Het nieuwe jaar is begonnen maar ben nog niet goed voel me nog altijd slecht wegens ziekte , het is hoesten en dergelijke. Gisteren toch een corona test gedaan maar dat is het niet gelukkig. Gisteren dan ook al voor 00 uur gaan slapen. Mijne partner is ook ziek.
Vandaag dan ook niks doen en echt in de zetel blijven liggen moet toch niet werken. Als morgen nog slecht voel ga ik terug naar de dokter en blijven we nog wat langer thuis.
Voor nu beetje wakker worden en een koffie drinken.
Eerst en vooral mijn allee allee beste wensen voor het nieuwe jaar . Het was een jaar met ups en downs , ik wil iedereen bedanken voor de fijne vriendschap die we opbouwen en verhalen die ik hoor . Doet deugd . fijne groetjes tinneke2 en knuffels 🧸 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Mijn partner zijn pillen zijn op sinds vandaag en die is niet beter dus die moet ook terug gaan naar de dokter. Dat beloofd dus nu ik ook ziek ben. Gisteren had ik al 38.2 temperatuur.
mijn valies is terug gemaakt vandaag ga ik terug naar huis 🏠 maar eerst nog wat een en ander doen bij mijn moeke voeten 🦶 zijn Allan beiden gedaan . Ontbijt is ook al op en nu gaan we nieuwe koffie apparaat kopen . en nog om bezoek bij een goede vriendin van mijn moeke . @patrick2 hopelijk kom je snel op de been verzorg je goed 👍 en veel beterschap ❤️🩹. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Nee nog altijd niet ga ze eens bellen ze of ze nog van plan zijn om te komen die zijn nog altijd niet geweest en hebben nog altijd niet gebeld . groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Ze nemen zelfs niet op heb naar de huisbaas gebeld en hij gaat ook contact opnemen . En gaat mij terug opbellen want vind het ook niet normaal . @patrick2 goed dat je l beter met je gaat . En dat je goed nieuws krijgt en vlug beter wordt wat een ellende ziek zijn . Hier is het mistig weer en rustig op de weg . Thuis bij mij ook . Moet het weer gewoon worden de stilte . Pff raar niet meer al dat gepraat. Mis het al . groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Verzorg mij goed , dank je wel ! En ja gelukkig geen corona want daar vreesde ik voor. Mijn symptomen waren toch identiek enkel had ik wel smaak en geur. Maar ja dat zegt ook niks denk ik dan.
Dat drinken laat nog wat te wensen over drink eigenlijk te weinig maar dat weet ik. Probeer toch voldoende in te nemen.
Eens lang geslapen 🛌. Net aan de koffie ☕️. @patrick2 Beetje bij beetje 🤏 komt het wel goed het geeft zijn tijd nodig uitzieken en dan ben je er weer bovenop . Voor de rest niet veel te vertellen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
zit hier aan mijn koffietje, en dan ga ik weer bij mijn ouders de kerstboom 🎄 afhalen alle decoratie . En buiten zetten want vrijdag is het al ophaling . Ga wel terug naar huis 🏠 want heb ook het een en ander te doen . Wil toch verzuchting zijn want er is weer een nieuwe virus 🦠 in het land en mijn va is ook niet al te best . Hoest ook . Blijkt dat er weer een nieuwe Corona variant aan het uit breken is . Hou mij al vast voor na de 🎅 vakantie. Zal weer te laat ⏰ zijn dat we verwittigd worden . Draag mijn masker 😷 altijd . En blijf zoveel mogelijk thuis 🏠.
Fijne dag verder. groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette nog altijd geen gehoor gekregen over de verwarming. Gisteren terug gebeld ze hebben een mail gestuurd, en zei hebben ook nog niets gehoord . @patrick2 Goed dat het beter gaat met je pas toch maar op van niet te vroeg te beginnen te werken . Want er zijn heel veel zieken momenteel de ziekenhuizen liggen weer stampvol . Wees toch maar voorzichtig ⚠️ ben al heel blij dat je je beter voelt . Patje . fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Zeer goede ingesteldheid of hoe ze het ook noemen . Ziek zijn is ook niet plezant . Bezig zijn is het beste wat je kan doen en inderdaad verlof nemen wanneer jemig is veel leuker en kan je genieten ,van wat je graag doet . Even tussen de spannende film aan schatten en wens je verder nog een fijn weekend toe en al de rest ook even vergeten @Josette en ook @Cdt24801 doei . 😌
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Net opgestaan dus nu wakker worden met een koffie.
@Tinneke2 de juiste ingesteldheid noemen ze dat ja klopt. Heb gisteren ochtend al met mijn team manager gebeld en heb dan ook al van thuis ingelogd om dingen te regelen. Ook al weer een half uurtje samen gezeten aan de telefoon 🙂
Voor vandaag etentje bij de buren , buurvrouw is jarig geweest die viert het vandaag.
En voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomer en meelezers een
goedermorgen.
We gaan verder in het nieuwe jaar met een proper cafeetje.
Ik zit aan mijn eerst koffietje voor dit jaar wij wensen jullie .............
8
Anonymous User
4.4K Berichten
Bij deze wens ik iedereen de beste wensen toe voor 2023 !
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers.
Een goedenavond.
Eerst en vooral mijn allee allee beste wensen voor het nieuwe jaar .
Het was een jaar met ups en downs , ik wil iedereen bedanken voor de fijne vriendschap die we opbouwen en verhalen die ik hoor . Doet deugd .
fijne groetjes tinneke2 en knuffels 🧸 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomer en meelezers een
goedermorgen.
@Tinneke2 bedankt.
@patrick2 ik duim dat je géén corona hebt.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @@@@En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
mijn valies is terug gemaakt vandaag ga ik terug naar huis 🏠 maar eerst nog wat een en ander doen bij mijn moeke voeten 🦶 zijn Allan beiden gedaan . Ontbijt is ook al op en nu gaan we nieuwe koffie apparaat kopen .
en nog om bezoek bij een goede vriendin van mijn moeke .
@patrick2 hopelijk kom je snel op de been verzorg je goed 👍 en veel beterschap ❤️🩹. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomers en meelezers een
goedemorgen.
@Tinneke2 dit is mensonwaardig dat kregen ze met mij niet klaar.
@patrick2 enne???
Iedereen een fijne dag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers.
@Josette @Ze nemen zelfs niet op heb naar de huisbaas gebeld en hij gaat ook contact opnemen . En gaat mij terug opbellen want vind het ook niet normaal .
@patrick2 goed dat je l beter met je gaat . En dat je goed nieuws krijgt en vlug beter wordt wat een ellende ziek zijn . Hier is het mistig weer en rustig op de weg . Thuis bij mij ook . Moet het weer gewoon worden de stilte . Pff raar niet meer al dat gepraat. Mis het al .
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
goedemorgen.
@Tinneke2 het trekt op niks je zo laten zitten, gelukkig is het niet meer
aan het vriezen.
@patrick2 die is precies goed ziek?
Vandaag een kussentje dat ze brengen kan nog niet goed zitten.
Fijne woensdag.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Eens lang geslapen 🛌. Net aan de koffie ☕️.
@patrick2 Beetje bij beetje 🤏 komt het wel goed het geeft zijn tijd nodig uitzieken en dan ben je er weer bovenop .
Voor de rest niet veel te vertellen.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
goedemorgen.
11° graden nu buiten.
Fijne donderdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen,
zit hier aan mijn koffietje, en dan ga ik weer bij mijn ouders de kerstboom 🎄 afhalen alle decoratie . En buiten zetten want vrijdag is het al ophaling . Ga wel terug naar huis 🏠 want heb ook het een en ander te doen .
Wil toch verzuchting zijn want er is weer een nieuwe virus 🦠 in het land en mijn va is ook niet al te best . Hoest ook . Blijkt dat er weer een nieuwe Corona variant aan het uit breken is . Hou mij al vast voor na de 🎅 vakantie. Zal weer te laat ⏰ zijn dat we verwittigd worden . Draag mijn masker 😷 altijd . En blijf zoveel mogelijk thuis 🏠.
Fijne dag verder.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
@Tinneke2 slim van je wij droegen en dragen het ook overal, wil het nooit meer
krijgen. En je verwarming?
Alweer vrijdag het weekend staat voor de deur.
Driekoningen vandaag en de kerstrommel opruimen.
Mijn koffietje is klaar.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen,
@Josette nog altijd geen gehoor gekregen over de verwarming. Gisteren terug gebeld ze hebben een mail gestuurd, en zei hebben ook nog niets gehoord .
@patrick2 Goed dat het beter gaat met je pas toch maar op van niet te vroeg te beginnen te werken . Want er zijn heel veel zieken momenteel de ziekenhuizen liggen weer stampvol . Wees toch maar voorzichtig ⚠️ ben al heel blij dat je je beter voelt . Patje .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Anonymous User
4.4K Berichten
Bij deze wens ik iedereen & @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Gregory een fijn weekend toe.
2