Super User
 âąÂ
7.2K Berichten
Een nieuwtje uit de krant
Dit las ik vandaag in de krant:
https://www.hln.be/buitenland/christel-heydemann-gaat-als-eerste-vrouw-orange-leiden~a111be0e/
Kort samengevat: Orange (het moederbedrijf in Frankrijk) krijgt binnenkort een nieuwe CEO aan de top. Voor de eerste maal in de geschiedenis een vrouw.
Niets om wakker van te liggen, maar wel een leuk wistjedatje đ




Josette
Veteran verkenner
 âąÂ
8.2K Berichten
@Cdt24801 vrouwen aan de top!
0
Gregory
Super User
 âąÂ
8K Berichten
Ja, op 04/04/2022 https://fr.wikipedia.org/wiki/Christel_Heydemann
0
Tinneke2
Bewezen verkenner
 âąÂ
4.1K Berichten
@Cdt24801 @Gregory @Josette Het ziet er mij een kordate uit Christen Heydemann .En op 4 April 2022 gaat ze van start dat is niet zo lang meer . Beginnen meer en meer vrouwen staan sterk en komen meer vooruit . Zo zie je maar .đ
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0