Pisteur confirmé
•
7 Berichten
Access Point / WiFi uitschakelen
Hoi,
Sinds eind december 2017 klant bij orange voor vast internet en tv en komend van Proximus.
Ik heb al altijd een Access Point (TP-Link TL-WA901ND) gebruikt die zeer goed werkte met bbox3 (wifi uit) van Proximus. Sinds de overgang naar de orange (Siligence) modem is de snelheid verschrikkelijk laag en connectie is ook slecht. DHCP al uit gezet op AP maar geen verschil.
Tevens ook geprobeerd om wifi op modem uit te schakelen maar deze komen automatisch weer actief. En wifi van de Siligence modem is ook zeer wisselvallig. (Daarom gebruik AP)
Zijn er enige oplossingen??
Dank u.

Jonah911
Pisteur confirmé
•
7 Berichten
Niemand hier een oplossing voor??
3
0
Koenkv
Apprenti pisteur
•
6 Berichten
Beste,
Ik heb het zelfde probleem
Ik schakel de wifi uit op de modem via gateway/wireless/band mode en kies daar "turn off"
maar na een bepaalde tijdt dagen of maand is de wifi weer actief
hoe kan ik die permanent uit schakelen?
KoenKV
12
0
albertocapo
Pisteur expérimenté
•
15 Berichten
Schakel de planner aan en probleem opgelost.
0
0