Pisteur confirmé
•
7 messages
Klantendienst
Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten.
Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde van ongeveer een 210 euro.
Bellen en bellen.... Nog is bellen.... Telkens onwetende nieuwe Belgen die u probleem maar niet serieus opnemen. Orange shop Halle die mijn probleem begrijpt maar ook zegt dat die van het callcenter onbekwaam zijn.... Via orange facebook geen reactie....
Wat moet een mens doen om een rechtvaardige factuur te krijgen??? Nu krijg ik een bericht dat ik binnen de drie dagen moet betalen terwijl telefonisten mij gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren zolang mijn dossier loopt.... Na 10 dagen dossier in behandeling... Had ik toch al een oplossing gehoopt voor mijn probleem.
Iemand die kan helpen....
Solution acceptée
davyvdp
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 5 ans
@mikeverkens
Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.
Voorbeeld: Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.
5
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@mikeverkens best is nog eens via FB een berichtje te doen. Het kan zijn dat het daar drukker is omdat meer mensen via die weg versturen. Bellen gaat geen zin hebben naar de klantendienst aangezien je daar al geweest bent.
4
0