@Josette Het plaatje is weer perfect en past terug bij de maand . Heb de druk kunnen verminderen hoor. Alles is nu voor de buitenkraan in orde en aangesloten. En werkt perfect . 🤩
@patrick2 De verlengde weekends houden niet op . Het zal wederom een drukte worden . Gisteren op de hoek van mijn straat een ongeval gebeurd . Met een auto 🚗 en een brommer . De jongen is over de motorkap gevlogen . De schade bleef beperkt . Geeft wel zijn been 🦵 gebroken en schaafwonden. Gelukkig had hij zijn helm ⛑️ op . voor alle zekerheid mee genomen met de ziekenwagen naar ziekenhuis. Och ik zat echt in met de jongen 👦 hij vertrok naar zijn werk . Het was zo triestig.
Morgen weer volop dille bij ons door alle werken . Alles valt te samen bij ons. Een fijne nieuwe Zondag en nieuwe maand toegewenst.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Vannacht weer wat minder geslapen . Veel te warm 🥵. Het word een hete zomer . @patrick2 weer aan het werk , maar het is een korte week . 😉. Hier is het rustig nu velen blijven thuis . 🏠 . Fijne dag allen .
De editie 2025 van KOTK (was voor mij de 12de keer, steeds de volle vier dagen en dus 1000 km ...) zit er weer op .... Naar het blijkt een record editie voor wat betreft de opbrengst 😎
Was wel zwaar ... maar ja dat weet je op voorhand ... Alhoewel ... De stijve knoken en stramme spieren beginnen hoe langer hoe meer moeite te hebben met die lange dagen ... Oud worden is voor niet veel goed ...🤔
Aan allen nog een fijne dag en geniet wat van het weer hé 😁
@Tinneke2 idd een korte week nou ja deze week niet is een normale week. En al erg druk begonnen maar ja we zien wel deze week.
@Cdt24801 naar mate je wat je ouder wordt gaat het ook wat zwaarder zijn. Maar je hebt deze rit ook weer met volle plezier gedaan daar ben ik zeker van.
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette Het weer ziet er voor jou goed uit , niet te heet 🥵. @patrick2 Het zal daarna wel weer wat rustiger worden, het is nu overal druk op het werk bij iedereen. @Cdt24801 Dat je het aan je knokken begint te voelen , ja 🙂↕️ dat hoort er bij op een bepaalde leeftijd. Maar je moet het toch maar doen . En zo blijf je toch in beweging.
proficiat echt . Ook voor allen die meegedaan hebben.En je doet het met heel je hart 💝 en ziel , dat is een heel mooi gebaar . fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hoi @Josette , ik weet niet hoe het weer bij u was, maar op dag drie hebben we toch ook aan de 32 graden celsius gezeten hoor ....
Maar dat is nog te doen ... Enkele jaren terug hebben we de vier volle dagen boven de 30 graden gehad . Dat was pas zweten ... Toen heeft de organisatie verscheidene extra tussenstops met watervoorziening opgezet.
En niet te vergeten: de renners kunnen zich uitkleden tot op een licht truitje, maar wij op de moto zijn uiteraard verplicht van permanent in volledige moto kledij te zijn. Hetgeen natuurlijk logisch is. Maar warm was het wel ...😎
@Josette@Cdt24801@patrick2 Hier al heel de week veel minder goed weer en vorige week ook al frisser . Vandaag nog een paar graden minder en we gaan regen ☔️ krijgen. Voor een paasdagen al heel zeker . Dus de tuin werken worden weer maar eens uitgesteld.
Nog altijd aan het wachten voor de douche 🚿 pff . Gisteren bij mijn beste vriendin op bezoek geweest. Och ik had zo een verdriet , van het revalidatiecentrum had ze niet veel goeds over de verzorging te vertellen. Wel van de kinesist daar 👉 heel tevreden over . 9weken daar verbleven in bed . 🛌 Het ziet er niet zo goed uit .Geen 💪 kracht meer , heel mager … Gelukkig 🍀 geeft ze haar kinderen nog . Het geeft haar deugd gedaan dat ik er langs geweest was. Nu ga ik wat meer gaan . Om haar op te monteren. fijne Woensdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@Cdt24801 , Je gaat het niet geloven eindelijk komen ze kijken naar de douche 🚿 en het tuinhuis en de omheining wie had dat gedacht om te meten en welk materiaal ze moeten meebrengen . En morgen gaan ze er dan aan beginnen . Halleluja, de wonderen zijn de wereld 🌍 nog niet uit . Na dat ik de firma zelf heb gebeld . wel verkeerd bestek opgemaakt maar zal in orde komen . Hopelijk . 🤞
@Josette . Hopelijk wordt dat lawaai van de screen ook opgelost. fijne dag iedereen . Met wat je vandaag allemaal gaat doen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2 Alle voor de douche 🚿 is het nog niet opgelost, ze kunnen hem niet maken en moeten er nog eens over nadenken 🤔 wat ze gaan doen . Jeetje 🙄.
nu wachten voor een afspraak voor de omheining.
Voor de rest niet veel nieuws.
fijne Vrijdag verder tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
We gaan in deze babbelhoek verder voor de maand juli.
https://community.orange.be/nl_NL/conversations/nieuwe-structuur/de-babbelhoek-voor-de-maand-juli-2025/6866a60573171b6a0d86cb6d
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle binnenkomers een goedemorgen.
@Tinneke2 het houd ook niet op bij jou.
Normaal staat er een drukverminderaar tussen de meter.
De nieuwe maand is begonnen en de weerkundige zomer.
Fijne zondag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere die binnenkomen,
Goedemorgen,
@Josette Het plaatje is weer perfect en past terug bij de maand . Heb de druk kunnen verminderen hoor. Alles is nu voor de buitenkraan in orde en aangesloten.
En werkt perfect . 🤩
@patrick2 De verlengde weekends houden niet op . Het zal wederom een drukte worden . Gisteren op de hoek van mijn straat een ongeval gebeurd . Met een auto 🚗 en een brommer . De jongen is over de motorkap gevlogen . De schade bleef beperkt . Geeft wel zijn been 🦵 gebroken en schaafwonden. Gelukkig had hij zijn helm ⛑️ op . voor alle zekerheid mee genomen met de ziekenwagen naar ziekenhuis. Och ik zat echt in met de jongen 👦 hij vertrok naar zijn werk . Het was zo triestig.
Morgen weer volop dille bij ons door alle werken . Alles valt te samen bij ons.
Een fijne nieuwe Zondag en nieuwe maand toegewenst.
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 merci en fijn dat alles daar al in orde is.
@patrick2 Bedankt. En werk ze vandaag.
Hier kalm aan de warmte had me te pakken en niet buiten geweest.
Fijne maandag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle ander
Goedemorgen,
@Josette Vannacht weer wat minder geslapen . Veel te warm 🥵. Het word een hete zomer .
@patrick2 weer aan het werk , maar het is een korte week . 😉. Hier is het rustig nu velen blijven thuis . 🏠 .
Fijne dag allen .
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hoi @Josette , @Tinneke2 , @patrick2 en alle andere medelezers,
De editie 2025 van KOTK (was voor mij de 12de keer, steeds de volle vier dagen en dus 1000 km ...) zit er weer op .... Naar het blijkt een record editie voor wat betreft de opbrengst 😎
Was wel zwaar ... maar ja dat weet je op voorhand ... Alhoewel ... De stijve knoken en stramme spieren beginnen hoe langer hoe meer moeite te hebben met die lange dagen ... Oud worden is voor niet veel goed ...🤔
Aan allen nog een fijne dag en geniet wat van het weer hé 😁
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 Stefaan dat geloof ik, dat je dat voelt in je knoken.
Maar je hebt je goede daad weeral gedaan, chapeau.
Hier rustdag, veel pijn. Ook de oude dag zullen we maar zeggen.
Maak er een fijne dinsdag van.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Het weer ziet er voor jou goed uit , niet te heet 🥵.
@patrick2 Het zal daarna wel weer wat rustiger worden, het is nu overal druk op het werk bij iedereen.
@Cdt24801 Dat je het aan je knokken begint te voelen , ja 🙂↕️ dat hoort er bij op een bepaalde leeftijd. Maar je moet het toch maar doen . En zo blijf je toch in beweging.
proficiat echt . Ook voor allen die meegedaan hebben.En je doet het met heel je hart 💝 en ziel , dat is een heel mooi gebaar .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 Stefaan hier ook heet geweest.
Ja dat weet ik nog, dat is dan afzien.
Gelukkig vandaag weer iets minder, dan kan ik weer even bekomen.
De ramen staan al open, maar het waait ooooo keihard.
Fijne woensdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen,
@Josette @Cdt24801 @patrick2 Hier al heel de week veel minder goed weer en vorige week ook al frisser .
Vandaag nog een paar graden minder en we gaan regen ☔️ krijgen. Voor een paasdagen al heel zeker . Dus de tuin werken worden weer maar eens uitgesteld.
Nog altijd aan het wachten voor de douche 🚿 pff . Gisteren bij mijn beste vriendin op bezoek geweest. Och ik had zo een verdriet , van het revalidatiecentrum had ze niet veel goeds over de verzorging te vertellen. Wel van de kinesist daar 👉 heel tevreden over . 9weken daar verbleven in bed . 🛌 Het ziet er niet zo goed uit .Geen 💪 kracht meer , heel mager … Gelukkig 🍀 geeft ze haar kinderen nog . Het geeft haar deugd gedaan dat ik er langs geweest was. Nu ga ik wat meer gaan . Om haar op te monteren.
fijne Woensdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 het is toch verschrikkelijk dat een mens
zolang moet wachten tegenwoordig eer er eens
iets fatsoenlijk wordt opgelost.
Wij zijn gisteren eens in de Ikea gaan wandelen,
was ik er ook eens even tussenuit.
Hier komen ze dadelijk een sreen nakijken, die lawaai maakt.
Fijne donderdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 , Je gaat het niet geloven eindelijk komen ze kijken naar de douche 🚿 en het tuinhuis en de omheining wie had dat gedacht om te meten en welk materiaal ze moeten meebrengen . En morgen gaan ze er dan aan beginnen . Halleluja, de wonderen zijn de wereld 🌍 nog niet uit . Na dat ik de firma zelf heb gebeld .
wel verkeerd bestek opgemaakt maar zal in orde komen . Hopelijk . 🤞
@Josette . Hopelijk wordt dat lawaai van de screen ook opgelost.
fijne dag iedereen . Met wat je vandaag allemaal gaat doen.
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Een fijne vrijdag aan allen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 Alle voor de douche 🚿 is het nog niet opgelost, ze kunnen hem niet maken en moeten er nog eens over nadenken 🤔 wat ze gaan doen . Jeetje 🙄.
nu wachten voor een afspraak voor de omheining.
Voor de rest niet veel nieuws.
fijne Vrijdag verder tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Hier de was en de plas vandaag.
Fijne zaterdag allemaal.
1