Pisteur confirmé
•
13 Berichten
Antwoorden gewist ?
Beste,
Eens een vraag?
Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????
Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!
Pisteur confirmé
•
13 Berichten
Beste,
Eens een vraag?
Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????
Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Caro,
ben je daar wel heel zeker van?
Heb je ze niet in een ander onderwerp gezet?
Want voor zover ik weet gebeurd dat niet hoor.
2
Anonymous User
4.4K Berichten
@caro65
Orange wist hier geen antwoorden. Enkel als de regels/afspraken of gebruiksvoorwaarden van de community geschonden zijn, kan een moderator een vraag of reactie wissen.
2
NelsonM
Employé Orange
•
571 Berichten
Hallo @caro65,
Er is hier blijkbaar iets fout gegaan, sorry hiervoor ! Bij dubbele posten over dezelfde onderwerp van dezelfde triber moeten we er maar een laten zodat het allemaal duidelijk is voor iedereen. Wij hebben dus een van je twee posts verwijderd, maar het was sowieso de slechte want daar was er meer uitleg en ook meer antwoorden van je medetribers. Ik heb het dus terug in de forum geplaatst en de onnodige dubbel verwijderd.
Wees er zeker, Tribe is een ruimte waar je je mening in alle vrijheid mag uiten zolang je de gebruiksvoorwaarden en de regels en afspraken van de community respecteert. Slechte reklame helpt ons ook om beter te worden we hebben dus geen schrik om deze te laten zolang het met respect geschreven is.
Hopelijk heb je een oplossing gevonden voor je schoonvader. Het is inderdaad best dat je de klantendienst hiervoor contacteer, je kan hen ook via de webcare dienst op sociale media bereiken.
Groetjes,
Nelson
0