@Josette Had het ook warm 🥵 deze keer en vele beten van de muggen 🦟.
@patrick2 En hoe was het op de kermis 🎡 u goed geamuseerd? Ga even afkoelen onder een koude douche 🚿 ,fijne zondag iedereen maak er nog iets leuks van . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette och heb ik geprobeerd ze laten mij niet gerust heb tegoed bloed 🩸. ze blijven niet van mij af , heb er heel veel en staat er vol van . Mijn moeke geeft zalf voor ze zal mij straks insmeren maar moet er mee opletten waar , want mag geen zonlicht aankomen en pas vanavond na douchen 🧼 zal ze het doen . Maar toch fijn van je om te helpen .☺️😉fijn Zondag nog .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 we hebben ons geamuseerd en dat is wat telt. Nu wel net pas opgestaan en vandaag ga ik niks doen enkel straks een spel op de PS5 of iets van een film kijken maar dan houd het ook op.
@Josette S’morgens is het al frisjes en dat kan goed doen . Ben gisteren even gaan afkoelen in het zwembad van mijn andere zus 🧑 . Het deed wel eens deugd .
Vandaag niet veel of niets te doen even relaxen 😎.
Fijne maandag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gisteren toch nog even de kermis op geweest maar dan samen met mijn partner even zonder andere weg geweest. Hebben wat gelopen en terrasje gedaan met een goede cocktail erbij dus hebben ons vermaakt.
@Josette en @patrick2 hier is niets van regen ☔️ gevallen en boven was het snikheet 🥵. Heb amper één oog 👁️ dicht gedaan . Alle ramen staan open , om te verluchten en straks dicht want gaat regenen ☔️. Goed voor mijn planten 🪴 en de regenton . @Josette Nog even geduld en dan heb jij het weer voor u dan is het minder puffen 😮💨 en wordt het beter voor jou en vele mensen want het extreme weertje is niet al te gezond . Velen zijn verplicht om binnen te blijven . Hou de moed er nog even in . Fijne dag 👋 iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hier schijnt de zon 🌞 ook terug ga vlug mijn vensters weer dicht doen , ben gestopt met strijken want werd te heet 🥵. fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Gisteravond is het hier dan eindelijk goed 👍 beginnen te regenen ☔️ . Eindelijk wat afkoeling maar nog niet zoveel . Nu douchen en vertrekken naar de huisarts. Voor de kinderen die naar school gaan vliegt de week vlug voorbij . Ik zie veel blije gezichten 😆.De kleintjes hebben het toch nog moeilijk om afscheid te nemen van de mama of papa . Maar met de tijd wend dat wel . @patrick2 werk ze nog de enkele dagen en dan is het voor jou ook terug weekend. warme weer is nog niet volledig gedaan Zaterdag terug schitterend ☺️ weer . Fijne dag voor alle die hier ook komen meelezen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dat klopt en nog even een week of drie volhouden en dan heb ik terug drie weken verlof. Had nog verlof staan en dat heb ik ook aangevraagd dus binnenkort drie weken thuis.
@Josette Dat is eens eens goed 👍 nieuws. Bij mij geeft hij vastgesteld dat mijn kaak ontstoken is en binnenkort 🔜 heb een afspraak bij de chirurg 👨⚕️ ben benieuwd wat hij te vertellen zal hebben . Dus vlug alles thuis 🏠 nog in orde maken wat ik kan want daarna zal ik niet veel of niets meer kunnen doen . Ten zij ik goed nieuws krijg maar vrees ervoor . Weer onderzoeken 🕵️♀️ en van hier naar daar 👉 pff heb het eigenlijk wel gehad . maar als het moet dan moet het . @patrick2 je kan uitblikken en al plannen maken voor je verlof en gaat toch vlug een week . Je verlof zal er eerder zijn dan je denkt. @bigMODDER voor jou ook een fijne werkdag hopelijk valt het wat mee nu met wat minder warm 🥵 weer . Voor iedereen fijne Donderdag tinneke2/ je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ga niks plannen maken voor het komende verlof ga net zoals het eerdere verlof niks doen. Ga gewoon lekker rustig aan doen eens ontspannen en tot rust komen.
'besparen' zal er niet in zitten volgende maand. Moet mijn belastingen betalen ( en dat is bijna net zo veel als ik verdien op een maand ) en naar onderhoud voor de auto. Dus de komende maand gaat een hele dure maand zijn.
Maar goed neemt niet weg dat ik niet kan genieten maar betekend wel even wat 'zuinig' aan doen.
@patrick2@Josette Heb mijn factuur van de onderhoud van mijn wagen ook gekregen viel Nina op mijn gat 🕳️, amai zeg . Verschoot mij een bult . Wat ze niet durven vragen . Wordt alsmaar duurder . En vandaag nog mijn boodschappen gedaan pff , heb soep gemaakt wortel 🥕 en rode paprikasoep daar heb ik wat kunnen op bezuinigen want de groenten waren eens goedkoop . Heb dan maar genoeg gemaakt . Morgen nog een ketel soep . Nu hou ik het voor bekeken . Kook veel gerechten op voorhand want binnen kort kan ik niets doen . Mijn diepvries zit bijna propvol . We zullen op alles veel mogen opletten zelfs de elektriciteit en gas zal weer de hoogte in gaan . En de benzine ⛽️. We blijven ons blauw betalen 💰. Kan toch niet zo blijven duren . Pff . En de politiekers trekken hun er niets van aan . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ben hier net mijn medicatie 💊 aan het berekenen, jammer genoeg kan ik er niet in snoeien maar elke maand betaal ik nog veel en dan komt er tussendoor telkens nog geregeld andere verplicht bij . Wat natuurlijk belangrijk is . Maar al die vuiligheid in mijn lichaam het een is niet goed voor het ander …
Hebt gelijk als ze niet vriendelijk kunnen zijn en zeker niet aan de deur 🚪 wat ik zeer onprofessioneel vind dan nog amai hè . Die kent zeker de prijzen niet 😉. Allee dan is het voor jou nog niet gedaan en voor vele mensen die het te warm 🥵 vinden . Veel moed . @patrick2 je kunt van dag op dag kijken 👀 wat je gaat doen tijdens je verlof dat maakt het des te spannender ☺️😉.
Fijne leuke Vrijdag allen , doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Al Zaterdag het weekend kan beginnen, toch voor vele mensen . Mijn neef is met ze in groepje goed aangekomen in het buitenland, een opluchting 😮💨 en ook al goed nieuws 🗞️ van 1 van zijn her examen aan unief is hij geslaagd . Ook voor al zijn ( thesissen ) werken was hij er direct door . gaat voor IT universiteit moeilijke vakken . Nu de rest zit hij af te wachten . Mag zich wel dan ontspannen 😌.
@Josette ai ai 😩 dat is niet goed hè beetje rustig aan doen want wordt weer warm 🥵. @patrick2 weekend kan voor jou rustig beginnen en zonnetje is van de partij je kan er nog even nu van genieten . @Elketje81 fijn weekend met wat je ook doet . doei 👋 allemaal .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@bigMODDER voor jou ook een heel fijn weekend en geniet er van.
@Tinneke2 ik probeer er van te genieten maar ben net wakker dus eerst een koffie. dan naar de stad mijn nieuwe bril gaan halen die ligt klaar. En dan straks naar mijn buurvrouw met de kleine en de papa natuurlijk want we gaan daar eten deze avond. Maar goed ik zal er wel weer eerder zijn denk ik ok leuke dingen te doen of zo. Kleine gaat sowieso eerst naar KSA.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag vandaag.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Elketje81 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Had het ook warm 🥵 deze keer en vele beten van de muggen 🦟.
@patrick2 En hoe was het op de kermis 🎡 u goed geamuseerd?
Ga even afkoelen onder een koude douche 🚿 ,fijne zondag iedereen maak er nog iets leuks van . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Hopelijk de laatste hete dag van dit jaar! Zijn genoeg records verbroken.
Fijne maandag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette S’morgens is het al frisjes en dat kan goed doen .
Ben gisteren even gaan afkoelen in het zwembad van mijn andere zus 🧑 . Het deed wel eens deugd .
Vandaag niet veel of niets te doen even relaxen 😎.
Fijne maandag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Pffffffffffffff nog 19° buiten, is nog veel,
hier bijna géén regen gevallen, en heel ver agen we dat er onweer bezig was
gisterenavond.
Fijne dinsdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette en @patrick2 hier is niets van regen ☔️ gevallen en boven was het snikheet 🥵. Heb amper één oog 👁️ dicht gedaan .
Alle ramen staan open , om te verluchten en straks dicht want gaat regenen ☔️.
Goed voor mijn planten 🪴 en de regenton .
@Josette Nog even geduld en dan heb jij het weer voor u dan is het minder puffen 😮💨 en wordt het beter voor jou en vele mensen want het extreme weertje is niet al te gezond . Velen zijn verplicht om binnen te blijven . Hou de moed er nog even in .
Fijne dag 👋 iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette doe dit bericht maar weg 🤨, probeer het te verwijderen maar ging niet sorry 😞 . tinneke2
4
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Midden van de week weeral.
Maak er en fijne woensdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Elketje81 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Gisteravond is het hier dan eindelijk goed 👍 beginnen te regenen ☔️ . Eindelijk wat afkoeling maar nog niet zoveel .
Nu douchen en vertrekken naar de huisarts.
Voor de kinderen die naar school gaan vliegt de week vlug voorbij . Ik zie veel blije gezichten 😆.De kleintjes hebben het toch nog moeilijk om afscheid te nemen van de mama of papa . Maar met de tijd wend dat wel .
@patrick2 werk ze nog de enkele dagen en dan is het voor jou ook terug weekend.
warme weer is nog niet volledig gedaan Zaterdag terug schitterend ☺️ weer .
Fijne dag voor alle die hier ook komen meelezen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Ja @Tinneke2 zo worden ze groot hé.
Hier was de uitslag van de dokter voor Douglas positief.
Bij jou meegevallen?
Allen een fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en allen die komen kijken 👀
Goedemorgen ,
@Josette Dat is eens eens goed 👍 nieuws. Bij mij geeft hij vastgesteld dat mijn kaak ontstoken is en binnenkort 🔜 heb een afspraak bij de chirurg 👨⚕️ ben benieuwd wat hij te vertellen zal hebben . Dus vlug alles thuis 🏠 nog in orde maken wat ik kan want daarna zal ik niet veel of niets meer kunnen doen . Ten zij ik goed nieuws krijg maar vrees ervoor . Weer onderzoeken 🕵️♀️ en van hier naar daar 👉 pff heb het eigenlijk wel gehad .
maar als het moet dan moet het .
@patrick2 je kan uitblikken en al plannen maken voor je verlof en gaat toch vlug een week . Je verlof zal er eerder zijn dan je denkt. @bigMODDER voor jou ook een fijne werkdag hopelijk valt het wat mee nu met wat minder warm 🥵 weer .
Voor iedereen fijne Donderdag tinneke2/ je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
5
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Het is inderdaad verschrikkelijk duurder geworden, heb gisteren de
krant opgezegd, je kan heel de dag door neiuws lezen, die man was niet vriendelijk
zei dat het niet duur was, ik zei mijnheer overal schiet alles de hoogte in
dus dit het eerste de deur uit!
Ik doe ook altijd vanalles klaarmaken in de vriezer.
Is makkelijk voor de dagen dat het niet zo goed lukt.
Ojaaaaaaaaaa op naar een heet weekend.
Fijne vrijdag iedereen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ben hier net mijn medicatie 💊 aan het berekenen, jammer genoeg kan ik er niet in snoeien maar elke maand betaal ik nog veel en dan komt er tussendoor telkens nog geregeld andere verplicht bij . Wat natuurlijk belangrijk is . Maar al die vuiligheid in mijn lichaam het een is niet goed voor het ander …
Hebt gelijk als ze niet vriendelijk kunnen zijn en zeker niet aan de deur 🚪 wat ik zeer onprofessioneel vind dan nog amai hè . Die kent zeker de prijzen niet 😉.
Allee dan is het voor jou nog niet gedaan en voor vele mensen die het te warm 🥵 vinden . Veel moed .
@patrick2 je kunt van dag op dag kijken 👀 wat je gaat doen tijdens je verlof dat maakt het des te spannender ☺️😉.
Fijne leuke Vrijdag allen , doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 Berichten
Bij deze iedereen dit leest & @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Elketje81 een fijn weekend gewenst.
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Net een zombie, om 4.00 uur opgeweest dan
eer je terug in slaap bent pfffff.
@Tinneke2 dat kost ook een heel stuk uit het budget.
Fijne zaterdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Al Zaterdag het weekend kan beginnen, toch voor vele mensen . Mijn neef is met ze in groepje goed aangekomen in het buitenland, een opluchting 😮💨 en ook al goed nieuws 🗞️ van 1 van zijn her examen aan unief is hij geslaagd . Ook voor al zijn ( thesissen ) werken was hij er direct door . gaat voor IT universiteit moeilijke vakken . Nu de rest zit hij af te wachten . Mag zich wel dan ontspannen 😌.
@Josette ai ai 😩 dat is niet goed hè beetje rustig aan doen want wordt weer warm 🥵.
@patrick2 weekend kan voor jou rustig beginnen en zonnetje is van de partij je kan er nog even nu van genieten .
@Elketje81 fijn weekend met wat je ook doet .
doei 👋 allemaal .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1