Eigenlijk wel een goeie vraag: is er eigenlijk iemand die de "scout" badge al gekregen heeft? Dit aangezien de meeste Tribers reeds na 1 dag promoveren naar Aspirant Verkenner. Ik heb al weet van Tribers die dus wel de Verkenner badge gekregen hebben maar niet de Scout badge.
@Dvd0071 ja dus bij je profiel , rechts boven aan dat plaatje je avatar , klik je even op en dan kies je mijn instellingen. De eerste pagina die je ziet heb je een balk waar je uit verschillende dingen kan kiezen. Kies mijn gsm nummer en vul daar je nummer in. Druk op opslaan en klaar meer is het niet.
Zou dit een soort van bug zijn op de orange app ?dat ze mss willen dat mensen heel actief zijn om die eerste badge te krijgen en zo mss meer klanten te lokken ?of gelijk hoe dan ook ?
Stefaan die badge heb ik ook niet. Heb toen naar de klantendienst een bericht gedaan via het webcare team en hadden een dossier gemaakt. Na een tijd kreeg ik bericht het is in orde maar de badge is er dus niet. Ik denk dat deze niet meer komt of niet meer zichtbaar is. Ten tijden zijn er veel dingen veranderd nadat de Tribe is aangepast.
Geaccepteerde oplossing
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Dvd0071 vul zeker je gsm nummer in want geeft je de badges !!
9
Michiel_Desmet
Pisteur confirmé
•
6 Berichten
0
0