Sara84's profile

9 Berichten

Hij komt. Hij komt.....

Geaccepteerde oplossing

9 Berichten

Cœur

27 Berichten

Bij is de Sint geweest op mijn werk ☺

Super User

• 

11.3K Berichten

@Sara84  de lieve goede sint ???

Heb nog niks gezien in mijn schoentje dus wie weet ..van Orange Thank You ..??

244 Berichten

Welke Sint ? Levering van goederen gisteren defect.Dubbel factuur water december+ januari 2020 erbij, een operator van Orange die redelijk arrogant overkwam ivm Orange Thank You badges niet toegekend die verondersteld dat wij weten dat ze niet worden per klantnummer maar per smartphonenummer gegeven worden (Love badge). Zo'n mensen kan ik me kwaad om maken sommigen zijn het niet waard om op een Klantendienst te werken. Maak je raar of zelden mee bij Telenet of Proximus de normen liggen daar hoger hoewel er ook zeer vriendelijke behulpzame operatoren zijn bij Orange.  Dus neen ik denk dat het bij mij de roede geworden is.

Super User

• 

11.3K Berichten

oei @Movieman  dat klinkt niet echt als de sint komt goede cadeaus brengen. Hopelijk brengt de kerstman iets leukers voor je mee want dit is voor niemnd  fijn.

Betreft de klantendienst ja je moet geluk hebben wie je aan de lijn krijgt. Bij Orange ligt die lat niet heel hoog , ik zat bij Telenet en kregen trainingen ervoor en zo maar kwaad op iemand nooit hoor altijd beleefd gebleven al kon de klant nog het bloed onder de nagels halen.

244 Berichten

@patrick2 deze trainingen heb ik ook gekregen regelmatig een test over  de accurate kennis, alvorens je aan de desk mocht beginnen een examen waarbij je een redelijk hoog percentage moest halen, bij Proximus mobile indertijd idem dito. Trainingen en opvolging door ervaren teamleiders enz.

Super User

• 

11.3K Berichten

inderdaad @Movieman  bij Proximus kreeg ik dat ook als bij Telenet. Denk  dat Orange er nog veel van kan leren hoor. Ze hebben me ooit benaderd daar te gaan werken in het callcenter maar heb toen nee gezegd.

244 Berichten

@patrick2 daar heb je gelijk in bij mij lag de lat ook altijd hoog met de onhebbelijke gewoonte dat ook van anderen te verlangen. Ook de reden waarom ik streng ben op callcenteroperatoren gaf zelf ook trainingen aan de nieuwelingen.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•