Super User
•
8.2K Berichten
De babbelhoek voor de maand oktober.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.

Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/133066#M16854
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Goedemorgen @Cdt24801 en @patrick2 ook aan
de andere binnenkomers of meelezers.
@patrick2 je was vroeg, hahahaha. Ik hoop dat voor iedereen de
kosten gaan meevallen, als ik het van sommigen hoor pfffffff.
Fijne natte zaterdag, want droog gaat het niet worden denk ik.
Ja al bijna op het einde van dit jaar het wordt nu echt herfst en
vlg week even terug zomer.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen, Hier was het deze nacht ook heftig aan het regenen ☔️. Nu schijnt het zonnetje . Het is hier binnen zonder verwarming 22 graden . Nu al in de morgen
Vandaag wassen en plassen en poetswerk .
@patrick2 Hopelijk vallen de kosten mee .
Fijn weekend allemaal en hou jullie goed . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
6
0
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 Berichten
Goeiemorgen iedereen,
Hier ook veel regen, iedereen een fijne maand gewenst! 😃
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Het is zeer mooi @Josette en mijn lievelingsdier diertje staat er zelfs bij . Het eekhoorntje 🐿️ heb er al veel noten 🥜 voor geraapt bij ons , want we hebben er toch te veel . En bij mijn zusje gedragen . Dinsdag weer een portie . Ben zeker benieuwd. En al vanmorgen gereageerd hoor 😉
Je maakt er iedere maand iets prachtig van 🙏
groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Maak er allen een fijne zondag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
Heel de nacht geeft het hier gegoten wat een weertje ,gisteren mijn dakgoten netjes alle blaadjes opgekuist zodat de regen ☔️ er weer goed door kan ,want anders geraakt het verstopt en van het tuinhuisje ook zat goed vol .
Dat heb je als je dicht langs de straat kant lindebomen staan hebt elke seizoen valt er wel iets af . Maar het is ook wel heel mooi al de verschillende kleuren zien veranderen . Van groen naar rood en geel (schitterend)dus we nemen dat er dan wel bij .
@patrick2 kan niet meer volgen met al mijn programma’s andere hobby’s te doen . Veel tekenen ✍️ voor de moment en zorgen voor mijn woefke.
Voor u is weekend weer gedaan en terug aan de slag 🥊 vanavond allee vannacht werken nacht .
Dus fijne dag wens ik je allen hier op het babbelhoekje . Fijne Zondag !
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
De kop van de week voor velen,
maak er een fijne maandag van, op naar de 20 gr en meer.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen,
Alles staat al buiten bij mij voor opgehaald te worden recyclage papier en karton en plastiek . Netjes bijeen . Straks nog wat zwerfvuil bijeen rapen want er ligt weer heel wat op de baan . Jeetje 🙄.
Het is wel weer wennen S’morgens dat donker op staan moet het weer gewoon worden . En het vroege donker worden , maar het is ook gezellig met kaarsjes 🕯️ in je woonkamer.
voor de rest een fijne dag gewenst
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Het gaat voor velen een zware dobber worden als je alle verhalen hoort en leest.
Fijne dinsdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen,
Zit al aan de koffie , vandaag wat klusjes doen bij zusje , het is er het weer voor .
voor de rest allen een fijne dag gewenst
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 denk ook aan jezelf hé.
Op naar de 21° vandaag amai dat is in de zon +5°.
Fijne woensdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemiddag,
Vandaag bij mijn moeke haar voeten 🦶 gaan verzorgen , pedicure dag . Nagels knippen en vijlen en eelt verwijderen. Daarna een massage en kan ze weer beter stappen . Dan de beurt aan mijn vake . Zijn de oudjes weer goed te been 🦵.
want verzorging voor hen is zeer belangrijk. En dan terug huiswaarts nog heel wat karweitjes liggen er thuis 🏠 te wachten .
Straks komt er al iemand voor mijn boiler en verwarming want ging niet . Eindelijk . Niet dat ik voor de moment kou had .
Gisteren veel werk verricht ben wel pas in de namiddag gegaan bij mijn zusje ,daarna boodschappen en gekoot samen en ze kan momenteel nog mijn hulp gebruiken ,want ze is nog altijd niet genezen ❤️🩹 krijgt nog lang medicatie en om de 14 dagen een spoeling .soms is ze echt ziek 🤢 van al de medicatie 💊.**bleep** is een lelijk beestje. Vaak moe .Dus alle hulp helpt .
Rust ook dus verdeel ik mijn pauze want alle dagen zou ook teveel zijn voor mij kan ik ook niet . Te veel is te veel .
Fijne dag
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 wind wel maar veel zon de overgordijnen
moeten dichtdoen.
Fijne donderdag iedereen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
Goedemorgen,
@Josette amai dan geeft het bij jullie volle kracht zon 🌞 geweest . Niets bij ons geen straaltje zon 🌞 gezien .
Ben net aan de koffie ☕️ wel al eens op geweest maar terug nog eens in bed gekropen .,en nu pas wakker geworden en moet zeggen geeft deugd gedaan.
voor de rest een fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4