Profiel van Anthonydelaere

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Al 15jaar klant😅

Al 15 jaar klant en nu pas deze comunitie gevonden handig al deze tip al eventjes vlug een paar topix overlopen hoe zeggen ze dit samen staan we sterk 💪 voor een sterk merk bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar helpen 

Super User

• 

11.1K Berichten

Heel fijn dat je de weg dan toch hebt gevonden @Anthonydelaere . Ontdek zeker hoe het allemazal werkt hier en moest je vragen hebben stel zeker geen enkel probleem. Moest je al bepaalde onderwerpen willen weten zoek ze eens door met de handige zoekfunctie.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Anthonydelaere 

Dat je hier niet veel vroeger terecht bent gekomen is heel normaal hoor: je bent reeds 15 jaar klant maar Tribe blaast momenteel pas zijn tweede kaarsje uit ...😉

Super User

• 

8.1K Berichten

Welkom en heel veel leesgenot!

Eigenlijk bij een nieuwe klant meteen het Tribe adres meegeven.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Josette  schreef:

Welkom en heel veel leesgenot!

Eigenlijk bij een nieuwe klant meteen het Tribe adres meegeven.

Goeie tip !

Pisteur expérimenté

• 

22 Berichten

Idd, ik wist ook helemaal niet dat er een tribe bestond, toevallig ontdekt bij de badges na 1,5 jaar 😄

Super User

• 

7.2K Berichten

@Alper9000  schreef:

Idd, ik wist ook helemaal niet dat er een tribe bestond, toevallig ontdekt bij de badges na 1,5 jaar 😄

Ik weet eigenlijk niet meer hoe ikzelf hier terecht gekomen ben .. Het was ook toevallig dat wel, maar hoe het juist zat weet ik niet meer ... Die badges, dat bestond toen nog niet ...

Guerisseur expérimenté

• 

670 Berichten

Ik denk dat er een gratis nummer is dat je een sms kunt sturen om je loyaliteit op Orange te bevestigen. Ik deed dit in de FR versie van de Orange website en het werkte. Ik moest LOYAL naar 8790 sturen. Ik weet niet of het hetzelfde is voor de NL website ...

Pisteur expérimenté

• 

22 Berichten

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

Greets 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Alper9000  schreef:

@Superbonbon hallo, als ik dat stuurt krijg ik volgende sms: Info Orange Thank You. Je bent al Orange-klant sinds 2018-04-05. Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma bedankt je voor je vertrouwen.

Dus eigenlijk zeggen ze gewoon hoe lang je al klant bent. 

Greets 

Gewoon leuk om te weten, toch?😉

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Haha, ik ken het gevoel...

Al meer dan 5 jaar klant en daarnet door wat getokkel en gepruts in de orange app hier terecht gekomen. 

Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord.  Heeft orange daar ooit over gecommuniceerd naar haar klanten toe?

Super User

• 

7.2K Berichten

@TerryV 

Welkom hier hé, je zal leesvoer genoeg vinden.

Om op uw vraag te antwoorden? Niet dat ik me herinner uit de periode dat ik hier begonnen ben ... Misschien dat het nu wel ergens op de Orange website staat ...

Pisteur confirmé

• 

2 Berichten

Ik weet ook pas sinds vandaag dat deze community bestaat haha

Guerisseur expérimenté

• 

670 Berichten

Welkom! het enige dat u hoeft te doen is onderzoek, raadpleeg bijvoorbeeld de communityrichtlijnen en aarzel niet om hulp te vragen voor een onderwerp dat met Orange te maken heeft. 🙂

Groetjes

Superbonbon

Super User

• 

7.2K Berichten

@Superbonbon 

Nice Avatar 👍

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

2 maand klant en al vragen. Dus de weg snel gevonden 😆.

Super User

• 

7.2K Berichten

@_Lesley_  schreef:

2 maand klant en al vragen. Dus de weg snel gevonden 😆.

Top 😉

Éclaireur confirmé

• 

3 Berichten

hier 15 jaar en 9 maanden klant en nooit geweten dat dit een optie was. Zeer handige tool inderdaad!

Super User

• 

11.1K Berichten

@SweetOne  zo zie je maar weer he 😉

Loading...