Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

jeudi 1 avril 2021 03:40

De babbelhoek van april 2021.

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

De lente is begonnen, dus genieten maar op een veilige manier.

Solution acceptée

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen, deze is overvol dus op naar de nieuwe babbelhoek.

Die kan je hier vinden.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-mei-2021/m-p/98357#M11860

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen,

@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers en binnenkomers.

Wat is het warm geweest gisteren de 26° gehaald,

hoop vandaag op iets mindere temperaturen.

Breng je dag goed door.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Heerlijk weertje.

Nadat ik terug was van mijn uitstapje met mijn zus heb ik een een 💦 gewaagd in haar zwembad 🏊‍♀️
Vlug afgekoeld .

leuke prettige dag gehad

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette  @Cdt24801 en @Tinneke2 en ook aan alle andere die mee komen lezen hier. 

Gisteren was het een heerlijke dag maar voor jou  @Josette was het minder weer. 

Vandaag is het donderdag dus het weekend staat om de hoek te loeren en in dit geval de paashaas ook om de hoek. Dus we hebben een verlengd weekend 🙂 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 wederom stond ik perplex 😶 van mijn cadeau 🎁 dat bij de post lag . 
Mooi 🤩 cadeau 🎁 amai heel blij mee ,

en plots mocht ik op de markt van mijn moeke ook een mooi 🤩 geschenk 💝 kiezen . Ja mijn dag kon niet meer stuk . 

Patje je kan nog even genieten van het mooie weer ,maar dan oei 😓 wat zal dat worden spreken 🗣 van sneeuw 🌨,dat noemen ze aprilse grillen ze, 

We zullen zien ..... 

alvast een fijne avond laten we daar 👉 mee beginnen en tot en met ... 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Wordt minder warm 🥵 vandaag verschil is te voelen briesje op komst .

Op de markt toch mensen met een jas of Bildt rond aan het lopen 🚶‍♀️,heel weinig volk .

Blij om !

Ga kouder worden goede temperatuur voor jou Josette 😗 

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Vandaag ook nog goed warm hoor ..

Patrick, ik heb hier nog geen hazen gezien, zijn er bij jullie geen teveel? 😋

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 En het mag gerust van mij zo blijven ,af en toe een klein briesje. 
Heb nog veel te doen dus .... 

Heel veel Hazen teveel en ze zijn lekker ,hiervjagen ze er op los ...😂😂😂

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Over de haas gesproken ... Er is geen jeugd meer ...

We hadden het tegen een van de kleinzoons over zijn wens om nog autootjes van Blaze te krijgen. We zeiden dat we eens bij de paashaas gingen nagaan of hij daar voor kon zorgen als het ventje braaf was.

Antwoord ons ventje van nog geen vijf: die kunt ge ook gewoon in de winkel gaan kopen hé ....

Astemblieft ... Nu gijlie ... 😁

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Ja de jeugd van tegenwoordig geloofd al die fabeltjes niet meer ,ze worden allemaal veel te slim 🧠.

Daar zou ik mij toch even mijn Lach serieus moeten voor inhouden hoor 😂als ik zo iets zo horen en dat is nog geen 5 jaar . 🤣

Kinderen 👶 worden sluwer en het is niet moeilijk alles lichtval veel te vroeg in de winkels 🏬 ze zijn niet dom zie met Sinterklaas en kerst . 
Kan niet maken dat ze het weten de kinderen 👶 van tegenwoordig zijn zeer 🧐. 

Fijne dag 👋 verder 👋 doei 

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Volgende week weer vriezen en sneeuw ....

En ik heb woensdag een begeleiding met de moto .. Dat wordt lachen geblazen ... Niet dus ... 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Afwachten ze spreken 🗣 dat het plaatselijk zal zijn . Meestal in de Ardennen sneeuw ❄️ maar echt veel sneeuw zal er niet heel veel vallen .

Daarna veel regen 🌧 daar geloof ik meer in goed voor dexplanten moet ik ze geen 💦 geven😉😂

Hopelijk valt mee Stefke ,zal zeker voor je duimen . 👍👍👍

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 @Heidi2 en andere meelezers,

goedemorgen, vandaag visdag hier wegens Goede Vrijdag.

Euh het mag frisser worden, na 3 dagen hitte kan mijn lijf een beetje recupereren, is

nodig.

Stefaan jammer voor jullie maar deze week hadden jullie daarvoor moeten kiezen!

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Heidi2 @Anonymous 

en alle medelezers,

Vandaag is het vrijdag dat betekend goede vrijdag geen vlees 🥩.

Dus wordt het een dagje lekkere vis 🎣 met patatjes in de oven gebakken met en 🐟 ook en een slaatje . 
Ondertussen heb ik al een lange wandeling 🚶‍♂️ voor de boeg met mijn kleine rakker (hondje) 🐕.

Terras  is al ontgroend dus nu even tijd om te chatten 💬 met jullie 🤫😅

Josette 🤔 dat je vandaag zal kunnen afkoelen brr wat is het frisjes maar van al dat schuren met de borstel zweet 🥵 ik mij kapot .

Maar geen erg koel wel af onder de douche 🚿 😂🤣

Nu nog het huis 🏠 oppoetsen en klaar voor vandaag allee dan juist mijne living , stofzuigen en dweilke slaan 🥊.

De rest al gedaan vanmorgen vroeg in de uurtjes . 
Iedereen een fijne dag . En voor de gene die nog een werk dag hebben toi toi werk ze ... 

Maar hou het veilig lieve vrienden allemaal 😘xxx

Sage

• 

11K  messages

Aan @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het verlengde weekend staat voor de deur te wachten maar die moten even wachten voor die binnen mag komen want moet eerst nog werken vandaag. 

Niks bijzonders vandaag en ook niks bijzonders te doen met pasen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Hier is zonnetje volop aan het schijnen . Voor de tweede keer mijn pleintje afgeschuurd want nog vetvlekken op en verf 🎨 beetje 🤏 gesmost . .had wel plastieken gelegd maar ja ken je dat veel wind 🌬 en vliegt overal . 

Veel werk plezier 🤩 alvast en voor decreetwe zien  wel wat er nog uit de 🚌 valt .

doei 🙋‍♀️

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Hier is het grijs en koud vandaag maar dat drukt de pret niet gewoon de kachel weer iets omhoog 🙂 

Werken gaat wel lukken vandaag zullen nog zien wat de dag brengt dat weet ik niet. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

Mijn verwarmingsketel staat uit geen kou ,als ik bezig ben heb ik geen kou zelfs als ik in mijn zetel zit . Warmbloedig.

Zelfs na de middag nog altijd zonnig 🌞 en de vogeltjes zingen 🎵 die kunnen nogal ruzie maken ondereen amai . Amuseer mij hier heel goed 👍 en al moeten lachen 😛.Alleen al van het gekwetter van de vogels. 🥰

voor de rest Nog soep maken ,geen dessert het is nog effen vasten . En wachten op de paasklokken .....

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen, @Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2  en alle andere meelezers.

Hier is het vandaag stille zaterdag en ik wens voor jullie allen

2016-17weekend.jpg2016-17vrolijk.jpg

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Heidi2 @Anonymous en alle lieve medelezers , 

Het is vandaag inderdaad Josette stille zaterdag .Het is hier stil 🤫 🤐 en grauw en grijs het weer alsof ze hier boven weten dat het stil 🤫 moet zijn . Ook voel je de rust buiten . Het is kalm zeer kalm . 

26430423-75F7-432F-B06D-EB876812EB47.jpeg

 Wens jullie een fijne zaterdag toe aan iedereen 😊

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen en ook @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en natuurlijk : 

image.jpeg

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Nog een dagje te vroeg eerst moet haasje ....

C1F4C319-2085-4F17-AA33-FF59FC3784E0.jpeg

 fijne weekend !😂😉

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Mijn haasje wilde persé op de foto samen met het kuikentje dus ja dan maak ik er een foto van en post ik dat hé 🤣

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Groot gelijk en het is een mooie paashaas.😉en zo’n schattige 🐣 kiekjes oei kuikentjes 🐣 

01B6A083-2624-49CF-98AE-C6EBF79F08EA.jpeg

 Dit is een idee om eens na te tekenen ✍️ ga ik ook eens doen of kan ook een stempel zijn eens goed bekijken . 

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Zal ik eens iets vertellen? Ik heb nog nooit van "stille zaterdag" gehoord .... 🤔

Sage

• 

7.5K  messages

Goedemorgen, @Cdt24801  maar Stefaan toch?

@patrick2 @Tinneke2 Welkom in de babbelhoek. 

Een fijne Paaszondag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Heidi2 @Anonymous en medelezers ,

Een hele goede morgen ,vandaag is het Pasen 🐣,keek ik als kind 🧒 altijd naar uit om paaseitjes te rapen . 
Vandaag krijg ik ook een paas geschenk 💝 weet nog niet wat maar dat hoor je nog wel net gehoord . Maar het allee belangrijkste zijn deze drie wensen , 

819F4B75-4380-4B40-8818-E65D78B10438.jpeg

 Wens dan ook iedereen een hele fijne dag 👋 toe en veel plezier 🤩 met of zonder kindjes . 👦 👧 🧒 . 😚 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801  Stille Zaterdag : betekent de laatste dag voor Pasen 🐣 .
Stille Zaterdag herinnert aan de tijd dat Jezus lichaam in het graf lag .

Op deze dag worden de kerkklokken 🔔 niet geluid . Is er stilte en bezinning . Elke gelovige mag daar 👉 aan mee doen . Dit betekent Stille Zaterdag . 
fijne paasvakantie! En Pasen 🐣 

E640C14F-F74B-43E8-AAA2-D09FFB7407A2.png

Sage

• 

7.2K  messages

Awel @Tinneke2 

Bedankt voor de uitleg. Ik kende het niet en heb er ook niet op gegoogeld, zo katholiek ben ik niet meer ..

Geen enkel mens is onfeilbaar, dus ook de paus niet. En toch is dat een onwrikbaar gegeven in die structuur. Achterhaald middeleeuws geloof.

Ik heb geen enkel probleem met mensen die religieus zijn, en respecteer dat ook, maar aan mij is het niet meer besteed.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Ben dan ook zeer Religieus opgevoed en heb ook bij de Zusters gezeten en opgevoed .

Vandaar dat ik er heel veel over weet ,ken de bijbel zeer goed ,soms werden werden we gestraft . 
De kinderen worden nu heel anders opgevoed heel verstaanbaar de dag van vandaag ,niet allemaal . 
Maar ieder zijn geloof zoals je het zegt . 
Soms ga je twijfelen ! Geloof me alsjeblieft al dat leed ziet .

Chef pisteur

• 

85  messages

il y a 4 ans

Vrolijk pasen iedereen 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

56687DE9-104F-45AF-AA06-32BA5EF24987.jpeg

@Heidi2 Vrolijk Pasen! 🐣 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Heidi2 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en medelezers,

Wens u bij deze een zeer goede Zondag toe , en een fijn Pasen.

Geniet er van.

Groeten,

bigMODDER

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous @Josette @Tinneke2 @Heidi2 @Cdt24801  en alle andere hier op de Tribe een goedemorgen. 

Natuurlijk ook een heel fijne pasen !!! 

@Josette  vroeger mocht ik ook eitjes rapen en daarna opeten dat was het leukste ervan hahahaha. 

Voor de rest doen wij niks met pasen houden het gewoon normaal. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous 

Hallo👋 ,

Dank u voor de lieve wens ,het was heel leuke 🙂 dag . 
Heerlijk gekookt samen met mijn moeke een onderonsje ,want je weet nooit voor hoe lang . Ga zo vaak ik kan op bezoek .

fijne vakantie! Ook al is het minder mooi weer maar daar maken we zelf iets mooi van ,niet waar . 
Gezellige avond en voor straks slaap 😴 en droom 💭 zacht.xxx

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 mij hebben ze vroeger ook bij de nonnen gestoken.

Daar kweken ze lesbische in mijn ogen!

Ben er alleen veel opstandiger door geworden en minder gelovig! 

Heb altijd gezworen moest ik kingeren gekregen hebben die moesten nooooooooooooooooooooit

op internaat! 

@Cdt24801  Awel Stefaan zo denk ik er ook over. Pfffffffffffffffff er gebeurd zoveel wat niet klopt!

Dus ieder doet maar wat hij graag doet, ik ga géén kerk meer binnen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette moesten alle wees kinderen 👶 die opgevoed werden door de zusters lesbisch zijn in jouw ogen amai . Zouden er veel zijn . Sommige kiezen er echt niet voor hoor ! En ben zeker niet lesbisch geworden erdoor .  

Wij mochten ook paaseieren rapen zoals elk ieder kind  🧒 . 
Ze waren zeer goed met ons en nog.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 en allen die hier nog binnenkomen vandaag

een goedemorgen.

@Tinneke2 dan heb jij heel veel geluk gehad.

Mijn ervaring is helemaal anders en meerderen die ik ken en er geweest zijn.

Aan iedereen nog een fijne Paasmaandag, geniet van jullie vrije dag.

Sage

• 

11K  messages

Aan iedereen een goedemorgen en ook aan @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous . 

Het is paasmaandag en dus nog eens een extra dagje thuis maar morgen toch wel werken hoor want dat thuis blijven is ook niet alles. 

Hier is het vandaag nat en grijs weg zon. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 

En medelezers,

Goede Morgen,

De 2 de paasdag , en zoals voorspeld met onstuimig weer frisjes maar het gaat .

Mijn ochtend wandeling 🚶‍♀️ zit erop geeft mij goed gedaan even het hoofd leeg gemaakt .

De viooltjes dansen 💃 in de wind , de mezen doen hun best om tegen de wind 🌬 in te komen . Water 💦 hoeven ze niet te zoeken 🔦
@Josette   Geluk 🍀   kan ik dat niet noemen noemen och je zo eens moeten weten 🥲,maar ga dat zeker hier niet vertellen . Je zou het eens moeten weten .🥲 

4C7F95FC-00A2-4B3C-9973-4FA9042FD620.jpeg

 In Nederland is het vlokken sneeuw aan het vallen  ❄️ , brr 🥶 laat de sneeuw maar daar 👉 voor mij hoeft het niet hier te komen . 

Kan ook hier sneeuw ❄️ vlokken vallen maar denk 🤔 eerder plaatselijk . 

och mijn mooie bloemetjes om mijn boompje helemaal weg ,de wind 💨 geeft ze meegenomen . Jammer toch .,

fijne dag 👋 en benieuwd wat jullie nog doen 🍀💃💃

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Hier regen ️ het heel goed 👍 .

Mezen en andere vogel zijn op zoek naar eten , hier 👈 in stad 🌃 vinden ze heel weinig 🤏 eten . 
trek mij er niets van aan wat ze zeggen de beestjes 🐛 geef ik eten want de meeste tuinen zijn allemaal met stenen en geen sprietje gras . 

De verveling kan toeslaan als het huis 🏠 netjes is en niet buiten kan in dat weer . Dan wil je vlug terug aan het werk en kan je goed begrijpen Patje 

Denk dat we het zonnetje toch even zullen zien vandaag hem er een goed gevoel bij 🐝
fijne dag 👋 en nog een leuke tweede paasmaandag 🐣

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Hebben gisteren alles gedaan in huis dus het is weer proper kunnen er weer tegen. 

Ben zo ie zo graag op het werk hoor liever daar dan thuis. Als ik een week verlof heb dan na een paar dagen is het toch niet leuk meer maar ja mijn verlof moet ik nemen hé moet eens rust hebben. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Goed bezig geweest Patje . Heb gekookt gisteren Rosbief met wortels 🥕  en schorseneren lust ik niet maar mijn moeke en vake  wel . Was dus geen eten naar mijn goestje. Met kroketten .

Als dessert een lekkere 🍰 die ik gebakken had de late avond ervoor 🥮 . 

Patje jij doet je werk graag met hart 💖 en ziel ,hoe jij er over verteld dat doen er zeer weinig 🤏 jeetje . 
wat een mooi 🙂 gegeven . 
Zo eigen aan jou . Prachtig vind ik dat  En ja 👍 je moet verlof nemen en soms is dat even nodig als is het maar even .Je komt tot rust ! 
En dan kan je weer tegen aan in wat jij zo met veel liefde uitvoert . 
zo fijn 🙏

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 Zojuist hier 👈 even een sneeuwbui ❄️ Geweest dacht even wat krijgen we nu .

Maar was heel vlug gedaan want wie kwam er piepen van tussen de wolken ️ Jaja mijn vriendinnetje het zonnetje 🌞 . Heerlijk warm door de venster 🪟.

Vlug nog wat plantjes kruiden 🪴 planten laurier 🌱 boompje . Lavendel boompje , peterselie 🌿 en nog enkele andere ...

hou van veel kruiden en vers .

Het is zelfs aangenaam weertje niet eens koud .

Als avondmaal een Croque-monsieur klaarmaken met slaatje . 
en nog wat ontspannen 😌 

fijne avond lieve vrienden 

tot weder horen 👋 😘 xxx

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Tinneke2 @Heidi2  en

ook aan de andere meelezers, een goedemorgen.

Die de baan, op moet voorzichtig ligt een laagje sneeuw. Terug naar de winter zou goed zijn.

Blijven ze beter binnen de mensen tegen dat de zon schijnt.

Hier de kasten gaan bijvullen vandaag.

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous@Heidi2 

En alle medelezers,

Het paasweken zit er op .
Hoop dat jullie er van genoten hebben!

Wat een weer dacht even een een zomerkleedje aan te  trekken  en nu was het vannacht sneeuw 🌨 vlokken met harde wind 🌬 

Maar goed 👍 wij hebben allemaal gelukkig 🙂 een dak boven ons hoofd en zitten lekker 😋 warm binnen .

Toen ik deze morgen opstond zag bijna alles wit . 
Er vallen geen sneeuw 🌨 vlokken meer in tegendeel .

Daar 👉 is mijn vriendinnetje al ja 👏 ons zonnestraaltje 🌞 en binnen één uurtje zie je helemaal niets meer van de sneeuw .
🌨 

Glad is het niet de baan is goed berijdbaar.

Ja @Josette geen winter ❄️ meer denk 🤔 dat de meeste mensen verlangen 🥺 naar de zomerse temperaturen warmte ,niet te warm 🥵 geen hittegolf. 
Voor  jou niet jammer nou toch ! 

Ga vandaag ruiten ♦️ poetsen binnen en buiten , mijn nieuwe brocante gordijntjes ophangen  . Paas versieringen weg halen . En leuke andere brocante spulletjes decoreren 🤩

Soep van 🥣 paprika’s 🫑 maken en wortels 🥕 .
Nog een handgeschreven brief schrijven ✍️ vind ik persoonlijker doe ik liefst met een tekeningetje bij !
Daarna zie ik wel !

fijne gezonde dag 👋
voor de mensen die ziek 🤢 zijn (medelezers) veel sterkte  💪 

En by safe ! 
xxx

Sage

• 

11K  messages

Aan iedereen een goedemorgen als ook aan @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous . 

Hier ligt wel iets meer dan een tapijtje sneeuw het mag tapijt heten. Hopelijk is dit snel verdwenen tegen ik ga werken aangezien ik totaal niet van dit weer houd en dus er ook niet graag door heen rijd.

Hopelijk is dat zonnetje snel hier om de sneeuw te doen smelten. 

Het is dus dinsdag en weer werken dag vandaag en gaan zien wat de week brengt. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Oei dan heeft het daar 👉 behoorlijk wat gesneeuwd ❄️ Patje 
In mijn tuin 🪴 is de sneeuw 🌨 allemaal al weg .wou nog een sneeuw man ️ Maken maar lukte helemaal niet 🙅‍♀️. 😂🤣

Hou ook helemaal ook niet van dat winters 🥶 weer 😝bah ,maar of we ervan af zijn dat is een ander paar mouwen . Denk 🤔 nog een nachtje of avond en dan op naar regen ️. 

Zijn nu eenmaal aprilse grillen en geen grappen. 

fijne werkdag Patje !

kom veilig thuis 🏠 wees voorzichtig ⚠️ 

doei 👋 

Sage

• 

11K  messages

Ja @Tinneke2  hier is wel veel gevallen. 

Ik vertrek straks iets na 13 uur dus hopelijk is er dan al veel gesmolten want het vriest niet echt hier. Maar we zullen wel zien zal anders wat eerder vertrekken hé want ga me niet haasten met dit weer. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2  Rij maar voorzichtig ⚠️ . Pas op want er zijn genoeg idioten die vlug rijden .

Zonnetje 🌞schijnt hier heel fel alles is hier 👈 al weg ,geen greintje sneeuw ❄️ meer te zien .

Rij straks ook voorzichtig ⚠️ nog een paar boodschappen brengen bij mijn ouders . ,en helpen koken 🧑‍🍳
Wees voorzichtig en kom veilig op je werk en veel werk plezier 🤩,

tot later !

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Het wil toch wel weer lukken  ... Na een jaar toch nog eens een begeleiding kunnen doen ... Morgen, de Scheldeprijs. Ik ben verantwoordelijk voor een gedeelte van de beveiliging. Al weken aan het werken daaraan.

En wat doet het weer? Vriezen, sneeuwen , ...

Wat doen de mensen. Zout strooien

Plezant om met de moto door te rijden... Normaal kom ik niet buiten als er gestrooid is, maar vanwege mijn taak moet ik nu wel ...

Eigenlijk hoop ik dat het nu heel lang heel hard gaat regenen. Dan is het zout weg en vermits het regent gaan ze niet bijstrooien. Van water ben ik nog nooit gesmolten.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Allee ze ze zien wat sneeuw ❄️  🌨 en ze beginnen met zout 🧂 te strooien en dat voor zo een beetje 🤏 het is niet eens glad . 
Hier 👈 sneeuw bij mijn ouders was het erg en regen ️ tussen door . 
Waar ik woon alleen vlagen ️en smeltende sneeuw maar miniem  🌨 .

Hoop echt Stef dat al dat smerig zout 🧂 zal weg zijn niet goed voor je moto . Duim voor jou dat morgen alles goed verloopt .

Als je er al zo weken hard al die voorbereiding bent aan het doen ,dikke proficiat 🎉.

Fijne avond ! 
En hoor wel hoe het is geweest !

Loading...