Tinneke2's profile

Hoofdgenezer

‱ 

4.1K Berichten

Fun

Sinds @Josette er niet meer is met de babbelhoek is de fun hier helemaal weg . Heel spijtig . Mis het wel enorm onze babbel . Maar begrijp de keuze heel goed .  Fijne groetjes@Josette 🍀💐

Officiële oplossing

Community Manager

‱ 

1.4K Berichten

Hallo @Tinneke2 , @patrick2 ,

Dat klopt, het is inderdaad jammer dat de babbelhoek verdwenen is. Misschien kunnen jullie, als jullie daar zin in hebben, zelf de babbelhoek opnieuw overnemen? Of we kunnen eventueel een hoekje openen in de Tribe Lounge voor iedereen die graag wat wil babbelen. 😊

Hoofdgenezer

‱ 

4.1K Berichten

Ik ga alle sinds @josette haar babbelhoek niet afnemen . Dat hoort niet .dat was van haar en niemand anders,punt ander lijn . Ze geeft er al haar werk in gestoken , zou niet fair zijn tegen over haar . Meer heb ik daar niet over te zeggen . 

(bewerkt)

Super User

‱ 

11.3K Berichten

@Tinneke2 

Het is zeer jammer dat er geen babbelhoek meer is. 

Super User

‱ 

11.3K Berichten

@RizlaineB 

Zou dat tegenover @Josette fair zijn ? 

Het is immers haar hoek die ze ooit heeft gemaakt hier op de tribe. Denk niet dat we die haar zo maar kunnen afnemen. Het zou leuk om dit eventueel verder te zetten maar dan zou dit van ons zelf moeten af komen. Je kan niet zo maar iemand zijn hoek af nemen die daar alle tijd en energie heeft ingestoken. 

Hoofdgenezer

‱ 

4.1K Berichten

@patrick2​ Dat is toch wat ik zeg . De tijd dat @Josette er voor gedaan geeft ,al haar energie, al die jaren , noem verder maar op . Dat verdient een dikke proficiat đŸ„ł en heel veel meer dan dat en voor al de rest wat ze gedaan geeft . Daar wordt over gezwegen . Ze was een grote aanwinst . Verder wil ik het er niet meer over hebben . Het is hier een saaie boel . Meer niet . Dat denk ik er van . 

Community Manager

‱ 

1.4K Berichten

Hallo @Tinneke2 , @patrick2 ,

Ja natuurlijk, niemand zal @Josette vervangen. Dat is ook helemaal niet wat voorgesteld wordt.

Ik stel alleen voor dat we, als jullie een plek missen om gezellig te praten, eventueel een nieuw hoekje kunnen openen. Een plaats waar leden over van alles kunnen praten, ook over onderwerpen die niet rechtstreeks met het merk te maken hebben.

Maar dat kan natuurlijk alleen als daar vraag naar is bij de leden.

Trouwens, we missen Josette heel erg op het forum.

Super User

‱ 

11.3K Berichten

@RizlaineB 

We missen @Josette zeker das waar. 

Enige wat je kan doen is een poll of zo maken of er behoefte aan is om zo een hoek te hebben. Je zou dan eventueel een aparte Lounge kunnen maken voor mensen die iets willen zeggen , willen delen wat niks technisch is. Maar dat zou je moeten peilen @RizlaineB daar kunnen we niet direct op antwoorden. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

‱ 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

‱ 

8K Berichten

8K

• Super User

‱