Profiel van Luvlektrik

Pisteur expérimenté

• 

33 Berichten

Avatar aanpassen naar persoonlijke foto

Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Luvlektrik  je kan eens gaan naar rechts boven in de hoek ( daar staat je huidige avatar ) en klik daar op je 'foto'. Dan zie je een dropdown menu en daar staat ook mijn instellingen. Als je daar op klikt kom je in een menu om je persoonlijke instellingen te wijzigen. Ik heb je al een voorbeeld gemaakt waar je op terecht moet komen. De rest spreekt voor zich in de foto.

patrick2_0-1604751837327.png

Pisteur expérimenté

• 

33 Berichten

Hey @patrick2 ! Bedankt voor deze informatie. Ik denk dat het niet lukt via smartphone. Ik krijg alleen het tabblad 'Van de community' te zien. (Zie Screenshot). Ik zal dit straks eens testen via de laptop. 

Screenshot_20201107-132608.jpg

Super User

• 

11.2K Berichten

@Luvlektrik  via de gsm kan ik dat ook geen enkel probleem hoor. Dan heb je dus niet de benodigde rang om dit te kunnen doen. Maar je kan testen via de laptop.

Pisteur expérimenté

• 

33 Berichten

@patrick2 @Gregory Via de laptop lukt het ook niet, dus dan zal ik inderdaad moeten wachten op een hogere rang. Nog even geduld hebben dus ... 😁

Super User

• 

11.2K Berichten

@Luvlektrik  nu @Gregory het zegt dat kan wel kloppen hoor. Ik weet dat het iets met je rang is maar ik heb ook al gezien dat er hier nieuwkomers waren en die konden ineens een foto erop zetten. 

Maar @Luvlektrik  dan kan je veel mee helpen naar oplossingen en dergelijke dan kom je ook hoger in rang.

Pisteur expérimenté

• 

33 Berichten

Maak ik werk van! 😉 Bedankt voor de hulp @patrick2 @Gregory !

Super User

• 

7.7K Berichten

Ik denk dat je dit pas kunt doen vanaf je genezer bent @Luvlektrik 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Gregory  dat klopt als een zwerende vinger.

Dus @Luvlektrik  succes ermee.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Luvlektrik 

Om het verhaal compleet te maken: er zijn twee manieren om een eigen avatar te gebruiken hier op Tribe:

1. Zoals hierboven aangegeven, via dat menu, en dat werkt inderdaad pas vanaf de rang van Aspirant Genezer.
  2. Op Tribe inloggen met uw FB profiel. Dan wordt uw foto van uw FB profiel overgenomen. En dat werkt reeds van Rekruut Scout.

Wie mij niet gelooft, kijk maar eens in de lijst van Tribers. Daar zul je er verschillende met een eigen foto tegenkomen die nog geen Genezer zijn. En dat komt omdat ze aangelogd zijn met hun FB profiel.

Loading...