Profil de Dvd0071

Pisteur confirmé

• 

11  messages

lundi 6 avril 2020 09:43

Verveling slaat toch wel hard toe pffff

Kunnen we hier geen virtuele game in elkaar flansen ?grtz

Solution acceptée

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Dvd0071  als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten. 

4.4K  messages

Ik ben een nieuw spel begonnen op mijn playstation. "God of War". Ligt al een tijdje in mijn kast, maar nu heb ik tijd om er eens aan te beginnen.

En dan ook eens mijn ramen gewassen, zo hou ik mij op dit moment bezig. Maar met dit weer zit ik liever met vrienden op een terras. We moeten met zijn allen toch nog proberen vol te houden.

Pisteur confirmé

• 

11  messages

Haha super game wel niet het gemakkelijkste maar toch vette game 

Vraagje hoe lang durrt het heigenlijk voor ik mijn tribe scout of verkenner badge krijg ?grtz

Sage

• 

11K  messages

@Dvd0071  dat ligt er aan .... Het hangt af hoeveel je post en pluimen je geeft en krijgt en je lidmaatschap dus hoe lang je hier actief / lid bent. Je kan hier drie maanden actief en lid zijn en 3000 posten in eens plaatsen en 1000 pluimen ontvangen maar dat wil niet zeggen dat je dan ook ineens in rangen gaat stijgen. als je dat nu in een jaar doet is het weer wat anders. Dus geleidelijk aan zal dat komen. Ik en @Cdt24801 hebben er ook heel lang over gedaan om tot sjamaan te komen. 

Sage

• 

7.5K  messages

@patrick2Nu je over rangen spreekt, vraag ik me af wat de volgende rang van @Cdt24801 zal zijn.

Denk dat die niet meer hoger kan

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  aan de playstation zou ik ook nog eens kunnen doen maar de goesting is ver te zoeken.

Wegens de gezondheid op dit moment zal zwaarder werk niet gedaan kunnen worden dus geen vensters wassen. 

Dat terras lijkt me wel wat ,lekker dan maar in de tuin , pc open zetten en iedereen uitnodigen via de skype. Hoe vindingrijk we niet moeten zijn nu. 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 5 ans

Ge kunt doen zoals ik nu doe, online cursussen volgen bij de vdab. Daarvoor moet je het natuurlijk wel leuk vinden om met de pc te werken.

Ook ben ik begonnen met custom roms te samen te stellen en te flashen, is iets wat prachtig is maar wel veel van je tijd vergt. De vrouw komt soms thuis en dan denk ik zijn die 9u alweer voorbij.

Of ge kunt facebooken tot je zicht helemaal blauw uitslaat.

En misschien, heel misschien een keer lekker niks doen.

Sage

• 

11K  messages

@Schumi_wk  dat zijn heel wat dingen. Maar goede suggesties die men kan doen inderdaad. 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 4 ans

We beginnen een club bij golf clash 

95CB4235-BDBF-44F8-A538-67E755B08722.jpeg

Chef guérisseur

• 

210  messages

@Olike96

Met welke naam? Dan kunnen andere tribers ook deel uitmaken. 

Groetjes,
Mustafa

Loading...