Cdt24801's profile

Super User

• 

7.2K Berichten

Bevorderd tot Aspirant geenzer !!

@comima 

Kijk eens aan ....

Bevorderd tot Aspirant genezer !!!

Gefeliciteerd ! Je hebt dat dik verdiend 😊

Super User

• 

8K Berichten

Proficiat @comima Welcome to the club

Leerling verkenner

• 

261 Berichten

Bedankt .... Denk ik ...

Waarom verdien ik dat aub ?

Super User

• 

8K Berichten

God’s (saxon genitive) wegen zijn ondoorgrondelijk, @comima 

ik zou me er niet te veel vragen bij stellen, laat het gewoon zo zijn en accepteer het

Leerling verkenner

• 

261 Berichten

Oke Gregory ! 😊

Super User

• 

7.2K Berichten

@comima 

My dear,

Je hebt dit verdiend omwille van uw bijdrage aan het leven en welzijn van dit fantastische forum. Je bent aanwezig, je stelt vragen, je geeft antwoorden, kortom, dit forum leeft mede dankzij uw bijdrage.

En daarvoor zijn er beloningen, in de vorm van een graad of titel, hoe je het ook noemen wil, en hoe langer je lid bent en hoe meer je bijdraagt aan dit forum, hoe hoger je op de ladder klimt.

En jij hebt intussen de overgang naar the next higher level verdiend. Je bent weliswaar opnieuw Aspirant, maar dan wel in het kader der Genezers. Zo zijn er momenteel nog niet al te veel. Vandaar ook dat @Gregory u verwelkomde in de groep der Genezers, waar hijzelf ook toe behoort.

Zodus, my dear, aanvaard de bloemetjes, geniet ervan en doe vooral gewoon verder zoals je bezig was. Je bent een waardevol lid van deze gemeenschap 😊

Tussen haakjes, dezelfde lof gaat ook naar @Josette die ook zopas bevorderd werd, reeds tot Ervaren genezer. Dames, jullie zijn geweldig. 😎

Leerling verkenner

• 

261 Berichten

Goeiemorgen cdt24801 ! 

Zoveel lof omdat ik , een tijd geleden, een vraag gesteld heb om dan zo in dit fantastisch forum te rollen ! 

Bij deze wil ik ook Josette feliciteren voor haar promotie, goe bezig meizeke ! 

Bedankt allen, voor jullie inzet, geduld ( met deze Dummy ðŸ™„ ) en vriendelijkheid ! 

Zeer aangename en zonnige dag toegewenst ðŸŒž

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User