Profil de mikeverkens

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

mardi 21 juillet 2020 10:41

Klantendienst

Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten. 

 

Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde van ongeveer een 210 euro. 

Bellen en bellen.... Nog is bellen.... Telkens onwetende nieuwe Belgen die u probleem maar niet serieus opnemen. Orange shop Halle die mijn probleem begrijpt maar ook zegt dat die van het callcenter onbekwaam zijn.... Via orange facebook geen reactie.... 

Wat moet een mens doen om een rechtvaardige factuur te krijgen??? Nu krijg ik een bericht dat ik binnen de drie dagen moet betalen terwijl telefonisten mij gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren zolang mijn dossier loopt.... Na 10 dagen dossier in behandeling... Had ik toch al een oplossing gehoopt voor mijn probleem.

Iemand die kan helpen....

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

il y a 5 ans

@mikeverkens 

Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.

Voorbeeld:  Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur  te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.

 

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Zal ik doen, maar orange maakt dit niet meer goed bij mij.... En met veel van hun klanten... Zodra ik kan ben ik er weg. Voor zo een firma, zot eigenlijk zo besparen op hun call centers... Volgens mij beginnen die hun eerste dag daar zo.... Dit is uwe stoel, pc en headset, succes lol. Die kunnen niks, weten niks.... En mailen gaat ook niet en wat stelt deze community voor ??? 

Als je problemen hebt moede ze maar samen oplossen met andere klanten???

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@mikeverkens  vergeet niet dat ik een van de ervaren ben samen met nog een paar. Ik heb altijd dat werk gedaan niet voor Orange maar weet hoe het werkt want de principes zijn hetzelfde. 

Betreft die klantendienst hoor ik meer klachten van. Maar graag zou ik wel eens een kijkje willen nemen daar hoe het daadwerkelijk gaat. Een leer ervaring voor mij maar misschien ook een leer moment voor hun dat ik eens mee luister of zo. Heb ook altijd klantendienst gedaan technisch bij Telenet dus weet hoe het werkt.

4.4K  messages

@mikeverkens 

Producten  (prijs -kwaliteit) top,  ... maar de klantendienst?? ...*Diepe zucht*
Heb er ook al mee te maken gehad.
Daar zou echt grote kuis moeten gebeuren.

Met niet-Belgen die er zouden werken? ... heb ik helemaal geen probleem mee. Integendeel zelfs,... Als ze hun job kennen, bekwaam en klantvriendelijk zijn dan maakt het voor mij niet uit wie er aan de lijn hangt om mij eventueel te helpen.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Anonymous  daarom dat ik iedereen help 🙂 Ben ook officieel geen belg ben een Nederlander 😛 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Voor mij maakt het ook niet uit maar als je 21 keer belt en telkens niet verder geholpen wordt... Ik ben geen racist!!! Maar kon het Marokkaans accentje nie meer hebben en vooral telkens nen andere uitleg....

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@mikeverkens  best is nog eens via FB een berichtje te doen. Het kan zijn dat het daar drukker is omdat meer mensen via die weg versturen. Bellen gaat geen zin hebben naar de klantendienst aangezien je daar al geweest bent. 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Screenshot_2020-07-21-13-03-48-846_com.facebook.orca.jpg

8dagen geleden... Geen antwoord... Ik ben echt woest op orange... Ik ga zien wat ik allemaal kan ondernemen maar ik wordt hier gewoon verplicht om een bedrag te betalen dat effe 180 euro duurder is.... Ik hang er nog 24 maanden aan vast..... Zou zo graag alles stop zetten bij orange.... 

Maar wie weet moet ik dan voor huidig toestel 2 of 3x winkelwaarde betalen... Alles kan daar blijkbaar... 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@mikeverkens  via FB dien je wel geduld te hebben. Ik heb er goede ervaringen ondanks dat je later een antwoord  krijgt door drukte. Je kan ze een reminder sturen zoiets als hoi hebben jullie al een inzicht in mijn dossier ? Dan help je ze er aan herinneren dat er een dossier is. 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Net gedaan maar intussen zit ik wel met berichtje dat je binnen de drie dagen moet betalen of er komen kosten bij.... Wachten is één ding maar is geen klein foutje he.... Wil gerust 50 euro te veel betalen want loop hier al 10 dagen mij lastig te maken en ben het beu tis zomer, vrije dag en hopla betaal u factuur dan weer zo nen niet Belg aan de lijn die beweert dat factuur juist is.... 

Alleee sorry maar het is er over.... 

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@mikeverkens  ik begrijp heel goed wat je er mee bedoeld. Het is ook geen kleine reken fout die er gedaan is , allee als ik het zo lees natuurlijk want ik ken de daadwerkelijke factuur niet. Daarmee bedoel ik wat ze hebben geteld en dergelijke heb daar geen inzicht op. Maar tussen € 28 od € 211 is een te groot verschil. Je kan ook de totaal factuur betalen en dan de rest terug laten storten want je dossier is toch lopende. Maar of je dat moet doen  .....ik zou het allersinds niet doen. Als ik in mijn recht sta dan betaal ik ook niet en als de bewijzen er voor zijn dan hebben ze pech. Maar om weer een hoop andere kosten voor te zijn zou ik wel overwegen te betalen en dan moeten ze de rest maar terug betalen of verrekenen. Het is een lastige situatie. 

Loading...