Profil de Josette

Super User

• 

8K  messages

De babbelhoek van de maand januari.

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

4.4K  messages

@Tinneke2 : Zelf gebruik ik Spotify premium , en geloof mij dat is toch echt iets anders dan Apple Music ze , tuurlijk als je een Apple gebruiker bent is Apple Music beter , maar persoonlijk ook al zou ik men iPhone 12 terug gebruiken dan komt Apple Music NOOIT meer bij mij binnen.

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

11.1K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en @Anonymous een goedemorgen. Ook diegene die niet opgenoemd zijn ook een goedemorgen. 

Het weekend is weer voorbij althans toch bijna want deze avond weer werken. Ben ook al opgestaan dus straks nog een beetje slapen voor deze nacht weer fit te zijn. 

Voor diegene die nog wel weekend hebben een hele fijne dag vandaag.

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous 

Ik gebruikte spotify maar dan ben ik overgegaan naar Apple Music. Komt ook we hebben thuis voor ons twee zo die Apple + diensten genomen dus Apple TV met cloud opslag en de music en de spelletjes dienst. Voor die paar euro dus alles in één genomen was makkelijker en wat goedkoper dan spotify + cloud opslag + Apple TV . En niet dat spotify slecht is hoor verre van. 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@patrick2 Oei dan was ik nog aan het slapen ben pas opgestaan om 9u en dan vertrokken naar mijn ouders. Heb nog nooit zo vlug uit mijn bed gerend had mij goed overstappen . 
slaap wel Allee je zal al in dromenland zijn hihi 🤭. Fijne avond voor straks /nacht werk 

groet tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous @patrick2 Ik gebruik momenteel ook spotify en mijn neef doet dat betalend ik gratis dat hij er wat muziek 🎵 op zet als dat gaat natuurlijk ik had veel muziek maar hij aanvaard het niet meer van mijn iPhone 6s zal ook naar een nieuwe moeten .software 15.3

maar ze zijn ferm duur .

zal het eens allemaal rustig bekijken niet haastig te werk gaan heb hem nog maar pas hè .

kan nog altijd kiezen .

groetjes tinneke2/

wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 

Was om 8:30 uur opgestaan en ja ben nu net terug opgestaan 🙂 

Starks werken zoals je weet maar ik heb nog even lekker geslapen dat wel. Elke zondag slaap ik in de middag terug dus rond 13 uur terug gaan slapen tot 17 of 18 uur. 

4.4K  messages

Voor mij is spotify gewoon beter , ik gebruik Android & ook hun voorstellen van hun dagelijkse mixen enz is gewoon knap ! Zo ontdek je nieuwe muziek , iets wat ik bij Apple Music nooit heb gezien .

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous 

Dat klopt Apple maakt geen muziek lijsten beschikbaar wat voor jou op dat moment 'belangrijk' is die houd geen rekening met wat je geluisterd hebt. Bij Spotify krijg je idd een lijst wat voorgesteld voor jou en dergelijke en dat is iets wat ik niet echt heel erg mis maar het maakt het wel makkelijker. Apple zou eigenlijk op basis van wat je geluisterd muziek voorstellen kunnen of mogen doen. 

4.4K  messages

@patrick2 

Dat is dan ook de reden waarom ik Spotify enkel gebruik , deze werkt echt super goed & ook de muziek die ze je voorstellen elke dag op basis van je smaak is echt super ! En als muziek liefhebber ben ik hier zeer tevreden mee , gezien ik zo ook nieuwe muziek hoor die echt mijn smaak is !

Groeten,

bigMODDER

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Anonymous Dat klopt dat ondervind ik ook ze geven geweldige muziek 🎵 naar uw smaak .en je moet niet gaan zoeken 🔍. Dat vind ik er ook zo tof aan nieuwe muziek ontdekken en kunnen beluisteren. 🤩🤩🤩.zal eens op ontdekkingstocht gaan . 

Heb dus nog veel werk . 
Pff . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Chef guérisseur

• 

210  messages

Goedemorgen @Josette

Fijne maandag. 

Groetjes,
Mustafa

Super User

• 

8K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

De laatste van deze maand.

Hopelijk niet teveel schade nergens. 

Wat een gedoe met dit weer telkens. 

Fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

De ramen vlug dicht gedaan voor de storm Corrie jeetje 🙄 niet te geloven stuk tak op mijn auto gevallen moeten bellen om takken op te ruimen. Oef gelukkig 🍀 geen schade op mijn wagen hebben heel voorzichtig te werk gegaan . Wel schade in mijn tuin maar daar komt weer eens de verzekering niet in tussen wat niet vast staat niets aan te doen. 

Mijn woefke zijn oortjes zijn aan de beterhand drinkt weer goed en eten veranderd want als ze ouder worden moeten ze overschakelen naar junior . Bij deze eet hij dus weer goed 👍.

iedereen een fijne dag en hou je vast aan de takken van de bomen dat je niet weg waait .😉🤭.

groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Heb zelf niet veel gezien en of gehoord van tante Corrie aangezien ik in bed lag dodokes te doen. Maar het is dus weeral eens schade voor diegene die erin zaten of andere dingen pfffff. 

Hopelijk is het dus weer snel achter de rug maar hier heb ik net gezien buiten is het niet veel wind en is het droog. 

Het is maandag zoals gezegd dus weer voor de meeste de eerste dag van de werkweek geweest. Ik ga deze nacht de tweede nacht in. 

Daarom ook nog aan alle verder een fijne dag en of avond. 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY En alle binnenkomers en medelezers,

Goedeavond ,

Hier nog altijd heel veel wind 💨,en ondertussen is het hier beginnen te regenen 🌧 .

@patrick2een chance dat je dodokes deed op moment van tante corrie want hier geeft ze serieus te keer gegaan en het is nog altijd niet windstil .

Ben even net nog in mijn tuin geweest het is de moeite takken overal potten naar de haaien 🦈.en had heel veel weggezet maar je kan moeilijk heel je tuin binnen zetten daarvoor heen plaats . Tuinhuis moet gerepareerd worden jeetje wat een boeltje .

Wees toch voorzichtig op de baan !Wat je wel een al doet weet ik .

Toch zijn er mensen in Oostende die het leuk vinden  in de storm te gaan wandelen op het strand 🏖 terwijl ze het verbieden waar gaan we naartoe . 🥺🙄

zit ferm binnen ga nu lekker koken zwarte pens met appelmoes en aardappelpuree. Want heb honger gekregen . 
wens jullie een fijne avond 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Loading...