Profiel van Josette

Super User

• 

8.2K Berichten

De babbelhoek van mei 2021.

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en

alle anderen meelezers een goedemorgen allemaal.

@Cdt24801 Stefaan  ik kijk ook niet las het in de krant. 😋

Amai wat was me dat vannacht hier boven Bree, hagel, onweer
leek net of er oorlog was uitgebroken zo een herrie.

Hopelijk niet teveel schade ergens.

De airco sprong op in de slaapkamer kreeg hem niet afgezet,
vermoed een kleine storing, brrrrrrrr. Gelukkig werkt alles nog.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @david41 @Olike96 

en alle binnenkomers en medelezers,

Een goede donderdag,

Hier was het deze nacht geen donderslagen ,hagel ,of onweersbui .

Ook geen regen ️.

Het zonnetje is komen piepen .

Heel de nacht slecht 👎 geslapen .

Ben ik maar op gestaan en dus uit de veren 🪶 

Douchen en dan naar het centrum op controle .

Nog een dagje rustig aan en als alles goed gaat ben ik  tevreden 😊 .

Op naar de volgende vaccinatie maar dat pas in augustus dus nog een tijdje wachten .

fijne dag 

doei 👋 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Olike96  een goedemorgen. 

Ook voor alle andere hier een goedemorgen. 

Het is bijna verlengt weekend dus nog twee daagjes werken met vandaag erbij. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2  Ondertussen al avond geworden hier 👈 is de wind 💨 serieus beginnen op te komen waaien denk 🤔 dat we weer een vlaag van regen ️ gaan mogen verwachten .

Bijna  rust  Patje je zal er zeker naar uit kijken 👀 en hopelijk laten ze U gerust .

En dan binnenkort verlof zal je zeker en vast deugd doen . 
voor u nog werk aan de winkel 🏬 ik ga rustig wat knus in de zetel thee drinken en relaxen 

fijne avond .vVoorzichtig op de baan 

doei .

Super User

• 

7.2K Berichten

Hoi Iedereen,

Hier is het heel de dag eigenlijk goed weer geweest. Lang gewandeld met de kleinzoon en later ook nog met de woef. Dacht het gras af te doen, maar 't zal voor morgen zijn ....

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen meelezers een goedemorgen allemaal de laatste werkdag voor velen.

Stefaan, hoop dat je het droog afrijden kan anders voor morgen. 😋

Tinneke gelukkig ben je er goed doorgekomen.

Een fijne dag allemaal nog, ik ga er dadelijk eentje knippen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Olike96 

en alle binnenkomers en medelezers, de lijst begint lang te worden van de namen hihi 🤭 .

Een hele goede morgen

@Josette voel me weer tip top in orde geen pijn geen koorts 🥵 heb het er gelukkig 🍀 goed van af gebracht . Enkel wat problemen gehad met de ademhaling 😮💨
Zal met de tweede inenting juist heel erg moeten oppassen 👩🍼 gaan kijken wat ze zullen doen als tegen indicatie . Enkel uitslag ook gehad en misselijk 🤢 zeg zo wit was even paniek 😱
Gaan het bespreken …

ofwel in het ziekenhuis 🏥 de spuit 💉 krijgen om veilig te stellen maar duurt nog een tijdje . ..

Hier veel wind 💨 en tegelijkertijd de zon ☀️ .even piepen wordt maar pover weer ,alweer .Jeetje waar blijft het goede weer .

Voor sommige de laatste werkdag . Voor de ziekenhuizen 🏥 nog belangen niet maar goed nieuws 📰 de cijfers blijven dalen .Er is hoop ook eens voor deze werkende mensen ze hebben ook hun rust broodnodig . 

Overal zijn klopjachten bezig je zou schrik krijgen om nog buiten te komen jeetje 🙄.

In wat voor wereld leven we tegenwoordig wat bezielen mensen toch de dag van vandaag ???!! 

Iedereen laat het niet aan jullie hart 💖 komen fijne gezellige dag lieve vrienden .maak het gezellig .

Hou het veilig en wees verdraagzaam . 
By happy .

doei 🥰

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Cdt24801 @Anonymous @Olike96 @Tinneke2  een goedemorgen. 

Aan alle andere ook een goedemorgen. 

Vandaag de laatste dag en dan verlengd weekend. 

Dan nog twee weken en dan is het twee weken verlof. 

@Tinneke2  ja ik kan het zeker goed gebruiken echt ff die batterij terug opladen voel het wel hoor. 

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen meelezers een goedemorgen allemaal en een heel fijn Pinksterweekend.

Tinneke ivm die klopjacht ze konden die mannen beter opvangen als ze terugkwamen van een hele zware missie. Ik hoop dat ze hem niet afschieten.

Dan heb je geluk gehad met je prik, vandaar dat ze me die niet zetten, ook niet in het ziekenhuis!

Stefaan, jeetje geen weer om met je tuftuf op pad te gaan, zo jammer.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @Olike96 

en alle andere medelezers en binnenkomers,

een goede morgen ,

@Josette weet nog niet of ik de tweede prik ga nemen nog altijd pijn in mijn arm en voel me vandaag weer bar slecht 👎 

Hoop alleen dat hij zich over geeft dat is voor hem de beste oplossing en ja daarin heb je wel gelijk , maar daarom moet hij nog niet zo het hele land in rep en roer zetten . Zie maar wat anderen doen wat betreft in Menen ,Van Ranst en noem maar op …. 
Zo is er altijd een uitleg en als je een afscheidsbrief achterlaat en je eretekens en wil leven als je wil voor zijn laatste dagen dat zegt genoeg zeker .

Hier  rukwinden en regen ️ het houd maar nietig niet  om een  hond 🐕 uit te laten .Enkele takken van bomen 🌳 in mijn tuin 🪴 gevallen .Paar potten gebroken 😠 dus weer vervangen .Jeetje het is nog niet gedaan .Gedonderd en gebliksemd brr maar wel niet koud . Mijn verwarming hoef ik allerminst op te zetten. 

Fijne regendag  ️ …

Wat je plannen ook mogen zijn .

doei 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Olike96  een goedemorgen. 

Aan alle andere binnenkomers ook een goedemorgen. 

Eindelijk weekend even wat rust maar het is nu af tellen naar verlof over twee weken. Dan twee weken verlof eindelijk nog meer rust en de batterij terug laden. 

Voor vandaag niks in de planning. Het weer is er ook niet naar , lijkt wel herfst. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Dat mag je wel zeggen Patje zo een onstuimig weer en het blijft maar aanhouden jeetje 🙄.

verleden jaar was het al prachtig 😍 weer en nu dit denk dat we nog veel van deze weertjes zullen krijgen .Elk jaar ziet er allemaal niet goed uit . Doordat de aarde 🌎 opwarmt enz …

Ziet er goed uit voor jou nog twee weken werken en je verlof kan beginnen yes 👍 

Ben zeer blij voor jou .

fijn weekend .Patje 

Tinneke2_0-1621674929058.png

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 daar zou ik ook eens diep over nadenken, maar je huisarts

moet je daarbij helpen. Erwin zegt tegen mij gewoon, neen jij géén prik.

Beterschap ijs op de pijnlijke plek leggen.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette  

Mijn vriend is donderdag gegaan en heeft nergens last van. Binnenkort weer terug voor de tweede spuit.

En ja nog twee weken dan is het groot verlof eindelijk. Heb nog nooit zolang ik daar werk groot verlof genomen echt niet. Maar nu is het echt nodig voel dat. Dus dan kijk je er dubbel naar uit. 

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen binnenkomers, een goedemorgen allemaal en een hele fijne zondag.

Hier is het droog op dit moment, wat een wind gisteren het weer is echt aan het veranderen.

Net zoals vele mensen.

Pfffffffffffffffff België heeft het echt niet goed gedaan las ik net in de krant.

Maar de winnaar ................... vond ik niks aan.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @david41 @Heidi2 @Anonymous @Olike96 

en alle binnenkomers en nieuwelingen,

Een goede zonnige zondag  🌞 ,

Hier schijnt het zonnetje al en geen wolkje aan de lucht  ☁️ . Of het zo blijft dat zullen we nog wel zien ..Wel is de wind 🌬 nog niet volledig gaan liggen .

@Josette Ja erg hè ze kregen maar 3 punten van de kijkers  echt een lachertje ,daar aan zie je dat de song  niet goed in de oren klinkt las het ook Maar ja als je het hoog in je bolleke hebt en al denkt in de top tien te eindigen  . wat een afgang Jeetje . Ze kozen voor de rock groep ja dat klinkt voor velen beter zeker in de oren rock  is back . 😂

Genoeg over dat gezever van songfestival.Heb ik gisteren een goede film 🎥 bekeken .

Hier nog heel rustig in de straten iedereen ligt nog te slapen 🛌 rolluiken nog naar beneden al naar de bakker geweest en nu vertrekken naar mijn ouders .

fijne dag allemaal .

en hou het veilig als je de baan op moet doe ik ook 😘

30E4B2FC-87DD-4466-ABBB-A4D4C4BA755C.jpeg

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Olike96  een goedemorgen.

Voor de andere tribers ook een goedmorgen. 

Het is zondag vandaag en mijn partner is al nieuwe steentjes en hout schavelingen aan het leggen. Nu is het droog want gisteren veel regen. 

Gisteren heeft die onder de overkapping de nieuwe plantjes geplant dus dan is de tuin weer in orde. Ja hij heeft de groene vingers ik dus totaal echt niet ik zorg er wel voor dat het internet werkt thuis. 

Vandaag lekker rustig dagje beetje met de woefjes spelen en straks denk ik eens een film kijken of een serie heb nog keus 🙂 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Zal wel mooi zijn met de plantjes en de steentjes toch gezellig als er wat in bloei staat . .ieder zijn talenten hè Patje . Allebei goed bezig . Zou bij mij ook een overkapping mogen komen want de helft van mijn gerief gaat kapot .

Is echt triestig om te zien . 
Zelf doen zal niet lukken en moet nog licht 💡 binnen komen ook ander mijn vriendinnetje het zonnetje kwijt . 

fijne avond nog en amuseer jullie maar verder met jullie plannen .

Doei …

Super User

• 

7.2K Berichten

Hoi iedereen,

Ik heb dus niet gekeken en er ook niks over gelezen want het interesseert mij geen bal. En dat is eigenlijk wel heel gemakkelijk, ik moet mij van heel die prul niks aantrekken 😁

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen binnenkomers, een goedemorgen allemaal geniet van deze vrije dag

de werkende onder ons, aha de anderen mogen dat ook hé.

Stefaan, neen ik kijk ook niet maar als je hoort wat dat circus allemaal kost we

zullen nogal moeten gaan betalen aan alles. 

Hier op het terras gaat ook veel kapot, in de volle zon.

Nu staan er violen en vetplanten die doen het heel goed ze groeien als de pest lijken wel reuze vielen.

Amusement vandaag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @Olike96 en alle medelezers en nieuwe binnenkomers 

Vandaag Pinksterdag.

Een nieuwe week gestart . Het weer zit er niet fraai uit typisch Belgisch weer . Dat maakt mijn dag niet stuk . 

Gisteren nog in het zonnetje nieuwe plantjes aangekocht en vlug nog geplant gisteravond laat . Hou van veel bloemen en ze zijn allemaal wintervast veel paars wit roze wat goed bijeen past en druivelaars vele kruiden 🪴 enz…

598AF88B-0889-43A9-AC22-D7A7ECA2F335.gif

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Anonymous @Cdt24801 @Olike96 @Tinneke2  een goedemorgen.

Aan alle andere binnenkomers ook een goedemorgen. 

Vandaag nog een extra dagje thuis , feestdag , en dan nog 9 dagen werken dan verlof. Twee volle weken verlof kijk er naar uit. 

Straks beetje opruimen en dan wat rustig aan doen. Gisteren is de tuin in orde gemaakt door mijne partner dus dat is in orde voor de zomer. 

61cefd54-5c9d-486f-a2c3-5e6909b3d12f.jpg

79185fe0-ffcd-4320-b888-dff9571c9640.jpg

1d019dca-ac43-44a6-b3cc-62e63219c9b5.jpg

1cafc01c-7bfc-4030-bbc4-bc96a856e013.jpg

Super User

• 

7.2K Berichten

Patrick, het wordt hoog tijd dat ge het gras afrijdt ... Ge zijt immers Sam Gooris niet hé 😈

Super User

• 

11.2K Berichten

Zal er straks direct aan beginnen Stefaan 😛 

Super User

• 

8.2K Berichten

@patrick2  dat ziet er goed uit daar.

Hij heeft straks de handen vol met de dode bloemetjes eruit te halen.

Pffffff hier volle zon zoals gisteren en bijna géén drup gezien!

Fijne avond.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Hey iedereen ik zal me even voor stellen ik ben robin en ben nieuw op dit forum ik heb vandaag een beetje eeb slechte dag achter de rug en hoop hier wat positiviteit uit te halen nou dat was het eigenlijk vriendelijke groeten robin.

Super User

• 

11.2K Berichten

Hey @Niboron  en welkom hier in de babbelhoek , die tot stand is gekomen door @Josette . 

Jammer dat je een slechte dag hebt gehad en hopelijk kan je hier wat positiefs uithalen. Hier is het dus de babbelhoek en kan je over de ditjes en datjes babbelen waarvoor deze hoek bedoeld is. Dus hier is niks technisch of iets wat betrekking heeft op een technisch probleem of iets wat er mee te maken heeft. Dus op de rest van het forum kan je eventuele technische ondersteuning geven. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Niboron Welkom in ons clubje dank zei Josette die deze topic realiseerde 

Spijtig van het slechte nieuws .

Om heel eerlijk te zijn ik heb misschien niet de woorden om je beter te laten voelen .Maar ik heb wel oren om naar je te luisteren naar waar je ook maar wil over praten . En ik heb een hart ;een hart om je te troosten als dat kan . 
fijne avond 

doei 👋 

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen binnenkomers, een goedemorgen.

Hier nu een beetje regen, mocht meer zijn voor alles en nog wat!

@Niboron welkom hier in de babbelhoek hopelijk voel jij je beter vandaag?

Voor de werkers onder ons hou het veilig op de baan.

Verder allen een hele fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @Niboron @david41

en alle binnenkomers en medelezers 

Een goede morgen 

Hier 👈 is het weer aan het weer een verschrikkelijk weer . Wordt weer eens binnen blijven . 
Hoe gaat het met jou @Niboron ? Slecht nieuws hoop dat je er eventueel met iemand kan over praten .wij zijn er voor jou .🤜🤛

@patrick2 Laatste lootjes van de dagen ,.

Voor de rest allemaal een fijne dag 👋

Met regen lootten we er we ons wel door ook al komt het zonder maar af en toe door 😉🥀.

Doei .

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Niboron  een goedemorgen.

Aan alle andere ook zeker een goedemorgen. 

Ja @Tinneke2  ga mij. laatste negen dagen aftellen dat ik nog moet werken. 

Voor de rest deze week twee dagen mijn eigen werk en donderdag en vrijdag vervanging. En volgende week de laatste week ook 1 dag mijn eigen werk de rest ook weer vervanging. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Goede middag 

Patje ,

Alle toch weer even vervangen en 3 dagen uw eigen werk .

Ze weten u toch altijd te vinden hè . Maar ja 👍 je doet je job graag en dat is het voornaamste . Belangrijkste is dat je je euro’s 💶 op tijd op je rekening staat . En dat zal wel dik in orde zijn . 
Nog wat werk hier aan de winkel bij mij .

En dan op boodschappen doen . Fijne dag 👋 

Doei 👋 

Super User

• 

8.2K Berichten

alle anderen binnenkomers, een goedemorgen allemaal en een hele fijne woensdag

ja midden van de week.

Vandaag moet Uize Maxx ( MH) naar de keuring, onnozel is het géén km gereden wegens corona

en toch weer geld uitgeven.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Niboron @Heidi2 en alle binnenkomers,

Goedemorgen ,

De week gaat door midden en nog geen regen ️ ook deze nacht bleef het hier 👈 droog .Hopelijk krijgen we wat zon 🌞 te zien vandaag .

Eens kijken wat de dag zal brengen .

78C93D4E-1146-4F69-8F9D-6E0B1005D6B7.jpeg

Fijne  dag verder ook voor de werkende mensen vandaag !

Doei 👋 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Niboron @Cdt24801 @Anonymous  een goedemorgen. 

Aan alles iedereen die hier ook nog binnenkomt kijken ook een goedemorgen. 

@Josette  ja geen km rijden maar het kost je wel geld daar zijn ze in dit land heel goed. Maar hopelijk ka je er snel weer van genieten zodat die ook bruikbaar is. 

Voor de rest vandaag weer de week door de helft dus begint weer een dag in te korten tot aan het weekend. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Fijne dag zonnetje is dan toch komen piepen ,helaas kan ik er niet van genieten ☺️ . Voel me niet zo lekker vandaag . Dus rustige dag .

begint te koten voor jou . 
kruip nog even onder de wol om te slapen 🛌 zal me dan wel weer beter voelen .

Super User

• 

8.2K Berichten

@patrick2 ja het moet hier geld kosten, en dat gaat nog meer worden

met al die uitgaven, om zot van te worden! Maar is weer oké.

Patrick bedankt om het topic te verplaatsen.

Jammer dat we overbodige berichten niet kunnen verwijderen.

Fijne dag nog.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Ben het ook nog aan het leren hè 😮💨.Kan er ook niet  aan doen als het niet in de juiste topic geplaatst wordt .Nochtans had het daar geplaatst 😈

Super User

• 

8.2K Berichten

alle meelezers en nieuwelingen een goedemorgen.

Vanaf morgen warm weer voor de zonnekloppers dan is het weeral heel veel in een keer.

Heb er verschillende deze week nog niet gelezen? 

Geniet van je dag zou ik zeggen, werken, vakantie of zomaar thuis.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Niboron 

en alle binnenkomers,

Een goede morgen ,

opgestaan met het zonnetje al die te voorschijn is gekomen en niet eens koud .

Wordt al 16 graden dat begint er al op te trekken . 
Dag @Anonymous alles goed met jou ! 
en @Anonymous en @Heidi2 wat schaft de pot ?

Hoe gaat het met jou gaat het al wat beter @Niboron @heb je het slechte nieuws al een beetje kunnen laten binnen komen en met iemand over kunnen praten ??

voor de werkende een fijne dag ga jullie goed en de rest natuurlijk van zelf sprekend ook

doei 👋  

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 @Heb het nog eens geprobeerd een mopje maar weer blijkbaar verkeerd geplaatst snap er niets van komt altijd apart . Wil je het voor mijn op de juiste plaats zetten want met de gsm gaat het niet en mijn computer is stuk 😞.dank u . Du ik weet het @Josette . Nochtans juist alles ingevuld .

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2  ik heb hetzelf naar hier verhuist. 

Fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Hoort toch bij ken je deze al of is dat geen mopje misschien 🤔.raar staat toch ook niet op de juiste plaats of ben ik zo verkeerd 😑. Maar toch bedankt 🙏 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Niboron @Cdt24801 @Anonymous  een goedemorgen. 

Aan alle andere ook een goedemorgen.

Vandaag donderdag dus het weekend staat om de hoek te kijken zodat die morgen voor de deur kan komen te staan. 

Dan nog een laatste weekje werken en dan twee weken verlof. 

Super User

• 

8.2K Berichten

alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen. De laatste dag van de week voor de 

werkende onder ons.

Hier eens met de €- tjes gegooid hahahaha, printer kapot, ja 5 jaar

is al oud zeggen ze dan in de winkel. En nu een zuinige gekocht

met een instantink contractje goed systeem nooit meer inkt kopen! 

En voor Douglas een nieuw lapje dat gaat wat geven die en iets nieuws.

Zo verder nog een fijn dagje.

4.4K Berichten

Bij deze wens ik iedereen goed weekend toe 😉 .

Groeten,

bigM

4.4K Berichten

Is mijn 2 de account 😛 

Groeten,

bigMODDER 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Anonymous @Anonymous  euh waarom?

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous Vind ik keileuk  waarom zou dat niet mogen 😉.

Fijne namiddag ,eens wat anders dan dat rotweer van de vorige dagen .

Nu kan er eens een terrasje gedaan worden .

Ben in de tuin druk aan het werk .

Geen terras wel spitten en kiezels leggen …

Doei  👋 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous Fijn weekend vergeet je niet in te smeren want word lekker warm echt eens een zomer weertje .

0112539E-7163-4B8B-BC71-90310D7CA09B.gif

 doei xx

4.4K Berichten

@Tinneke2 

Dank u , ik heb vooral deze 2de naam gehouden voor safe keeping , zodat niemand anders hem kan nemen 😉 . ( Je zal me op die naam niet echt iets zien posten )

Wens u en iedereen een super goed weekend toe.

Groeten,

bigMODDER

4.4K Berichten

@Josette , omdat ik deze naam ook wou hebben 😛

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

8.2K Berichten

alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Hier de was en de lakens zijn aan de beurt. 

Dan soep voor de vriezer en vandaag.

Maak er een fijne zaterdag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @Anonymous @patrick2 @Anonymous @Joery @Heidi2 @david41 en 

alle binnenkomers en binnenkomers en nieuwe lezers , 

Een zonnige goede morgen ,

Wordt lekker warm vandaag .

@Cdt24801 vandaag een ritje op de broem broem het is er het weer voor heerlijk genieten langs de wegen en ondertussen 😊  van de mooie natuur  

Eerst wassen en plassen en verder in de tuin 🪴 vertoeven nog grond spitten doeken leggen en pergola plaatsen als het mij lukt en de kiezelsteentjes plaatsen.

vanavond lekker gaan eten Thais bij mijn lieve zusje 

Wordt een heerlijke dag .wat niet klaar geraakt doe ik morgen verder .

allemaal geniet van het prachtige weer ,want mooie liedjes 🎶 duren niet lang hier 👈 in ons België ‘s landje 🤪.

fijne dag 👋 

doei ✌️ 

By safe!

D89A4B16-CB7A-4886-9AB3-7CBF7E0DAB87.jpeg

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen.

Aan alle andere hier ook een goedemorgen. 

Het is weekend en het zonneke is eindelijk eens daar. Ga zien wat doen straks nu eerst koffie drinken. 

Misschien straks eens de stad in lopen zal nog zien. 

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER 

Aan allen een prettige weekend 😎

MustafaY_1-1622284727292.png

Zonnige groetjes,

Mustafa

Super User

• 

7.2K Berichten

Nee, helaas niks broem broem vandaag. Deze voormiddag een begrafenis van mijne nonkel gehad en deze namiddag het alternatieve schoolfeest van de kleinkinderen gehad (wandeling van 5 kilometer met rebus en puzzels onderweg.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Cdt24801 

Mijn deelneming 😞 

Maar dan had je toch een sportieve namiddag. Hier zijn we even de stad in geweest paar shirts gekocht en dan weer naar huis. Dan heeft mijn partner het terras wat proper gemaakt achter het huis. 

Loading...