Profiel van Josette

Super User

• 

8.2K Berichten

De babbelhoek voor de maand april.

April.jpg

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette n@je mag gerust zijn gisteren was de zon er nog en tegen de val avond begon het toch niet te ️ zeker en nog niet op gehouden . Maar het is nog altijd april jeetje . We me ga er ons bij neer en dat is het . 😉

@patrick2 Slapen is het beste wat je kan doen je zal het nog een tijdje voelen de vermoeidheid. Had ik toch . Vlug moe 🥱. En je dochters zijn blij 😀 dat je aanwezig bent ook al slaap 😴 je veel . 
Fijne Vrijdag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K Berichten

Zoals sommigen wel weten heb ik hier thuis ook nog een foon liggen met een prepaid kaartje. Voor als eens iemand zijn foon vergeten is, plat is of ... of ... of ...

Heb dat kaartje ooit gekregen van mijn broer die dat niet meer gebruikte. Eens per jaar €5 opzetten ...

Vandaag een berichtje op gekregen: gefeliciteerd, 15 jaar klant, je bent nu Platinum Klant (was voorheen Diamond Klant).

In de klantenzone ook een nieuwe "badge" gekregen 😁

Screenshot 2023-04-28 at 10-28-46 Orange Thank You.png

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Cdt24801 @Wat leuk! Dat is een hartstikke fijne verrassing! Geweldig

Super User

• 

7.2K Berichten

Met mijn gewone foon ben ik momenteel Gold Klant. Hoewel dat niet helemaal correct is, ik heb dat kaartje en nummer al sedert meer dan 20 jaar, was een van de eerste Mobistar klanten. Mobistar is in de loop der jaren overgenomen door Orange. Ik ben wel een tijdje weg geweest met dat nummer naar Telenet en later teruggekeerd naar Orange. Vandaar dat ik al die eerste jaren kwijt ben.

Die overgang naar Telenet was omdat Mobistar mijn abo ongevraagd had gewijzigd naar iets heel anders, waar ik eigenlijk geen behoefte aan had. De uitleg was: sorry, uw abo voeren we niet langer, je hebt geen keuze. Daar heb ik op gereageerd: ik heb wel een keuze, ik ben hier weg ...

Was dus nog in de tijd van de gewone gsm, ik had ook nog geen smartphone. Enkele jaren later was de smartphone helemaal ingeburgerd en had ik er ook een. En was Mobistar Orange geworden. Ikke naar Orange ...

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.

Je de zaterdag, de was en kokkerellen. De handen vol dus.

Maak er een fijne zaterdag van.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @Helen1 en alle andere een goedemorgen. 

Net opgestaan na een slaap van 10 uur achter elkaar. 

Voel me al wat beter dan gisteren dus het gaat goed komen. Antibiotica doet ook zijn werk die verplicht moet nemen en uitnemen. 

Voor mij dus nog ff binnen blijven helaas maar komt wel goed. 

Voor iedereen een fijne dag vandaag. 

Super User

• 

8.2K Berichten

@patrick2 fijn dit te lezen,

die vermoeidheid kan nog heel lang naslepen.

Fijne zaterdag.

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@patrick2 

Oeijejoei, hopen maar dat die anti-biotica snel hun werk doen

Blijf maar lekker in de warmte rusten en je goed soigneren!

Veel sterkte en moed. Covid is niet niets. Heb het ook al gehad maar is bij iedereens immuunsysteem anders.

Veel beterschap!!!

Hopelijk zal deze foto je wat opbeuren?

1 Bijlage

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Josetteen aan andere groepsleden,

Sorry als ik iets verkeerds heb gezegd of gedaan. 

Zijn jullie boos op mij? In het begin werd ik vermeld @Helen1 in de berichten maar nu zelden. 

Het spijt me als ik iets verkeerds gedaan heb, maar kunnen jullie mij dat dan aub laten weten want ik voel me een beetje uitgesloten.

Sorry als ik mss verkeerd reageer maar ben autistisch.... en tja ik weet niet of jullie mij begrijpen? Eerst wel, dan soms, dan niet, dan af en toe persoonlijks,.....

Hopelijk kan ik iets verbeteren en samen een toffe tribe hebben?!

Ik sta altijd open voor feedback zolang het constructief en opbouwend is.

Dankjulliewel!

🙃

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Helen1 Je hebt niets verkeerd gedaan de berichtjes zijn voor iedereen staat er ook bij hè binnenkomers en medelezers. 
soms wordt mijn naam ook niet genoemd . Niet negatief bedoeld . Fijne dag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

Dankjewel, tis gewoon dat ik autisme en ADHD .... heb en soms niet weet of ik te veel zeg😪

Super User

• 

11.2K Berichten

@Helen1 

Waarom denk jij dat je iets verkeerd gedaan hebt ? 

Als je niet direct overal vermeld wordt is dat niet erg hoor soms vergeet men dat en dat is niet omdat je zelf iets verkeerd gedaan hebt. Zover ik lees en kan zien is er niemand boos op jou dus daar moet je geen zorgen om maken. 

Dat je autisme hebt of iets anders doet niks ter zake heb er nog die autisme hebben waar ik mee om ga in mijn privé dus dat kan ik perfect hebben. 

En je hoeft niks te verbeteren hoor je doet het goed. Dit is een babbelhoek om eens ff goedemorgen te zeggen eventueel een zegje te doen wat je kwijt wil. Net als ik nu jullie op de hoogte hou dat ik ziek ben maar nog wel leef. Want ik was een paar dagen ff niet hier. 

Wat ik je wel wil mee geven is probeer wat je wil delen aan ons in één post te houden , zoals ik iedereen benoem in één post. Anders maak je 10 posts tegelijk met iedereen apart te benoemen dat is niet de bedoeling. Dan gaat het heel onoverzichtelijk worden voor iedereen en dat willen we voorkomen. 

@Josette Weet niet hoe lang die vermoeidheid blijft maar hopelijk niet te lang. Wist niet eens dat een mens zo veel kon slapen. 

@Tinneke2 ja ja ik luister goed hé en een gewaarschuwd mens telt voor twee , heb geleerd uit het verleden. Eerst uitzieken dan werken , hoe graag ik ook werk. Weet wel dat jullie aan mij denken 🤗. NU kwestie van de antibiotica geheel uit te nemen en dan zien we wel weer maar denk dat ik er dan wel bovenop ben. 

Pisteur expérimenté

• 

24 Berichten

Dit is niet de babbel hoek voor niets.

Grts

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen al vroeg opgestaan koffie is al gedronken . En al wasje gedaan 🧺 . Nu de strijk  en voor de rest zie ik dan nog wel . 
@patrick2 Je komt er stilletjes aan weer bovenop . Goed om te horen 👂 .we denken 🧐 aan jou zeker en vast .

@Helen1  veel plezier met je familie en je hond , misschien komt de zon een beetje gluren 👀 van tussen de wonen en wordt het toch wat aangenamer . Maar de familie sfeer zal dat wel lukken hè 

@Cdt24801 ook voor jou een heel fijn weekend 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K Berichten

Aan allen, (teveel om op te noemen 😈)

Het was een hele boterham, de babbelbox sedert gisteren, amaj zeg ... 😁

Ik dacht, zal ook nog eens iets posten, doe dat niet veel meer de laatste tijd ... Tja, als ik niks te vertellen heb ... 🤗

Morgen een onverwachte begeleiding, stond niet op het programma ...

En daarna en overmorgen nog eens gaan schilderen in het huis van mijn dochter. Tja, een oude woning renoveren, daar kruipt tijd, moeite en geld in hé ... 🤑

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Cdt24801  Veel succes voor morgen het is iets wat je graag doet en een huis 🏠 renoveren tegenwoordig zijn alle prijzen gestegen echt ongelooflijk duur geworden . En nog maar gezwegen wat er allemaal verplicht is niet te geloven . Maar een handige Harry zoals jij kan je dochter wel goed gebruiken . Altijd leuk om nog eens nieuws van je te horen . Verder fijn weekend . En werk ze de komende week . Dochter zal fier op jou zijn 👍.

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Cdt24801 @Heel veel plezier en succes ermee

Ik ben benieuwt naar het eindresultaat😉! Idd een huis renoveren is niet niets en met al die nieuwe wetten.... amaaaai, chapeau🎩 voor die aan te gaan!

Hou ons in ieder geval, niet gevel.... LOL, dat mag ook uiterraard maar was een mopje, op de hoogte en toi toi toi!!!

Ps doe jij ook privé werk? Of ken je iemand die roldakgordijnen op het dak kan plaatsen van 2 fakro ramen? Mvg regio Aarschot

😉🫡🫣🙃🙂😁

Super User

• 

7.2K Berichten

@Helen1 

Ik ben zelf benieuwd hoe het gaat worden, dat huisje ... Het is in ieder geval heel veel werk ...

En nee, helaas, ik doe geen privé werk. Daar heb ik de tijd niet voor. En ook geen vergunning of verzekering. Bij uw eigen kinderen klussen is geen zwartwerk hé.

Wat bedoel je eigenlijk met "roldakgordijn"? Bedoel je een rolgordijn op een schuin dakvenster? Dat is eigenlijk niet zo moeilijk. Het verschil  met een gewoon rolgordijn zijn de twee geleiders aan de zijkanten zodat het gordijn niet vertikaal uitpuilt.

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

Het is iets dat je op het dak plaatst en dat je als gordijn gebruikt om de hitte buiten te houden en donker.

Ik ben geen klusser maar de vorige had een contract met plaatsing airco ! Die roldakgordijnen maar heeft enkel de airco gedaan en foetsjie!

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.

@Cdt24801 Stefaan, veel plezier vandaag en hou het veilig hé.

Wij dadelijk even de fiets op nu kan het nog.

En alweer de laatste zondag van de maand.

Allen een fijne zondag. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Het is net aangenaam weer voor een fietstochtje maar kleed je nog maar goed want nog frisjes buiten. En ik kijk al uit naar de volgende maand Mei  . Nieuwsgierig 🧐 🥰

@Cdt24801 Hebt het goede weer voor begeleiding te doen maar voor jou is elk weertje geen probleem 😉. Kom veilig terug . En rust een beetje 🤏 want morgen bij je dochter schilderen is ook een plezierig werkje.veel succes 🍀 

@patrick2 Hoe gaat het met jou al meer vooruitgang in de gezondheid . Nog vermoeid van de Corona? 
@Helen1 voor jou een fijne zonnige dag gewenst en dat je ook wat beter mag voelen . Een kleine wandeling 🚶‍♀️ kan wonderen verrichten.

Iedereen Fijne zonnige zondag 🌞groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

IMG_0365.jpeg

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

Goede morgen

@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette @Rick2  en alle nieuwkomers

Het zonnetje schijnt en de heerlijke zonnestralen geven mij een glimlachje van ontspanning.

Alweer vroeg opgestaan, 3 AM maar heb gezegd, geniet nog enkele uren van rust.

Maar ik ben erg bezorgd om Rick2, hij heeft zijn kleine puppy verloren. En wil graag ter attentie even meedelen dat dit zwaar moet zijn als je je eerste pup hebt en dan verliest.

@Rick2 Ik hoop dat je dit berichtje goed ontvangt en dat je de moed niet op geeft!
@patrick2 Ik hoop dat je je beter voelt en de zonnestralen jou zo ook, positief mogen beïnvloeden

@Cdt24801 veel succes met de renovatie werken, het is prachtig weer, om te werken! Veel courage, maar geniet ook van de rust en zeker van 1 mei!!!

Nieuw abonné van harte welkom bij de tribe, hopelijk voelen jullie je hier snel thuis! Dit is echt een leuk plekje om te zijn!

Fijne zondag IEDEREEN🫶

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 voel mij elke dag weer beter ja enkel de vermoeidheid zal nog ff blijven vermoed ik. Heb ook nog een beetje druk op mijn borst maar ook dat zal weg gaan zeker. Maar goed zolang de koorts weg is en ik mij goed voel dan is het goed voor mij. Vandaag nog een volledige rustdag en morgen nacht terug werken. 

@Cdt24801 dan heb je nog ff werk te doen amai. Hopelijk ook een beetje goed weer erbij om te klussen. 

@Josette veel plezier op de fiets. De laatste dag van de maand alweer ja de tijd schiet weer op de maanden vliegen voorbij. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Rust vandaag nog maar goed uit , wel vlug om al te gaan werken als je nog geen 💯 % goed voelt , maar zoals ik jou al ken . Je bent een harde werker . Wees toch nog maar voorzichtig  ⚠️. Corona is een smerig 🤢 beestje dat je niet hervalt. Je zal wel weten wat bevlekt en doet .😉Ben gewoon bezorgd!
fijne zondag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 

Ik zal niet te veel gaan doen enkel mijn werk en dat is het. Maar ja je kent me als ik beter ben of beter voel ben ik terug weg ja kan dat niet op de zetel blijven zitten. 

Dat Corona een smerig beestje is ben ik wel achter , zondag nacht breekt dat uit maandag ochtend bij de dokter met 40 graden koorts. Dan drie dagen volledig ziek en dan de vierde dag gaat het vooruit amai enkel dat die zo vermoeiend is had ik niet gedacht. 

Maar goed zolang het weer weg gaat is het goed voor mij. 

Loading...