Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Wat interesseert je?

Ugh allemaal!

Totem is nieuwsgierig en wilt natuurlijk van Tribe een zo levendig mogelijk community maken!

Dus kan je ons vertellen wat je interesseert? Waar wil je over praten? En welke onderwerpen wil je bespreken?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

Super User

 • 

8K  messages

@Totem Ugh jij daar.

Alles waar ik iets van kan bijleren.

Fijne avond nog.

4.4K  messages

Telecom dus dingen die Orange en zo doet kwa technologieën.

 

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Totem ik wil vooral minder fouten maken dus leren . 
Wat Orange ons doormaakt is soms moeilijk te begrijpen . 
misschien stap voor stap dingen uitleggen en of het betalend is of niet . Weet het is een hele boterham . 
En alvast bedankt @Totem 🙏 

fijne dag nog groetjes tinneke2 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Ik wil ook een goede triber worden an met men vragen ergens terecht kunnen en mensen kunnen helpen in de toekomst 

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Glenn123 Dat is een zeer goede indruk en met de tijd komt dat allemaal goed ben ook aan het leren . 
Heb je de app van Orange al kan je gratis downloaden bij App Store .En hier zijn heel veel mensen waar je terecht kunt met je vragen . Ga maar eens een kijkje nemen . Je vind heel wat antwoorden .

Groetjes tinneke2 

 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

@Tinneke2danku voor de nuttige info zal ik zeker eens doen

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Glenn123 Graag gedaan ,ik leer ook nog alle dagen bij . Om een betere Tribe te worden . Al doende leert men 

fijne dag verder groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

@Totem 

Ik had graag beter, correcter en transparanter geïnformeerd geweest op moment dat de commerciële adviseur mij overhaalde mits cross-selling om het pakket Love te nemen.

 

Tv gids van orange kan enkel online geconsulteerd worden,  je hebt niet de mogelijkheid om een programma terug te bekijken.  Je moet er dus aandenken om het op te nemen of anders niets. De Wi-Fi is uitermate zwak tot niet aanwezig in huis wat dus niet het geval was bij de vorige provider. 

 

Enfin ik voel mij letterlijk in het zak gezet. En daarbij nog 59€ installatiekosten terwijl tegenwoordig bij de  concurrentie deze kost er niet is.

Met andere woorden betalen voor no service. 

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Hananwaar om bel je niet nog eens technieker ,zij kunnen zien waar het probleem ligt . En helpen u graag . Als het niet aan jou ligt is dit gratis . 

overal moet je nu installatie kosten betalen . En vind het niet duur om alles te installeren. Heb op andere plaatsen het al veel duurder geweten . 
Hoop echt van harte dat  je geholpen wordt door Orange mocht je ze bellen en komen .Vingers cross 

fijne dag 

groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

@Tinneke2 

Heb klantendienst terug gectc , een andere technieker is effectief terug langsgekomen en heeft gans de installatie die zijn voorganger in de garage had geplaatst terug naar de living gebracht.  Nu werkt alles wel maar ik zou blijkbaar 2x gefactureerd worden door Orange 2x 59€ en dat kan niet de bedoeling zijn en nergens kan je schriftelijk klacht neerleggen over deze willekeur en wijze van handelen.  

En dat vind ik zeer klantonvriendelijk 

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Hanan Zou toch eens naar Orange bellen :de Facturatie en je volledig probleem uitleggen wat er allemaal gebeurt is . Misschien rekenen ze u dan maar een factuur aan . 
Want tenslotte geeft de technieker het moeten nazien waar hij het beste plaatste en niet in een garage waar je niets ontvangt. Zou mijn kans wagen .wie niet waagt niet wint .zijn heel vriendelijk aan de telefoon 

fijne groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

@Tinneke2 

Mijn vorige installatie bevond zich in de living vlakbij de TV, dus ik vroeg de technieker omdat zo te houden maar blijkbaar kon dat volgens hem niet en moest hij aankoppelen waar Telenet binnen kwam en dat is in de garage. Nu bij de 2de technieker kon dat allemaal perfect in de living en moest helemaal niet via de garage.  Maar de technieker zei ik mag mijn collega technieker niet aanvallen en zeggen dat hij slecht werk heeft geleverd, dat kan ik niet maken. 

Allez lap, die techniekers maken blunders en de klant mag dupe zijn omdat dat blijkbaar externen zijn in onderaanneming.

 

Chaman confirmé

 • 

4K  messages

@Hanan Zou het toch melden . De technieker had dat kunnen vermijden dus bellen en sta desnoods erop over de blunder van de technieker. 
Meer kan je niet doen . 
zetten ze wel voor u recht probeer het Maar bel wel in de week voor de Facturatie . Leg hen alles maar ook alles uit maar blijf vooral beleefd zullen ze u zeker helpen . Duim voor jou dat goed komt .

fijne avond groetjes tinneke2 

Loading...