Profiel van Josette

Super User

• 

8.2K Berichten

De babbelhoek van maart 2021.

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Chef pisteur

• 

85 Berichten

Goeie morgen @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Gregory @Anonymous hier zijn we weer het beloofd mooi weer te worden met een stralend zonnetje😎geniet er allemaal vzn ,fijne werk of vakantie week allemaal 

Vandaag balletjes in tomatesaus met frietjes 

Dessert tiramisu framboos 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Heidi2 
goede morgen ,

mmm lekker 🤤 water 💦 komt al uit mijn mond 👄.

Maar voor mij wordt het een slaatje moet dringend vermageren .Te hoge cholesterol 😕 en veeel Corona kilo’s en zweten 🥵 je weet wel moet er geen tekening bij maken .

fijne dag 👋 

doei 👋 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 @Anonymous  en

alle anderen die binnenspringen een goedemorgen.

Hier is de koffie al klaar.

Geniet van het mooie weer allemaal, ik ga dekking zoeken, 

voormiddag Douglas op controle met de nieren. 

Tot ............

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Heidi2 @Gregory @Anonymous  en alle medelezers,

Goede morgen lieve vrienden ,

@Josette jammer voor jou dat het mooi 🤩 weer wordt kan je er niet voor geholpen worden ??

Hoop dat alles goed komt met Douglas met zijn nieren...

we horen het wel...

Krijg meer en meer bezoek van andere vogels ,vinden het eten zeker lekker 🤤.

Het is al jammer dat er zo weinig bij ons nog zijn .

Ontbijt gemaakt yoghurt met fruit 🍎 en kopje thee 🫖

De spaghettisaus  staat al lekker te pruttelen ., op een zacht vuurtje 🔥 .Zie zo die is klaar voor morgen .

Vandaag ga ik verder werken in mijn tuintje .
Strakjes ga ik een handje toesteken in de tuin 🪴 van mijn ouders . 
Heel veel werk , de dieren kippen  🐓 schapen 🐑 🐑 en gans eten geven en ja hoor ze hebben allemaal een naam 🤫😉

Ben graag buiten , in de natuur maar nu in mijn bubbel . 
We maken er allemaal het beste van lieve vrienden en helpen en steunen elkaar . 

fijne dag 👋 Als er wat is ik ben er voor jullie 🤲🤜🤛

Super User

• 

11.2K Berichten

Iedereen een goedemorgen en @Josette @Heidi2 @Cdt24801 @Tinneke2 ook een goedemorgen. 

Gisteren was dus zoals gezegd heel weinig tot geen werk wegens de staking. Niet veel moeten doen maar dat betekend wel dat het vanaf vandaag dubbel zo hard terug gaat komen. De goederen moeten toch binnen komen als ook weer naar de klanten toe. 

Maar dat bied werkzekerheid dus laat maar komen zou ik zeggen 🙂 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 @Je kan er weer tegen aan vliegen .Gelukkig !

Beter veel werk dan geen werk zou ik zeggen !

Want een hele dag zitten niksen of weinig doen is toch maar saai hè ! 

fijne dag Patje ! 
hou het wel veilig !

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2  

Bij ons op het werk zijn er regels hé die nageleefd moeten worden dus dat komt in orde. 

Had het wel verwacht hoor dat er weinig tot geen werk zou zijn en dat vanaf vandaag de boel weer op gang ging komen. Maar goed zoals je zegt beter iets dan niks want anders duren de uren wel lang. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Patje veel werkplezier .

heb al heel wat werk verzet in mijn tuin .dit is een magnolia in bloei @Josette 

40D2F80B-15CF-4FE8-BB26-F3DE8EE6D074.jpeg

 nestkastjes...

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 Zi heb ik er nog een paar en nestjes aan het maken voor hun eitjes 😉 . Nu goed eten en drinken geven 

 fijne dan en werk ze .

Super User

• 

8.2K Berichten

Douglas terug thuis, na een jaar terug zat wel een heel klein steentje
kan misschien uitgeplast worden.
Krijgt hij last dan moet hij even opbellen.

@Tinneke2  je mag de vogeltjes niet meer voeren, is in de week op de radio geweest! Ze moeten nu zelf wormpjes enz zoeken tegen dat hun jongen uitkomen.

Mooie nestkastjes. Dat is niet de magnolia die ik bedoelde dus deze niet eten denk ik!

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Dank u Josette zal er op letten en ze geen eten meer geven .je bedoeld deze Magnolia dit mag je eten ,hoor 😉🤤

image.jpg

 blij dat in orde komt met Douglas .doei 👋👋

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Heidi2 @Anonymous 

en alle anderen, een goedemorgen.

Pfffffffffff wat een ..... nacht! Maar

midden van de week is er!

En in Limburg gaan ze 5 operatiezalen sluiten, wegens teveel corona patiënten en werk pfffff.

Geniet van het mooie weer.

Super User

• 

7.2K Berichten

Hier ook niks speciaals te melden ... Goed weer ... Boodschapjes gedaan ...  😁

have a nice day allemaal 😎

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @Josette 

Rond de middag kreeg ik een telefoontje ☎️ ,kon mee met mijn bubbel naar Ottignies . 

Och wat heb ik genoten van de architectuur en het landschap ,zo prachtig 😻 en netjes dat is wat anders dan bij ons alles wordt daar nog behouden renoveren ze in de oude stijl maar stijlvol authentiek  de huizen 🏘 ,heuvelachtig . Waande me net in Frankrijk . 
Zalig  ? 
mijn droom 🛌 kwam uit eindelijk mijn fonteintje opgehaald en ja hoor Corona regels werden strikt nageleefd .

het was buiten allemaal en we hadden prachtig weer . Daar was mijn vriendinnetje het zonnetje 🌞 ze straalde heel de dag .

Moe 🥱 maar kan weer tegen een stootje veel vitaminebedrijven opgedaan voorheen hele tijd wat een leuke verassende uitstap . Heel gelukkig meer moet het voor mij niet zijn . 
Nu zal mijn tuintje compleet zijn plantjes klein fonteintje  ️  🪴bloemetjes  🌺 kruiden 🌿 wat moet een mens nog meer hebben .

Wens iedereen en jullie lieve vrienden vooral een hele keitoffe avond met de woef 🐕 de ander met je partner of alleen ... als jullie maar happy zijn  🙂
doei 👋 🛌 lekker voor straks 

Chef pisteur

• 

85 Berichten

Hallo @Tinneke2 waar is er makt vandaag ,

Mooi weertje vandaag dus wa poetsen ,boodschappen gedaan ,

Vanavond tomaat crevette met veldsla en frietjes dessert yohurtje en fruitsla 

Fijne dag nog 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Heidi2 Toch bij ons in Oost-Vlaanderen elke donderdag. De ene week is het grote markt betekent veel meer kramen de andere week weinig kramen . 
En soms met de Corona mogen er geen kramen komen bv met kleding maar nu mochten ze er toch blijven . 

ja je maakt weer iets lekker klaar 🍅  garnaal 🍤 een van  mijn lieveling  eten . Met veldsla en frieten Jamie lekker 😋. Maar mag niet moet op dieet . Jammer 😏

fijne avond ! 
laat het u smaken geniet er van .😉😊😋😋

Loading...