Profil de Vikaatje

Pisteur vétéran

• 

39  messages

samedi 4 juillet 2020 15:50

Nieuw

Hallo iedereen , 

Pas nieuw hier en nog veel te leren 😊 Hopelijk lukt het mij.Wel heb ik al interessante dingen gelezen. als ik dit berichtje gepost krijg is mijn eerste missie toch al geslaagd. 

Grtjs 

Pisteur vétéran

• 

50  messages

il y a 5 ans

@Vikaatje welkom op Tribe. Je kan hier inderdaad veel opsteken, je vragen stellen en bijdrage leveren

Pisteur vétéran

• 

39  messages

Hallo 

@Joach

Bedankt voor de verwelkoming ! 

Sage

• 

7.2K  messages

@Vikaatje 

Welkom hier, en je hebt zelf al aangegeven wat je hier best kan doen, eens goed rondwandelen en veel lezen. Hoe je een vraag of topic start heb je reeds onder de knie, de rest komt vanzelf wel. 😉

Pisteur vétéran

• 

39  messages

@Cdt24801 

Bedankt voor de verwelkoming ! Het is tof dat je niet lang moet wachten op reactie wat dat is bij het eerste berichtje best even spannend 🙂

Sage

• 

7.2K  messages

@Vikaatje  schreef:

@Cdt24801 

Bedankt voor de verwelkoming ! Het is tof dat je niet lang moet wachten op reactie wat dat is bij het eerste berichtje best even spannend 🙂

Ja, ik geloof u best. Maar hier op Tribe, een forum van, voor en door klanten, zijn er altijd wel enkele goede zielen online, ongeacht het uur van de dag of de nacht.

En even "welkom, hallo" zeggen tegen nieuwe Tribers is toch wel het minste wat we kunnen doen. Natuurlijk zijn we ook even graag bereid om te antwoorden op vragen (wanneer we het antwoord kennen) en problemen mee op te lossen (wanneer we weten hoe).

Apprenti éclaireur

• 

3  messages

il y a 5 ans

Ja oook nieuw hier 

Sage

• 

7.5K  messages

TagWelkom.jpg

Sage

• 

11K  messages

@Jaenen  en @Vikaatje  allebei welkom op de Tribe !! 

Jullie gaan vanzelf de weg wel vinden hier dat is geen probleem. Je kan ook altijd zoeken met behulp van de zoekbalk als je specifieke vragen of onderwerpen zoekt. 

En anders veel Tribe plezier en dat jullie ons ook kunnen helpen met vragen en of oplossingen en andere dingen op de Tribe.

Pisteur vétéran

• 

39  messages

@Josette Bedankt ! Zal ik zeker doen . Wij hebben ook een mobilhome. Maar ik heb al gezien dat voor gewoon even praten een ander bord bestaat. 

Pisteur vétéran

• 

39  messages

@patrick2 bedankt ! Vragen stellen misschien wel , oplossingen geven ... 🙂ik zal mijn best doen 

Sage

• 

11K  messages

@Vikaatje  er zijn altijd wel vragen bij waar je iets van kent of weet. Je kan het ook opzoeken natuurlijk via Google of je kijkt op bepaalde website's. En dan kan het voor die vraagsteller wel de oplossing zijn natuurlijk. 

Loading...