Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Al 15jaar klant😅
Al 15 jaar klant en nu pas deze comunitie gevonden handig al deze tip al eventjes vlug een paar topix overlopen hoe zeggen ze dit samen staan we sterk 💪 voor een sterk merk bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar helpen

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
Heel fijn dat je de weg dan toch hebt gevonden @Anthonydelaere . Ontdek zeker hoe het allemazal werkt hier en moest je vragen hebben stel zeker geen enkel probleem. Moest je al bepaalde onderwerpen willen weten zoek ze eens door met de handige zoekfunctie.
10
Superbonbon
Guerisseur expérimenté
•
670 Berichten
Ik denk dat er een gratis nummer is dat je een sms kunt sturen om je loyaliteit op Orange te bevestigen. Ik deed dit in de FR versie van de Orange website en het werkte. Ik moest LOYAL naar 8790 sturen. Ik weet niet of het hetzelfde is voor de NL website ...
2
TerryV
Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Haha, ik ken het gevoel...
Al meer dan 5 jaar klant en daarnet door wat getokkel en gepruts in de orange app hier terecht gekomen.
Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord. Heeft orange daar ooit over gecommuniceerd naar haar klanten toe?
1
davypeels
Pisteur confirmé
•
2 Berichten
Ik weet ook pas sinds vandaag dat deze community bestaat haha
2
_Lesley_
Pisteur confirmé
•
7 Berichten
2 maand klant en al vragen. Dus de weg snel gevonden 😆.
1
SweetOne
Éclaireur confirmé
•
3 Berichten
hier 15 jaar en 9 maanden klant en nooit geweten dat dit een optie was. Zeer handige tool inderdaad!
1