Profiel van Josette

Super User

• 

8.1K Berichten

De babbelhoek voor de maand maart

Maart.jpg

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8.1K Berichten

Super User

• 

8.1K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

De meteorologische lente begint vandaag. 

Vandaar een propere en frisse babbelhoek.

Maak er een fijne dag van allemaal.

Super User

• 

7.2K Berichten

Een mooie frisse illustratie @Josette , past helemaal bij de lente. Top 👍

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette zalig dat de lente begint en de zon 🌞 is er al 😀. En je de prent met alle diertjes voor Pasen 🐣 Pasen uitstekend voor de maand Maart prachtig 😍 gedaan . Dikke pluim. Gisteren een zalige dag gehad. Vol met verrassingen. 
Ga terug op stap genieten van het zonnetje met een leuke wandeling 🚶 om te ontspannen 😎 en dan de strijk een gedeelte dat ik wat laten liggen heb . De rest gaat niet lopen . 
En vandaag mag Douglas terug naar huis 🏠 hopelijk 🤞 voor jullie dat dit de laatste keer is en dat je het zelf nu mag doen . 
@patrick2 voor u kan het weekend al vast beginnen . 
@Cdt24801 Mooi gezegd ons @Josette  kan er wat van elke maand paraat om er iets mooiers 🤩van te maken . 
voor iedereen die hier komt piepen 🐣 een zonnige fijne dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette bedankt wederom voor een nieuwe babbelziek en mooi bijpassend thema gemaakt. 

@Tinneke2 het weekend is idd begonnen kan het wel gebruiken na deze week. Een week met veel slecht nieuws en veel werk. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2oei 😓 dat is niet zo goed dat heel slecht 🙅 nieuws 🗞️ , en al dat werk. Geef je alvast een virtuele knuffel 🧸. Hoop dat het goed komt . Te hopen dat je een beetje 🤏 kan genieten van het weekend. Een goede namiddagen voor de rest . En nog een beetje 🤏 troost . Ga nu even een dutje doen. Tot later 👋 .tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 

Dat is lief van je en neem de knuffel in ontvangst 🙂 

Maar nee , het slechte nieuws dat we gekregen hebben komt niet meer goed jammer genoeg. We gaan er mee moeten leven en meer kunnen we niet doen. En natuurlijk het beste er van maken en meer kunnen we niet doen... 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Heel veel sterkte wat het ook mag zijn. En het beste voor de rest van de dag 👋 groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K Berichten

Oesje, @patrick2 , dat klinkt niet goed hé ... Ik lees bovendien dat het niet meer goed kan komen, dat is nog veel erger ..

Keep the head up hé kameraad ...

Super User

• 

8.1K Berichten

@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2  bedankt voor de lovende woorden.

@patrick2  heel veel sterkte.

Mag ik vragen heeft het betrekking op jezelf? 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette 

Nee niet zelf ik persoonlijk of mijn vriend. 

Maar het is wel in de familie en dan zijn familie aangezien ik geen meer heb ( of toch geen contact meer )

Super User

• 

8.1K Berichten

@patrick2  gelukkig niets met jullie, maar goed 

in de familie is ook niet fijn om mee te maken, sterkte.

Super User

• 

8.1K Berichten

Een fijne zaterdag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen ,

wakker geworden met het zonnetje heerlijk , dan wens ik jullie allen vandaag een fijne Zaterdag . En voor wie het nodig geeft veel sterkte. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.1K Berichten

Inderdaad @Tinneke2 in de namiddag ben ik al terug naar binnen moeten gaan.

Maar we waren in de vroege morgen even op de fiets geweest.

Fijne zondag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

Goedenavond , 

@Josette leuk dat je toch nog even kunnen fietsen 🚴 hebt gisteren . Heb nu pas kunnen antwoorden druk gehad met mijn Moeke want ze had pijn in haar been 🦵 dus even geholpen en gaan wandelen met de woef 🐕 en een schaap 🐑 moeten helpen want zat vast tussen de draad met haar kop . De boer 🧑‍🌾 gaan halen . Daarna om te kijken 👀 of ze niets had , want ze moet binnen een paar dagen bevallen van een lammetje 🐑. Ik was toch bezorgd 😦
voor wie uit werken gaat werk ze @patrick2 @en nog een fijne nacht en avond voor jullie allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2 allez weer goede daden gedaan. Goed van je.

Voor allen een fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers 

Goedemorgen , 

@Josette Heb niet zo veel geslapen 🛌 veel wakker geweest . Maar zal de schade wel vanavond inhalen . Wordt een drukke week . Pff . Met al die paperassen. Van de artsen . 
🥼 Gelukkig is het niet zover en kan toch niet met de wagen door stad 🏙️ dus maar te voet 🦶.

Voor alle andere een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

Hier net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Super User

• 

8.1K Berichten

@patrick2 haha dag stranger.

Werk ze voor straks.

@Tinneke2 euh denk eraan, je loopt jezelf weer voorbij.

Super User

• 

8.1K Berichten

Maak er allen een fijne dinsdag van. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers 

Goedemiddag ,

@Josette ik let wel op d t ik me niet voorbij loop 😉. Vandaag mag ik mijn voetjes onder tafel schuiven bij mijn zusje . En ik heb groot nieuws 🗞️ over mijn zusje alle onderzoeken 🕵️‍♀️ waren zeer goed tot nu toe . Ze krijgt wel nog tot september de medicatie dat haar haar doet uitvallen . Maar voor de rest gaat voorlopig alles goed 🙂. Ben super blij voor haar . Ik ga volgende week iets speciaals voor haar organiseren met haar gezinnetje want dan zijn ze allemaal thuis 🏠. Als verrassing. 
@patrick2 Werk ze en zo zie je vandaag weer eens regen ️. Maar goed voor onze plantjes. 
fijne namiddag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2  wauwie dat is pas goed nieuws, geniet ervan.

Hier géén regen gezien.

We duimen mee dat dit zo blijft. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette ik ook en mijn ouders waren zeer blij eindelijk eens wat goed nieuws 🗞️ te horen 👂 nu nog mijn vake met zijn ogen 👀 binnenkort en dan is iedereen weer heel blij in de familie , hij is nu wel hoopvol na lange gesprekken met hem .😊. Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

Net wakker dus ff een koffie en wakker worden. 

Heb niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Super User

• 

8.1K Berichten

Amai alweer midden van de week, wat gaat het weer snel.

Een fijne woensdag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

Goedemorgen ,

@Josette @patrick2 @Cdt24801  Gisteren heb ik in een enorme regenbui gereden en het hield maar niet op. Toen ik bij mijn ouders dichter bij kwam was daar niets van te merken. Zo zie je maar dat het alleen maar plaatselijk kan zijn . Het is echt raar weer want nu straalt  het zonnetje 🌞 . Daar wordt een mens vrolijk 😀 van . Fijne d g iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 ik kijk er heel erg naar uit naar dat zonnetje ben de regen echt beu. 

Voor de rest heb ik niet heel veel te vermelden ja dat ik waarschijnlijk terug ga veranderen van werk. De reden moet ik niet echt uitleggen lijkt me aangezien ik elke nacht werk en de op zondag al begin te werken. 

Dus heb ik besloten om terug weer op de heftruck te willen gaan zodat ik weer in een normale werkweek terecht kom en er weer meer tijd is voor elkaar. Enkel nog zien hoe en waar maar denk wel dat ik binnen dezelfde firma blijf. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Dat is een beslissing die je alleen voor u kan nemen, maar tijd voor elkaar nemen is heel belangrijk. Je partner zal daar 👉 heel blij om zijn . En in begin is het een aanpassing, dat wel , maar dat gaat vliegensvlug in kannen en kruiken in orde komen . Ik wens je al vast heel veel succes. 🤞 En duim voor je dat het in orde komt . Fijne werknacht nog . Het komt allemaal op zijn pootjes terecht , en je dochters zullen ook heel blij 😀 zijn . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 

Idd dat is een eigen beslissing kan niemand in helpen. Maar goed ik kom elke vrijdag ochtend thuis dan is het slapen. Elke avond zien we elkaar even en de zaterdagen tja dan zie je elkaar ook wel maar ik heb dan maar heel weinig slaap. En dan bedoel ik de nacht van vrijdag op zaterdag. En elke keer wakker blijven kan ja maar goed dan lig je het hele weekend in bed en heb je niks aan het weekend samen.

De zondagen lig ik te slapen want dan moet ik weer beginnen werken. Maar het begint te veel op te wegen dat je elkaar te weinig gaat zien en dat maakt het er niet beter op. Dus vandaar mijn beslissing om terug te gaan naar de dag diensten en gewoon enkel van de maandag tot en met vrijdag te werken. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 @Patje vind dat een heel mooie 🤩beslissing van jou .Zeker om de dag diensten terug te nemen . Dan ben je het weekend vrij en zie je je partner ook. Leuk toch en je woefjes (je dochters . Wens je al het geluk 🍀 toe die je maar kan wensen . Veel plezier 🤩 en heel veel succes 🤞 als je weer aan je andere job begint laat wel iets weten hè .😮💨 fijne avond ik ga nu koken en eten . En daarna wat rusten 😴 , de nacht was heel kort . Niet al te best geslapen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...