Profil de Liesbethvs

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

lundi 25 mai 2020 16:34

Cadeau

Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉

Solution acceptée

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Liesbethvs  je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter ) 

Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen. 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.

No problem!

Sage

 • 

11K  messages


@Liesbethvs  schreef:

Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.

No problem!


Maar daar is wel een klantendienst voor. Dan zou ik er toch een beetje op een deftige manier op aandringen dat er een dossier aangemaakt wordt. Want het antwoord wij kunnen niet helpen mag je niet zomaar accepteren. 

het cadeau komt er in samenwerking met .... en als het dus niet werkt of er is iets verkeerd gelopen dient Orange het wel op te lossen. 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

@patrick2 Ja vorige keer had ik me al eens ‘boos’ gemaakt over iets.. zat maanden zonder internet net op het moment mijn vake op sterven lag.. zeer lastig.. toen kwam ik in de wereld van ‘het kaske naar de muur’ terecht.. en toen ik het beu was, maar wel beleefd bleef, zei ene: ‘ik ga u on hold zetten want u moet afkoelen’
Einde gesprek.. dus ‘boos’ worden heeft dus geen zin.. 

Sage

 • 

11K  messages

@Liesbethvs  nee 'boos' worden heeft meestal een ander effect. 

Maar die dan einde gesprek doen is ook niet correct. Iedereen wordt er toe opgeleid om wel een klant te kalmeren aan de lijn. Je laat de klant uitrazen en dan pas ga je op een deftige rustige manier een oplossing zoeken voor de klant.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

@patrick2Ik was niet boos boos, wel teleurgesteld. Ik vond wel dat ik best kalm bleef naargelang wat er aan de hand was.., maar dat is voor interpretatie vatbaar denk ik dan.

maar goed.. daarmee hebben we het boek natuurlijk nog niet.

jammer.. maar ik kan moeilijk nogmaals bellen? Uiteindelijk is het niet iets waarvoor ik betaald heb.. dat maakt het lastiger..

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

il y a 3 ans

Best eens bellen naar de klantendienst 

 

Loading...