Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Tekstopmaak posts
NaughtyByNature
+ nog 15
111 Berichten
zondag 3 november 2019
Is er een mogelijkheid om de kleur van je tekst aan te passen?
Indien dit niet mogelijk is, dan zou dit een leuke suggestie zijn voor een toekomstige update van het forum 😉
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
patrick2
+ nog 55
Super User
•
11.3K Berichten
7 jaar geleden
@NaughtyByNature als u het bericht maakt , de post om te antwoorden kan u wel degelijk uw letters en de kleur aanpassen 🙂
Ik heb enkel de optie vet en na wat zoeken kan ik de opties cursief en onderstreept ook gebruiken, maar kleur is er niet bij ☹️
@NaughtyByNature de kleur is aan te passen naast de tekst groote . Er is daar een a met een streepje eronder.
Die is er bij mij dus niet
@NaughtyByNature u verstuurd het via de gsm en daar is die optie niet aanwezig. Ik stuur via de pc daar zit het verschil.
@patrick2 Zou het geen geen leuke toekomstige optie zijn voor de gsm gebruikers?
Andere reacties bekijken
Totem
+ nog 56
Grote wijze
4.2K Berichten
Is er een mogelijkheid om de kleur van je tekst aan te passen? Indien dit niet mogelijk is, dan zou dit een leuke suggestie zijn voor een toekomstige update van het forum 😉
Ugh @NaughtyByNature,
Bedankt voor de suggestie, ik geef het door naar de strategische geesten.
Totem's zonnegroeten,
Dan zal ik met geduld afwachten op deze nieuwe opties voor de smartphone gebruikers 😊
+ nog 19
670 Berichten
@NaughtyByNature Ik zal ook wachten op meer nieuws 😄.
@Superbonbon Nog 2 en we kunnen kaarten tijdens het wachten 😂
+ nog 54
7.2K Berichten
En wat gaan jullie dan spelen? Patience? 😈
@Cdt24801 Ik heb een idee! Het zou gaaf zijn als Orange een nieuwe app introduceert genaamd Orange Games 😋.
11.3K
Gregory
8K Berichten
8K
Cdt24801
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@NaughtyByNature als u het bericht maakt , de post om te antwoorden kan u wel degelijk uw letters en de kleur aanpassen 🙂
10
0
Totem
+ nog 56
Grote wijze
•
Ugh @NaughtyByNature,
Bedankt voor de suggestie, ik geef het door naar de strategische geesten.
Totem's zonnegroeten,
Totem
6