@patrick2 te hopen dat je vlug iets anders vind , dat voor je gezondheid past .
Van mij mag de lente ook beginnen . Ben de winter 🥶 ook echt beu . De regen ☔️ en kou heb het echt gehad . Iedereen loopt te snotteren 🤧 uit voorzorg heb ik weer een mondkapje 😷 op . Want ben al ziek 🤢 geweest bij mijn ouders en als ik naar de winkel moet draag ik toch een mondkapje 😷.
Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie week goed gestart is! Aarzel niet om te reageren op deze post, jullie feedback is altijd heel belangrijk voor ons 🙂
@RizlaineBJe kan alles openbaar ook lezen zonder dat je ingelogd bent. Ook op Google kan je alles lezen . Vind dit echt niet normaal . En dit is niet van vandaag dit is al jaren bezig . Maar er veranderd gewoon niets aan .
Ben echt benieuwd wanneer dat eens opgelost zal worden
@patrick2 Goed dat je met ander werk bezig bent . Hopelijk vind je vlug iets ,Dat bij je past voor je gezondheid. Veel succes 🤞. Voor alle andere fijne dag ook gewenst
@patrick2 ondertussen is het hier al helemaal ontdooid. Niets meer van de sneeuw te zien . Maar het was hier ook heel veel sneeuw gevallen. Ben binnen gebleven .
@Tinneke2 ben druk bezig met dingen dus hopelijk komt er iets uit. En betreft het weer de lente mag beginnen hoor ben dat wel beu gezien nu die winter.
Geaccepteerde oplossing
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette@Cdt24801@patrick2 en alle andere
Goedemorgen ,
@patrick2 te hopen dat je vlug iets anders vind , dat voor je gezondheid past .
Van mij mag de lente ook beginnen . Ben de winter 🥶 ook echt beu . De regen ☔️ en kou heb het echt gehad . Iedereen loopt te snotteren 🤧 uit voorzorg heb ik weer een mondkapje 😷 op . Want ben al ziek 🤢 geweest bij mijn ouders en als ik naar de winkel moet draag ik toch een mondkapje 😷.
Fijne dag verder.
0
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Goedemorgen, @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle binnenkomers en of meelezers.
Maak er een fijne dag van.
1
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Nieuwe maand weer een nieuwe hoek met illustratie door @Josette waarvoor dank.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette@patrick2@Cdt24801
Goedemiddag ,
@Josette zoals gewoonlijk een mooie prent .boodschappen gedaan . Nu koken varkens haasje met kroketten en sla . Fijne zondag gewenst
0
0
RizlaineB
Community Manager Dutch
•
1.3K Berichten
Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie week goed gestart is! Aarzel niet om te reageren op deze post, jullie feedback is altijd heel belangrijk voor ons 🙂
1
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette@patrick2@Cdt24801 en alle binnenkomers
Goedemorgen,
Zonnetje schijnt mooi . Vandaag een rustige dag .
fijne dag
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
Jammer dat het zo stil is hier ....
Het is zondag einde van het weekend om morgen weer erin te vliegen voor het werk.
Ik zeg allen een fijne dag vandaag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette@patrick2@Cdt24801 en alle andere
Goedemiddag,
@Josette en@patrick2 wij gaan nu nog konijn eten met kroketten en appelmoes .een beetje laat maar eerst aperitief genomen . Fijne dag nog groetjes 👋
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette@patrick2@Cdt24801 en alle binnenkomers
Goedemorgen ,
Hier is het aan het regenen ☔️. We krijgen deze week een winterprikje terug . Wens iedereen een fijne dag .
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
Vandaag weer de laatste dag van de week en mijn weekend is ook al begonnen toevallig.
Maak niet veel bijzonders enkel dat ik erg druk bezig ben voor ander werk maar komt goed.
Ik zeg allen een fijne dag vandaag.
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen ,
@patrick2 Goed dat je met ander werk bezig bent . Hopelijk vind je vlug iets ,Dat bij je past voor je gezondheid. Veel succes 🤞. Voor alle andere fijne dag ook gewenst
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen ,
wens iedereen een zonnige dag . Hier geeft het lichtjes gevroren . En zonnetje . Veel moed voor alle zieken . Want er zijn er weer heel veel .
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
Het is weer maandag dus de werk week is weer begonnen.
@Tinneke2 hier was gisteren nog aan het sneeuwen amai.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemiddag,
@patrick2 ondertussen is het hier al helemaal ontdooid. Niets meer van de sneeuw te zien . Maar het was hier ook heel veel sneeuw gevallen. Ben binnen gebleven .
Wens je een fijne dag verder . Groetjes tinneke2
0
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Tinneke2 ben druk bezig met dingen dus hopelijk komt er iets uit. En betreft het weer de lente mag beginnen hoor ben dat wel beu gezien nu die winter.
0
0