een eerlijke kans moeten krijgen en van Orange mogen verwachten dat ze de mogelijkheid krijgen verkeerde gegevens aan te passen, zowel op Tribe als in hun klantenbestand.

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

Je kan het eens vragen aan @Totem  misschien kan hij je verder helpen hiermee .

het moet toch op te lossen zijn en ben je al een keer naar de Orange winkel geweest .zou toch eens nogmaals gaan misschien is er iemand anders die er zit die u nu wel kan helpen.

veel succes ! 

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Binnenstappen in een Orangeshop daar begon ik dus ook al over na te denken.

Echter, ik had vorige week dinsdag 02/03 toch nog maar eens contact opgenomen met de Helpdesk van Orange.

In de voormiddag contact gehad met een zeer vriendelijke dame, spijtig genoeg kon ze me niet helpen want het softwaresysteem dat ze diende te gebruiken kreeg net een update. Of ik ’s avonds terug wilde bellen?

s’Avonds een andere medewerkster aan de lijn gehad, die mijn vraag helemaal niet zag zitten maar toch eens ging kijken wat ze voor me kon doen. Na een tijdje in wacht te hebben gestaan in het gezelschap van Sophie Hunger (https://www.youtube.com/watch?v=kEgp-LAUCLA) werd ik zomaar doorverbonden met het business support. De man die ik daar aan de lijn had heeft meteen een dossier opgemaakt waarvan hij me nadien het nummer doorgaf. Hij zei dat het enkele dagen kon duren vooraleer de technische dienst me ging opbellen.

Gisteren 10/03 werd ik inderdaad door de technische dienst opgebeld (2x zelfs, een keer in de voormiddag en vervolgens ’s avonds nog eens), en ja, het probleem blijkt dus redelijk hardnekkig en kon niet meteen gefikst worden.

Het zit nu dus in handen van de technische dienst en eigenlijk heb ik er alle vertrouwen in dat die mensen dat daar gaan oplossen. De Helpdesk contacteren heeft dus toch nog enig soelaas gebracht, ze hebben me toch doorverbonden met een hulplijn die een trapje hoger staat en men heeft me daar altijd correct en vriendelijk te woord gestaan, dat is ook al veel heden ten dage. Wat je blijkbaar wel moet krijgen als je hen daar een probleem voorlegt dat ze niet meteen kunnen oplossen, is een dossiernummer. Ik geloof dat je er dan zeker mag van zijn dat er iets aan het probleem gedaan zal worden.

Wordt vervolgd.

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@Ben21 @Laat ons zeker weten hoe het is verlopen of het opgelost is je probleem.En inderdaad De technische dienst is zeer vriendelijk en je moet inderdaad een dossiernummer hebben kunnen ze U veel gemakkelijker helpen .Kan zijn dat je misschien nogmaals zal moeten terug bellen of niet .

op hoop van zege dat opgelost is .

🤞 veel succes 🤞 

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Voor het eerst, en ondanks een enorm positieve ingesteldheid van mij naar Orange toe, begin ik nu toch wel te twijfelen aan de deskundigheid van het technisch personeel.

De mij steeds maar meer enerverende “e-mailadresfout” geraakt dus maar niet opgelost.

Omdat het na het laatste contact dat ik met hen had, van langs de kant van Orange toch heel erg stil bleef heb ik vorige week 19/03 (op aanraden van @Tinneke2) de helpdesk dan toch nog maar eens gecontacteerd.

Supervriendelijke man aan de lijn, labelde het probleem zelfs met “hoogste prioriteit”.

Helaas, een week later blijkt dat dat label niets anders opgebracht heeft dan een oorverdovende stilte.

Komaan zeg! Een e-mailadres wijzigen! En dat lukt niet?! Vertel dat maar eens even aan iemand die een beetje kennis heeft aangaande databases!

Sorry Orange, maar dit dreigt hier voor eeuwig aan te slepen heb ik de indruk.

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@Ben21 Dat is inderdaad geen goed nieuws. 
Ik kan je nog een iemand aanraden en misschien 🤔 kan deze persoon het voor jou even nakijken dat is @Totem  probeer eens zeer vriendelijk persoon .

verder hoor ik het graag wanneer het is opgelost 

fijne dag 👋 

 

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Ik realiseer me dat ik vergeten ben het verdere verloop van het probleem met mijn e-mailadres te melden.

Geruime tijd terug liep ik dus binnen in een Orangeshop, maar helaas, men kon me daar helemaal niet helpen.

Een paar dagen later heb ik nogmaals telefonisch de helpdesk van Orange gecontacteerd waar ik het antwoord kreeg dat ik geduld moest hebben.

De persoon die ik aan de lijn had vond het blijkbaar zelf vervelend dat hij me met dit kluitje in het riet moest sturen.

Nou ja, geduld heb ik dus duidelijk gehad, meer dan genoeg zelfs.

Ik heb het nu dus wel helemaal gehad met Orange en eigenlijk vind ik het heel jammer dat dit zo moet lopen.

Ik ben mijn belkrediet aan het opgebruiken en van zodra dit op nul staat stap ik over naar een andere provider waar men hopelijk respectvoller met de klant omgaat.

Einde verhaal.

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@Ben21 Ik zou toch eens om @Totem of @patrick2 te contacteren een e-mailadres wijzigen misschien kan hij je daarbij helpen .Probeer maar eens super vriendelijke kerels .Doe me een plezier voor je drastische stappen zet aub .Zal je meteen antwoorden .Dank u .
Fijne avond .

groetjes Tinneke2 

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Ugh  @Ben21 , 

Dat klinkt niet echt als een positieve ervaring..

Heb je al contact gehad met ons Webcare-team per Facebook of Twitter voor ondersteuning ?

Totem's groetjes,

Totem

Loading...