Beginnende scout
 •Â
78 Berichten
Nieuwe blog "Nieuw @ Orange !"
Ugh allemaal !
Hebben jullie onze nieuwe blog "Nieuw @ Orange !" gezien?
Wat denk je ervan? 😄
Groetjes,
Nelson
Beginnende scout
 •Â
78 Berichten
Ugh allemaal !
Hebben jullie onze nieuwe blog "Nieuw @ Orange !" gezien?
Wat denk je ervan? 😄
Groetjes,
Nelson
Cdt24801
Super User
 •Â
7.2K Berichten
Ik ben eens gaan piepen en het oogt alleszins wel mooi en fris 😉
0
Manitou
Beginnende scout
 •Â
78 Berichten
Dank je @Cdt24801 ^^
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Ziet er goed uit :).
Groeten,
bigM
0
Josette
Veteran verkenner
 •Â
8.2K Berichten
@Manitou ziet er goed uit!
Nu nog even uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Succes ermee.
0
au3ken
23 Berichten
Heb deze al bekeken, ik vind hem wel leuk 🙂 @Manitou
0
Tinneke2
Bewezen verkenner
 •Â
4.1K Berichten
@Manitou ,uitstekend ,
Zeer goed . Al een paar keer doorgenomen . Goed bedacht .
wens je heel veel succes 🤞
groetjes tinneke2
0
Jorinde
33 Berichten
Ik heb de indruk dat er niet veel in staat.
Ik had iets verwacht over renovaties, zoals nieuws over nieuwe tv-opties of zo.
Vraag me bv. af of wij bij Orange ooit een terugspeeloptie gaan hebben, zoals bv. bij Telenet, waar je programma's bij Vlaamse zenders tot één week terug kan herbekijken.
Of misschien meer dan twee dingen tegelijk kunnen opnemen op de digicorder? Zou tof zijn!
3
0