Profiel van Josette

Super User

• 

8.2K Berichten

De babbelhoek voor de maand oktober.

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Oktober.jpg

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8.2K Berichten

Super User

• 

8.2K Berichten

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

@patrick2 je was vroeg, hahahaha. Ik hoop dat voor iedereen de

kosten gaan meevallen, als ik het van sommigen hoor pfffffff.

Fijne natte zaterdag, want droog gaat het niet worden denk ik.

Ja al bijna op het einde van dit jaar het wordt nu echt herfst en

vlg week even terug zomer.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette 

Meestal zo op zaterdag pfffff maar ja . Beetje tv kijken serie's en wat programma's terug kijken 🙂 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, Hier was het deze nacht ook heftig aan het regenen ️. Nu schijnt het zonnetje . Het is hier binnen zonder verwarming 22 graden . Nu al in de morgen

Vandaag wassen en plassen en poetswerk . 
@patrick2  Hopelijk vallen de kosten mee .

Fijn weekend allemaal en hou jullie goed . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

Hmmmmmmmmmmmmm, @Tinneke2  dacht dat je benieuwd was naar de nieuwe babbelhoek?

Maar lees niets erover, hier ook warm genoeg binnen gelukkig

zonder verwarming! De was is in de kast.

Pfffffffffffff iedereen wacht op de afrekening, vlg mij

sturen ze die pas als de prijs het hoogst staat!

@patrick2 ook naar de Outlet geweest? 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Denk het allee , bij mij valt de eindafrekening altijd in de maand December . Juist als alles nog eens gaat opslaan en nog eens in Januari ook . 
Ze hebben dat goed bekeken . En we zijn van de miserie nog niet van af ,zal nog zeker 4 a 5 jaar duren dat het zo duur blijft . Door meneertje Poetin met zijne Oorlog . En al de rest van de Ministers hun besluit . Wat een boeltje . 

Ach en nu willen ze weer de dienstplicht inroepen . Wat met al de studerende ???? 
België wordt helemaal zot 🙃.Straks moeten ze nog mee gaan vechten . Zal niet nodig zijn met al hun kernwapens . We worden direct van de kaart 🗺️. geveegd. 
Vind heel erg waar onze jongeren in leven . Triestig is het . 😢

Slaap er zeer weinig van . 
waar gaat dat eindigen ?

We moeten er proberen voor elkaar te zijn. Daarom lieve mensen een fijne avond amuseer jullie . Maak het gezellig ,pak elkaar eens goed vast . 🧸🧸

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2  oproep vind ik niet erg, krijgen ze wat meer manieren

en respect voor hetgeen iedereen voor hun doet! 

Fijne avond.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Ja misschien heb je wel gelijk maar dat ze wel niet naar de oorlog moeten . Want sommige amai wat voor taal die gebruiken tegen hun ouders of leerkrachten . 

Zou dat niet moeten doen hebben . Was direct met de mattenklopper op je blote poep en dat deed geen deugd Zenne . 
Maar het was wel niet afgeschaft wel opgeschort lees ik week dat mag het toch wel van mij ook terug komen . Maar wel niet voor de universiteiten. Die zijn echt hoge studies aan het doen . 
fijne avond en voor straks ,Slaap wel .😴🛌

Super User

• 

7.2K Berichten

@Tinneke2 

Tja, die legerdienst ....

Wat blijkbaar velen niet weten, is dat destijds de legerdienst in drie smaken bestond:

1. Gewoon soldaat
  2. Kandidaat reserve onderofficier (KROO)
  3. Kandidaat reserve officier (KRO)

De nrs 2 en  3 kregen iets langer opleiding en nadien een leidinggevende functie, aangepast aan hun capaciteiten. Geen enkele reden dus om universitair geschoolden uit te sluiten van legerdienst. Voorbeeldje? Artsen konden hun "beroep" effectief uitvoeren in de medische dienst. Mooie extra stage ...

Nog eentje? Legerdienst enkel voor mannen? Neen hoor, wat velen niet weten is dat er begin jaren 90 ook legerdienst voor vrouwen bestaan heeft. Weliswaar op vrijwillige basis. Zo kon bvb de oudste dochter van een gezin legerdienst gaan doen waardoor haar jongere broers vrijgesteld werden. Maar ook zonder die reden konden ze dat doen. Er zijn er niet veel geweest, maar er zijn er wel degelijk geweest.

Een kleine bedenking van mezelf: met al dat woke gedoe en die M/V/X toestanden van tegenwoordig zou een eventuele nieuwe legerdienst, als die er zou komen, voor iedereen moeten zijn. Iedereen, M, V en X, gelijk voor de wet.

Dat is mijn gedacht hierover ...

Pisteur vétéran

• 

48 Berichten

Goeiemorgen iedereen,

Hier ook veel regen, iedereen een fijne maand gewenst! 😃

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Hippie1727 Voor jou ook een fijne maand gewenst hier schijnt de zon 🌞 nog altijd 

fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

Het is zeer mooi @Josette en mijn lievelingsdier diertje staat er zelfs bij . Het eekhoorntje 🐿️ heb er al veel noten 🥜 voor geraapt bij ons , want we hebben er toch te veel . En bij mijn zusje gedragen . Dinsdag weer een portie . Ben zeker benieuwd. En al vanmorgen gereageerd hoor 😉

Je maakt er iedere maand iets prachtig van 🙏

groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 wij hadden ook eekhoorntjes thuis in de bomen, zalig.

Dat is het enige wat ik gemist heb na de verhuis!

Maar niet over de nieuwe babbelhoek ......................... 😘

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Het is leuk om te zien de schatten . Jammer maar af en toe zie je ze in bossen ook meer en meer komen ze tevoorschijn.  
En de maand Oktober zal wel weer goed vol geraken , wie weet komen er nieuwe binnenkomers bij of hoe zeg je dat eigenlijk 😊 babbelaars 😉

We kletsen soms toch wel wat af en dat is goed . En Fun (leuk ) 

Ge doet dat goed en de plaatjes zijn altijd top . 
Groet je en groetjes aan Douglas ook dat alles goed met hem mag gaan . 
Fijne avond ga wat chillen en wijntje 🍷 drinken 😂

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

Maak er allen een fijne zondag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen, 

Heel de nacht geeft het hier gegoten wat een weertje ,gisteren mijn dakgoten netjes alle blaadjes opgekuist zodat de regen ️ er weer goed door kan ,want anders geraakt het verstopt en van het tuinhuisje ook zat goed vol .

Dat heb je als je dicht langs de straat kant lindebomen staan hebt elke seizoen valt er wel iets af . Maar het is ook wel heel mooi al de verschillende kleuren zien veranderen . Van groen naar rood en geel (schitterend)dus we nemen dat er dan wel bij .

@patrick2 kan niet meer volgen met al mijn programma’s andere hobby’s te doen . Veel tekenen ✍️ voor de moment en zorgen voor mijn woefke.
Voor u is weekend weer gedaan en terug aan de slag 🥊 vanavond allee vannacht werken nacht . 
Dus fijne dag wens ik je allen hier op het babbelhoekje . Fijne Zondag !

A9783DFC-3656-40EB-B19E-A14C47BED3B9.jpeg

Super User

• 

8.2K Berichten

De kop van de week voor velen,

maak er een fijne maandag van, op naar de 20 gr en meer.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

Goedemorgen, 

Alles staat al buiten bij mij voor opgehaald te worden recyclage papier en karton en plastiek . Netjes bijeen . Straks nog wat zwerfvuil bijeen rapen want er ligt weer heel wat op de baan . Jeetje 🙄

Het is wel weer wennen S’morgens dat donker op staan moet het weer gewoon worden . En het vroege donker worden , maar het is ook gezellig met kaarsjes 🕯️ in je woonkamer. 
voor de rest een fijne dag gewenst 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Zoals al vermeld door @Josette de kop is er weer vanaf de werk week weer begonnen. 

@Tinneke2 het is idd vroeg donker en laat licht en stevig afgekoeld buiten dus we gaan echt naar de koude maanden toe. Maar zoals je zegt met de kaarsjes aan is het ook gezellig. 

Voor de rest niks te vermelden dus een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Dat klopt zeker met kaarsjes  🕯️ , mijne woef eet weer niet denk dat hij naar zijn einde toe gaat . Eter niet wat er scheelt ,zal nog eens de dierendokter moeten bellen . Heb juist mijn factuur betaald van de gas en elektriciteit ️. En de huishuur en de verzekering van de wagen en dan ben ik er nog niet leven is echt verdorie 🤬 duur geworden . De benzine ️ is ook weer op geslagen pff 

Wat een wereld 🌍
Ga een kleinigheidje eten !

Fijne avond . Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 heb jij de afrekening al gehad?

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Nee dat zal volgende maand zijn vermits ik dan niet moet betalen , het zou mijn laatste betaling geweest zijn . Kan dat allemaal goed opvolgen ik krijg daar ook telkens een mailtje van en ook als het betaald is . 
Dus wachten op volgende maand  

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

Het gaat voor velen een zware dobber worden als je alle verhalen hoort en leest.

Fijne dinsdag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

Goedemorgen,

Zit al aan de koffie , vandaag wat klusjes doen bij zusje , het is er het weer voor . 
voor de rest allen een fijne dag gewenst 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

Net opgestaan dus nu wakker worden met een koffie. 

Zie net in de mail dat ik een uitnodiging heb gehad voor mijn herfst prik maar die ga ik niet halen komt geen enkele prik meer bij mij binnen. Dus dat gaan we afzeggen. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen nog een fijne dag verder.

Super User

• 

8.2K Berichten

@patrick2 denk goed na ...................... gaan nu al 90 per dag 

het ziekenhuis in.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette 

Ja weet het en had al beslist toen ik de uitnodiging nog niet had gehad zelfs al toen ik de derde kreeg en dat was de laatste. 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 denk ook aan jezelf hé.

Op naar de 21° vandaag amai dat is in de zon +5°.

Fijne woensdag.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

Goedemiddag,

Vandaag bij mijn moeke haar voeten 🦶 gaan verzorgen , pedicure dag . Nagels knippen en vijlen en eelt verwijderen. Daarna een massage en kan ze weer beter stappen . Dan de beurt aan mijn vake . Zijn de oudjes weer goed te been 🦵. 
want verzorging voor hen is zeer belangrijk. En dan terug huiswaarts nog heel wat karweitjes liggen er thuis 🏠 te wachten .

Straks komt er al iemand voor mijn boiler en verwarming want ging niet . Eindelijk . Niet dat ik voor de moment kou had . 
Gisteren veel werk verricht ben wel pas in de namiddag gegaan bij mijn zusje ,daarna boodschappen en gekoot samen en ze kan momenteel nog mijn hulp gebruiken ,want ze is nog altijd niet genezen ❤️‍🩹 krijgt nog lang medicatie en om de 14 dagen een spoeling .soms is ze echt ziek 🤢 van al de medicatie 💊.**bleep** is een lelijk beestje. Vaak moe .Dus alle hulp helpt . 
Rust ook dus verdeel ik mijn pauze want alle dagen zou ook teveel zijn voor mij kan ik ook niet . Te veel is te veel . 
Fijne dag 

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Het is weer woensdag dus voor vele de helft van de week maar voorbij is het donderdag want is al weer bijna weekend voor me. 

@Tinneke2 je doet weer veel en een denk te veel maar dat laat ik er ff naast liggen. Rust op tijd en denk ook aan je zelf hé . 

@Josette heb niks mee gekregen van het mooi weer aangezien ik dan mijn in gegaan ben deze ochtend. Nu merk ik dat de wind wat opgekomen is. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Ik rust op tijd en stond ,vandaag door omstandigheden is er iets tussen gekomen en ben ik dus thuis moeten blijven. Dus heb ik gerust . 

Wat het weer betreft veel wind er was geen sprake van 21 graden het was eerder frisjes . Geen zon gezien . @Josette zag zelfs iemand die met zijn fiets flink moest trappen . Mijn zwerfvuilzak vloog langs alle kanten ben er mee gestopt ,alles vloog alle kanten op. 😂en ik ook bijna .

Dus dan maar binnen 
Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 wind wel maar veel zon de overgordijnen

moeten dichtdoen.

Fijne donderdag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

Goedemorgen,

@Josette  amai dan geeft het bij jullie volle kracht zon 🌞 geweest . Niets bij ons geen straaltje zon 🌞 gezien . 

Ben net aan de koffie ️ wel al eens op geweest maar terug nog eens in bed gekropen .,en nu pas wakker geworden en moet zeggen geeft deugd gedaan. 

voor de rest een fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 hier nu al volle zon, achterkant alles dicht! 

Dan had je dat nodig.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette Hier komt zonnetje ook piepen 🐣 Straks ga ik er eens van genieten voor de laatste dagen . Eens gaan wandelen . Vandaag ga ik het nog rustig houden . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

Net opgestaan dus nu ff wakker worden met een koffie , en geen zon gezien wat normaal is natuurlijk : ) 

Het is de laatste van deze week en dan is het weekend de tijd vliegt weer. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Jammer dat je niet kunnen genieten hebt van het zonnetje ,was echt heerlijk weer . Heb deze namiddag zwerfvuil opgehaald en op een plaats kreeg ik zeer lekkere koffie . 

Heb mij een bolderkar  aangeschaft volledig overdekt dat tegen regen en windt kan . En er zit een draag zak bij voor mocht ik een hongertje krijgen voor een prikje . Niet nieuw maar is nooit gebruikt . 😉. Binnenkort komt het pakje toe . 

En dat allemaal voor vrijwilligerswerk. 
Maar dan blijft het toch wat netjes . 
Doet deugd dat er mensen het appreciëren. 

Allee de laatste voor u te gaan ,misschien kan je dan ook nog nagenieten van het zonnetje .

Denk niet dat we een hele strenge winter zullen krijgen .

Krijg stilaan honger maag maag knort 😅

fijne nacht /avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...