Profil de Jens_DR

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

vendredi 13 mars 2020 21:23

Nieuw op Tribe !

Benieuwd wat hier allemaal te beleven valt, alles nog wat aan het verkennen. 

Jens

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Welkom, @Jens_DR 

Er staan twee sjamaans klaar om je met raad en daad bij te staan

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gregory  schreef:

Welkom, @Jens_DR 

Er staan twee sjamaans klaar om je met raad en daad bij te staan

Niet allen die twee sjarels hoor ... Er zijn nog veel meer Tribers die klaar staan om iedereen te helpen !!

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Bedankt, alvast goed geholpen geweest met men eerste vraag dus ik blijf hier nog wel even hangen. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Jens_DR  schreef:

Bedankt, alvast goed geholpen geweest met men eerste vraag dus ik blijf hier nog wel even hangen. 

Doe dat, struin wat rond en lees links en rechts. Ook al heb je zelf geen problemen, dan is het een beetje cultuur opsnuiven 😋

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Jens_DR  welkom bij de Tribe. Zou zeggen verken de boel eens een beetje .Je kan ook altijd via de zoekfunctie bepaalde onderwerpen en dergelijk opzoeken dau daar kan je al wat weg wijs uit worden. Moest je ideeen hebben post deze zeker of anworrdt eventueel op de vragen om iemand te kunnen helpen. Moest je zelf dringende vragen hebben of gewone vragen dan kan je altijd een post achter laten.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Beste

ik had me vandaag aangemeld als nieuwe triber op de Nederlandstalige pagina van orange community.

Nu ontvang ik de mails die betrekking hebben op de Orange community allemaal in het Frans.

Weet u waar ik dit kan aanpassen of melden?

bedankt

mvg

KristelV

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@KristelV 

Heb je al eens gekeken in uw instellingen of die wel degelijk op "Nederlands" staan?

voorkeuren.JPG

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Bedankt, daar zat dus de "fout".

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@KristelV 

Graag gedaan 😊

Chef pisteur

• 

82  messages

il y a 5 ans

@Jens_DR  Welkom op de tribe! Als je een probleem hebt, kan je via de zoekfunctie het onderwerp vinden. Als het onderwerp er niet tussen staat, begin dan gerust een nieuw topic. De tribe zal proberen u zo veel mogelijk te helpen.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Zou iemand me kunnen helpen? Ik vind maar niet waar ik zelf een post kan starten. Ik kan enkel pluimen geven en beantwoorden.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Malie  schreef:

Zou iemand me kunnen helpen? Ik vind maar niet waar ik zelf een post kan starten. Ik kan enkel pluimen geven en beantwoorden.

Helemaal bovenaan op de hoofdpagina zie je die vijf hoofdrubrieken staan, met een pijltje naar beneden ernaast. kik op zo een pijltje en de subrubrieken worden zichtbaar. Klik daar eentje van aan die relevant is voor uw vraag. Dan zie je daar rechts een oranje rechthoek staan met witte tekst: "Nieuwe topic starten"

Daar klik je op, schrijft uw bericht en klikt op posten. Klaar is kees.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 4 ans

Ik ben ook net nieuw!

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@AurélieB  

Ook voor jou een welkom op de Tribe. 

Kijk en zoek eens rustig door de Tribe heen. Moesten er vragen zijn laat het gerust weten. 

Loading...