Profiel van WesH81

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

400Mbit lijn

Hallo,

In mei had ik een brief ontvangen dat ik vanaf 15 juni van 200 naar 400Mbit ging. Als ik vandaag kijk op
me modem zie ik deze aanpassing niet. Kan iemand mij zeggen

Super User

• 

11.1K Berichten

Het beste wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter sturen of de klantendienst bellen @WesH81 . Misschien is de aanpassing niet volledig doorlopen maar zij kunnen je daar een beter antwoord op geven dan wij. 

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Heb daar  vanmiddag even over  ingebeld.

De uitrol is volop bezig maar kan tot vrijdag duren..

diejeeke_0-1592319592241.png

hier werkt het in elk geval al ondertussen. ( speedtest bekabeld)

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

De uitrol is nog steeds niet gebeurt bij mij. Het zou aangenaam moest Orange toch het probleem zou

laten weten aan mij 🙂

Super User

• 

11.1K Berichten

@WesH81  komt in orde moet wat geduld hebben. Zo een uitrol gaat ook niet in eens natuurlijk, je niet in eens iedereen voorzien en dat de lijn binnen de minuut plat leggen. Dus daarom geleidelijk aan zal iedereen zijn boost krijgen.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Zoals ik al aangaf gebeurt de uitrol gefaseerd en kon het tot vrijdag ( vandaag dus) duren volgens de medewerker van tech support die ik sprak 😉

Nog effe geduld dus, bekijk het vanavond nog eens of herstart je modem even? 

Super User

• 

11.1K Berichten

@diejeeke  dat is dus iets wat ik al vanaf het begin deze week heb gemeld. Het komt allemaal in orde. 

Maar misschien heb je die post niet zien passeren dat kan 🙂 

Pisteur confirmé

• 

8 Berichten

vandaag 20 06 2020 regio Mechelen , nog geen boost gekregen naar 400Mbit.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Dan bel je best  even in of stuur je een privebericht  op  facebook, ze gaan je daar wel kunnen helpen. 

Pisteur confirmé

• 

8 Berichten

net gedaan, ik hoor het wel. ik heb wel enkele dagen geleden een nieuwe modem gekregen, misschien dat het daar aan ligt.

Super User

• 

11.1K Berichten

@jazztown  dat ligt niet aan je modem het ligt aan de uitrol zelf. Komt allemaal vanzelf in orde.

Pisteur confirmé

• 

8 Berichten

oke, ik heb begrepen dat het automatisch gaat, dat ik geen reset moet doen van de modem ? 

tis nu niet dat ik geen internet heb he 🙂 

fijn weekend

Super User

• 

11.1K Berichten

@jazztown  een herstart van de modem gaat meestal vanzelf op afstand. Maar je kan het altijd eens doen kan nooit kwaad hoor.

Loading...