Vorige week mijn 7jarige kater moeten afgeven had diabetes en nog onderliggende problemen maag lever klachten wel jammer doet raar. Andere kater zoekt hier nog veel in huis maar komt wel goed.
@patrick2 hier ook koffiedrinker maar zonder melk wel, tenzij een latte smaakt altijd. Succes met je werkweek terug.
@Josette en @patrick2 Vandaag eens bij mijn orders geweest en lekkere konijn gemaakt met sla en kroketten. Het geeft gesmaakt . Deze avond nog pannenkoeken 🥞 gemaakt voor mijn broer 👨 en ouders. Als was op . Ben nu thuis 🏠. Want er komt veel wind op . @Pircgwendoline Heb een aantal jaren ook mijn hondje moeten af geven en ook laten cremeren . Hij is ook bij mij thuis 🏠 en heb er nog alle d gen verdriet om . Huil 😢er nog veel om . Doet pijn . Weet er alles over . Mijn deelneming voor je lieverd het is een gemis . Een dier verliezen is echt niet fijn . Maar weet dat het ook een troost mag zijn dat hij niet meer lijd . En een plaatsje geeft in je hart . speciaal voor jou
in gedachten bij jullie. Fijne avond iedereen , groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Vandaag bij de huisarts geweest , en mijn Chema dat ik 3 weken bij moest houden is zeer goed . Voorlopig nog de medicatie 💊 verder nemen . In Mei nieuwe 🩸 prik en dan verder uitkijken 👀. Mag al medicatie 💊 laten vallen . 🪤 Ben zeer tevreden.😊
@patrick2 n@Dat is goed nieuws 🗞️, dat je beter bent en terug aan het werk bent.
Boodschappen nog gedaan kan weer verder . Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette het viel mee maar er zijn nog zieke op het werk. Snap niet dat die niet thuis blijven zo maak je iedereen ziek. Maar goed zal zien hé anders ben ik terug thuis ik kan de mensen niet verplichten.
@Josette Vandaag geraak ik maar niet op de been 🦵, al veel geslapen .
@patrick2 Bij ons liggen de ziekenhuizen 🏥 stampvol . Ik blijf mooi 👍 thuis 🏠 er lopen overal mensen te snotteren 🤧 en doe mijn mondmasker ook aan . Overal . . Dom dat mensen niet thuis blijven als ze ziek zijn . Denken echt niet aan anderen . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Het zijn echt dikke egoïsten , die alleen aan hun eigen denken 🧐 en niet aan een ander . Hoe kan je zo zijn . Kan er echt niet bij . Ik vraag nog altijd niet te dicht bij mij te staan in de winkel . En trek er mij niets van aan . Sta op mijn strepen . En zeg duidelijk waarom . fijne avond . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Vandaag blijf ik thuis 🏠 ga niet bij mijn ouders ben wat verkouden 🤧. @patrick2@Cdt24801 Ben dat weer echt beu . Mag wat beter weer worden . Zit al hele dagen binnen. Enkel de maandag vlug bij de huisarts geweest zoals ik verteld heb , en ik was daar alleen . zou nog naar de apotheek moeten maar heb gebeld om mijn medicijnen 💊 te brengen . Straks heb ik ze . Zeer gemakkelijk . Ga nog wat rusten en wat warm drinken . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het is vrijdag dus dat is de laatste voor deze week.
Gisteren nog eens bij de dokter geweest want de ontsteking aan het oog komt terug dus daar weer druppels en zalf voor.
Straks bellen voor een afspraak voor een scan want mijn dokter wil dat ik voor mijn rug onder de scan ga. Dus eens zien waar ik terecht kan en wat ze gaan vinden.
@Josette De maand is voorbij gevlogen . En de maand februari zal ook vlug gaan .
@patrick2 Hopelijk geneest je oog 👁️ vlug. En voor je rug werd het wel eens tijd dat je daar naar liet uitzien . Dat het niet te erg mag zijn . Ik duim alvast voor jou . Ben even frisse lucht gaan halen want werd weemoedig van binnen te zitten en deed deugd . Wel vlug moe . Nu even iets eten 🥣 en dan terug platte rust. Ben al blij dat het niet regende tijdens mijn wandeling 🚶. Fijne dag iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Pircgwendoline
Pisteur vétéran
•
50 Berichten
Hallo @Tinneke2 @patrick2 @Josette
Drukke week gehad huisje vandaag gepoetst.
Vorige week mijn 7jarige kater moeten afgeven had diabetes en nog onderliggende problemen maag lever klachten wel jammer doet raar. Andere kater zoekt hier nog veel in huis maar komt wel goed.
@patrick2 hier ook koffiedrinker maar zonder melk wel, tenzij een latte smaakt altijd. Succes met je werkweek terug.
Groetjes ☺️
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline En alle andere
Goedeavond ,
@Josette en @patrick2 Vandaag eens bij mijn orders geweest en lekkere konijn gemaakt met sla en kroketten. Het geeft gesmaakt . Deze avond nog pannenkoeken 🥞 gemaakt voor mijn broer 👨 en ouders. Als was op .
Ben nu thuis 🏠. Want er komt veel wind op .
@Pircgwendoline Heb een aantal jaren ook mijn hondje moeten af geven en ook laten cremeren . Hij is ook bij mij thuis 🏠 en heb er nog alle d gen verdriet om . Huil 😢er nog veel om . Doet pijn . Weet er alles over . Mijn deelneming voor je lieverd het is een gemis . Een dier verliezen is echt niet fijn . Maar weet dat het ook een troost mag zijn dat hij niet meer lijd . En een plaatsje geeft in je hart .
speciaal voor jou
in gedachten bij jullie.
Fijne avond iedereen , groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Amai wat een wind zeg!
Voorzichtig op de baan aan allen.
Fijne maandag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Vandaag bij de huisarts geweest , en mijn Chema dat ik 3 weken bij moest houden is zeer goed . Voorlopig nog de medicatie 💊 verder nemen . In Mei nieuwe 🩸 prik en dan verder uitkijken 👀.
Mag al medicatie 💊 laten vallen . 🪤 Ben zeer tevreden.😊
@patrick2 n@Dat is goed nieuws 🗞️, dat je beter bent en terug aan het werk bent.
Boodschappen nog gedaan kan weer verder .
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat is al een goed begin succes met afbouwen.
@patrick2 en meegevallen gisteren?
Fijne dinsdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette Vandaag geraak ik maar niet op de been 🦵, al veel geslapen .
@patrick2 Bij ons liggen de ziekenhuizen 🏥 stampvol . Ik blijf mooi 👍 thuis 🏠 er lopen overal mensen te snotteren 🤧 en doe mijn mondmasker ook aan . Overal . . Dom dat mensen niet thuis blijven als ze ziek zijn . Denken echt niet aan anderen .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Zo doen wij dat ook hoor @Tinneke2 groot gelijk!
Hier pruttelt de soep al.
Fijne woensdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette @patrick2 Vandaag al een wasje gedaan . Voor de rest niet veel te vertellen.
fijn dag iedereen
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat had ik gisteren ook gedaan.
Dadelijk naar de kapper.
Fijne donderdag.
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Tis weer vies weer buiten .... 🙄
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Vandaag blijf ik thuis 🏠 ga niet bij mijn ouders ben wat verkouden 🤧.
@patrick2 @Cdt24801 Ben dat weer echt beu . Mag wat beter weer worden . Zit al hele dagen binnen. Enkel de maandag vlug bij de huisarts geweest zoals ik verteld heb , en ik was daar alleen .
zou nog naar de apotheek moeten maar heb gebeld om mijn medicijnen 💊 te brengen . Straks heb ik ze . Zeer gemakkelijk .
Ga nog wat rusten en wat warm drinken .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
@Tinneke2 het weer wordt er niet beter op, het is nu al de natste maand ooit!
Het word alleen maar erger en erger, de wereld vergeeft zijn eigen!
De laatste werkdag van deze week voor velen.
En deze maand is ook alweer bijna voorbij.
Maak er een fijne dag van!
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere,
Goedemiddag ,
@Josette De maand is voorbij gevlogen . En de maand februari zal ook vlug gaan .
@patrick2 Hopelijk geneest je oog 👁️ vlug. En voor je rug werd het wel eens tijd dat je daar naar liet uitzien . Dat het niet te erg mag zijn . Ik duim alvast voor jou .
Ben even frisse lucht gaan halen want werd weemoedig van binnen te zitten en deed deugd . Wel vlug moe . Nu even iets eten 🥣 en dan terug platte rust.
Ben al blij dat het niet regende tijdens mijn wandeling 🚶.
Fijne dag iedereen
0