Pisteur expérimenté
•
16 Berichten
Orange cloud verdwijnt.
Deze morgen via messenger contact gehad met orange ivm het verdwijnen van de cloud. Ik stuur hier het antwoord voor diegene die nog niet op de hoogte zijn. Groetjes.
“De Orange Cloud verdwijnt helaas voor al onze abonnees. Van zodra je hier de definitieve bevestiging van krijgt blijven al je bestanden nog wel 3 maanden toegankelijk om ze downloaden en te verplaatsen.
We kunnen spijtig genoeg enkel maar aanraden om ze dan te verplaatsen naar een andere cloud dienst.
Als je verder nog vragen hebt weet je me te vinden,
- Arie”

patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
Bedankt om deze info te delen met iedereen die er nog niet van op de hoogte was !
17
Sveke
Chef pisteur
•
82 Berichten
@Petjek Dank je voor de informatie!
0
0
Petjek
Pisteur expérimenté
•
16 Berichten
Net mail ontvangen, ik heb natuurlijk een wijziging van mijn abonnement, dus ik weet niet hoe het zal verlopen met bestaande abonnementen
Beste Klant,
Je Orange Cloud-account werd geblokkeerd en wordt binnenkort helemaal verwijderd.
Heb je volgens je Orange Belgium-tariefplan nog altijd toegang tot je Orange Cloud, dan is deze toegang geblokkeerd omdat je je cloud al een paar weken niet meer gebruikt hebt.
In dat geval kan je eenvoudigweg een verbinding maken om de cloud opnieuw te activeren. Is je Orange-tariefplan gewijzigd of gedeactiveerd, dan blijft je account nog 90 dagen geldig. Daarna worden je bestanden definitief verwijderd.
Tijdens die 90 dagen krijg je nog toegang tot je account en kan je bestanden downloaden, maar je hebt geen toestemming meer om nieuwe bestanden te uploaden.
Met vriendelijke groeten,
-- The Orange Cloud Team
3
0