Profiel van VHG

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

ItsMe voor Tribe?

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Super User

• 

7.2K Berichten

@VHG_Orange 

Dat is vrij eenvoudig, maar je moet natuurlijk eerst de app geïnstalleerd en geconfigureerd hebben hé ...

Als dat allemaal in orde is, ga je naar de website van de klantenzone. Daar kun je inloggen met je paswoord of ook, bovenaan staat een rode sticker "inloggen met It's me". Klik daarop. Er verschinnt een tekst der er een melding op u wacht in "It's me". Neem uw foon, open de app en wacht even. Dan verschijnt daar de medlding dat er een vraag is van Orange om in te loggen. Druk OK, dat het in orde is, wacht en je ziet een blakje lopen terwijl alles gecontroleerd wordt. Als alles OK is gaat dan op de PC de klantenzone open.

Net zelf getest. En eerlijk gezegd vind ik het vrij omslachtig. Volgend keer terug gewoon mijn paswoord ingeven. Moet ik eigenlijk zelfs niet, mijn PC heeft het onthouden ... Gewoon klikken en ik ben aangelogd ...

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Ja, dat heb ik al geprobeerd en ging heel vlot, maar als ik op de GSM naar orange surf, dan heb ik geen Itsme ter beschikking??  Als ik ingelogd ben via Itsme op de MAC en wil inloggen op dit forum, moet ik weer gebruikersnaam en passwoord ingeven! dus geen Itsme optie, maar je kunt wel inloggen via Facetime. Ik zou daar ook graag een Itsme optie willen zien!

Super User

• 

7.2K Berichten

@VHG_Orange 

Waarom zou je itsme willen op dit forum? Eénmaal uw paswoord ingeven, uw PC (werkt ook op een smartfoon) vertellen van het te onthouden en je logt met één klik in ....

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Ugh @VHG_Orange,

ItsMe is inderdaad beschikbaar voor de Orange klantenzone. @Cdt24801 legde hierboven piekfijn de werking uit van deze app.

Welke foutmelding krijg je bij het inloggen op de website Orange.be via de app?

Voor het forum Tribe is deze app niet beschikbaar.

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Saluut 🏹

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Geen enkele foutmelding, maar de aanmelding kan niet via Itsme, op de PC / MAC wel!

Pisteur vétéran

• 

74 Berichten

Hello

Wat vervelend

zou dan contact opnemen met itsme zelf ipv Orange: https://www.itsme.be/contact

ik drukte ook meer info en kwam terecht op hun website. Dus ik denk dat Orange slecht een partner is maar  veel inmenging is er niet me dunkt.

Meteen naar de bron 😉 dan weet je het meteen goed

succes

Super User

• 

7.2K Berichten

@Cleopatra  en @VHG_Orange 

Even iets duidelijk rechtzetten:

"Itsme" werkt wel degelijk, en goed, maar enkel voor de klantenzone. En de klantenzone, dat is op het internet, dus voornamelijk PC.

De app van Orange, op een samrtfoon, dat is dus NIET de klantenzone , laat dat duidelijk zijn! Het is trouwens reeds langer een vraag van velen, om enkele nuttige functionalitieiten van de klantenzone ook in de app beschikbaar te maken.

Ik heb wel nog niet geprobeerd om op de foon via de browser naar de klantenzone te gaan. Zou eigenlijk ook moeten lukken. En dan zou "itsme" ook moeten werken.

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Bij mij werkt de app prima op zowat alle sites die ik nodig heb (bank, fod, mutualiteit, verzekeringsmij, ...) maar NIET op de klantenzone van Orange!

Contact gehad met itsme zelf en alles gecontroleerd en toevallig een operator aan de tel gehad die ook bij Orange zit en samen met hem het geprobeerd.

Bij hem GEEN prob maar ik kwam weer uit op hetzelfde scenario:

itsme openen lukt maar dan meteen de melding dat ik mij moet laten registreren

is allang gebeurd maar toch nog eens geprobeerd en hup.... mailadres reeds geregistreerd...

CATH 22 noemen ze dat zo mooi in het engels!

1 Bijlage

Super User

• 

7.2K Berichten

@JohanD 

Heel vreemde ervaring. Bij mij is dat probleemloos gelukt ....

Voor zover ik kan zien ligt het probleem bij de registratie in Orange. Dan zult ge toch de diensten van de helpdesk moeten aanspreken ... Wij kunnen er hier ook niks aan doen ... Wij zijn zelf ook maar gewone klanten hé, wij hebben geen toegang tot gegevens van andere klanten ...

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

ItsMe , is zeer goed voor mensen die veel paswoorden gebruiken, je hoeft dan maar 1 onthouden en ItsMe doet de rest. steeds het zelfde paswoord gebruiken is onveilig, ik beveel ItsMe aan ! veilig en onder toezicht van hogerhand! 

Super User

• 

7.2K Berichten

@emanna 

Ik herinner me niet meer wat ik allemaal gezien heb of moeten doen heb, maar ik kan op mijn klantenzone inloggen met een userid of met itsme, beide werken probleemloos.

Pisteur vétéran

• 

74 Berichten

Handig weetje weer eens.

Heb vandaag al mogen kennis maken met Tappatalk, nu met de ItsMe app dat dus blijkbaar samenwerkt met orange. 

Vandaag staatcde dag van kennis opdoen in het vaandel voor mij blijkt. 

🙂 

Allen harrelijk dank voor alke info. 

Mvg, 

Kelly

Super User

• 

7.2K Berichten

Inderdaad @kellydebelder , om kennis op te doen zijt ge hier aan het juiste adres 😁

Loading...