@Dvd0071 als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten.
Ik ben een nieuw spel begonnen op mijn playstation. "God of War". Ligt al een tijdje in mijn kast, maar nu heb ik tijd om er eens aan te beginnen.
En dan ook eens mijn ramen gewassen, zo hou ik mij op dit moment bezig. Maar met dit weer zit ik liever met vrienden op een terras. We moeten met zijn allen toch nog proberen vol te houden.
@Dvd0071 dat ligt er aan .... Het hangt af hoeveel je post en pluimen je geeft en krijgt en je lidmaatschap dus hoe lang je hier actief / lid bent. Je kan hier drie maanden actief en lid zijn en 3000 posten in eens plaatsen en 1000 pluimen ontvangen maar dat wil niet zeggen dat je dan ook ineens in rangen gaat stijgen. als je dat nu in een jaar doet is het weer wat anders. Dus geleidelijk aan zal dat komen. Ik en @Cdt24801 hebben er ook heel lang over gedaan om tot sjamaan te komen.
Ge kunt doen zoals ik nu doe, online cursussen volgen bij de vdab. Daarvoor moet je het natuurlijk wel leuk vinden om met de pc te werken.
Ook ben ik begonnen met custom roms te samen te stellen en te flashen, is iets wat prachtig is maar wel veel van je tijd vergt. De vrouw komt soms thuis en dan denk ik zijn die 9u alweer voorbij.
Of ge kunt facebooken tot je zicht helemaal blauw uitslaat.
En misschien, heel misschien een keer lekker niks doen.
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Dvd0071 als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten.
13
Schumi_wk
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 5 ans
Ge kunt doen zoals ik nu doe, online cursussen volgen bij de vdab. Daarvoor moet je het natuurlijk wel leuk vinden om met de pc te werken.
Ook ben ik begonnen met custom roms te samen te stellen en te flashen, is iets wat prachtig is maar wel veel van je tijd vergt. De vrouw komt soms thuis en dan denk ik zijn die 9u alweer voorbij.
Of ge kunt facebooken tot je zicht helemaal blauw uitslaat.
En misschien, heel misschien een keer lekker niks doen.
1
Olike96
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 4 ans
We beginnen een club bij golf clash
1
0