Ik verkies Apple omdat ik Android niet gewoon ben .Zeer gemakkelijk werkt goed uitstekend .je moet voor jezelf uitmaken wat je het beste past bij jou ,wat je er wil mee doe is van groot belang .Je kan altijd ook eens naar de winkel gaan en kijken wel toestel bij jou past .Hoop hiermee je verder geholpen te hebben .Nog een fijne avond .
graag een pluim of dat ik je heb geholpen met een oplossing .
Begrijp het zeer hoe maar als je hem als geschenk krijgt kan je moeilijk weigeren denk ik toch .
Dat is een waarheid gelijk een koe. Maar als je hem cadeau krijgt moet je u ook niet afvragen wat het beste is ... Je hebt dan immers reeds het toestel in handen ...
Tenzij de gulle gever u op voorhand laat kiezen, dat is een andere situatie. Vermits ik zelf nog nooit Apple heb gehad kan ik u daarin dan ook niet adviseren. Ik denk echter wel dat er veel meer apps zijn voor Android dan voor Apple, en dan nog kosteloos ook ...
Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.
Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.
Uiteraard is dit steeds persoonlijke keuze en ervaringen.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Beste @Lotus-3C Leuk om te horen heb ook Android tablet kan er niet goed mee werken .als je gewoon bent van Apple denk ik toch dat het moeilijker is om over te schakelen .Heb wel een goede leermeester momenteel .wacht nog af .
En inderdaad is het zoals ik al vernoemde ieder zijn keuze dat kan een ander niet voor jou kiezen .
leuk je te leren kennen hoop je hier nog te horen
je mag mij ook een pluim geven indien je dat wenst .of als opgelost markeren dank u vriendelijk
Inderdaad, Android wordt met de tijd trager. Maar Apple ook. Ik herinner me zelfs dat Apple ooit een boete gekregen heeft omdat ze moedwillig door middel van updates oudere toestellen vertraagden met de bedoeling dat de klant een nieuwer exemplaar zou kopen ...
Voor mij persoonlijk Apple. Ik heb in het verleden zowel gsm als tablet op Android gehad en vrij snel merk je dat deze trager en trager begonnen te werken. Android is een besturingssysteem en is natuurlijk ook afhankelijk op welk toestel dit staat.
Bij Apple ondervind in beide voordelen. Kwaliteit van het toestel zelf, als de vlotheid van de software die erop staat. Apple is misschien iets duurder maar ik doe ook langer met mijn gsm. Mensen die ik ken die vroeger een toestel op Android hadden die nu eens voor een iPhone gekozen hebben. Dat ding werkt nog altijd om het zo te zeggen.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Appel is mooie qua uiterlijk en is vaak voor wat betreft updates van apps, maar omdak ik persoonlijk altijd al Android heb gebruikt is Android handiger voor mij 🙂
Ga dit met een simpel voorbeeld uitleggen. Mensen die een mobieltje hebben die EOL is kunnen via custom roms nog altijd up-to-date blijven met de laatste software/veiligheidspatches. Je kunt er ook verschillende launchers op zetten of andere aanpassingen aan doen zonder dat je moet rekenen op het moederbedrijf.
Ook prijsgewijs aankoop is zot, wie nu een apple X koopt betaald bij een gekende elektroketen nog altijd een stuk meer dan de laatste nieuwe Xiaomi 10 met 5G.
Bij mij is het heel simpel een iPhone 📱 van Apple nooit meer .vanaf dat mijn iPhone 📲 het minder doet koop ik een Android Gsm veel beter geen gezever no -brainer .Apple is veel te duur en om de zoveel tijd verplicht maar echt 😕 verplicht om een nieuwe te komen omdat je met de software / veiligheid niet verder kan . En heb al een tablet van Android handig en simpel . En ze zijn niet DUUR
Ik heb nu dit jaar voor het eerst een iphone. Mijn vorige 7 gsms waren allemaal android. Qua gebruik vind ik de iphone beter maar op het vlak van specificaties niet. De batterij van een iphone gaat zeer rap plat en de camera is ook niet alles
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Vanempte goedemiddag, wij de android.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Beste @Vanempte ,
Ik verkies Apple omdat ik Android niet gewoon ben .Zeer gemakkelijk werkt goed uitstekend .je moet voor jezelf uitmaken wat je het beste past bij jou ,wat je er wil mee doe is van groot belang .Je kan altijd ook eens naar de winkel gaan en kijken wel toestel bij jou past .Hoop hiermee je verder geholpen te hebben .Nog een fijne avond .
graag een pluim of dat ik je heb geholpen met een oplossing .
3
Lotus-3C
Pisteur vétéran
•
49 Berichten
2
Lotus-3C
Pisteur vétéran
•
49 Berichten
@Vanempte
0
HayleyGoemaere
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Appel is mooie qua uiterlijk en is vaak voor wat betreft updates van apps, maar omdak ik persoonlijk altijd al Android heb gebruikt is Android handiger voor mij 🙂
0
Schumi_wk
Pisteur vétéran
•
50 Berichten
Das een no-brainer: Android
Waarom?
Ga dit met een simpel voorbeeld uitleggen. Mensen die een mobieltje hebben die EOL is kunnen via custom roms nog altijd up-to-date blijven met de laatste software/veiligheidspatches.
Je kunt er ook verschillende launchers op zetten of andere aanpassingen aan doen zonder dat je moet rekenen op het moederbedrijf.
Ook prijsgewijs aankoop is zot, wie nu een apple X koopt betaald bij een gekende elektroketen nog altijd een stuk meer dan de laatste nieuwe Xiaomi 10 met 5G.
0
gebruiker
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Apple
1
0
ini7
Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Ik heb altijd Apple gehad maar begin nu wel te twijfelen over wat mijn volgende gsm zou worden...
1
Lars0000
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Apple
0
Seppe191919
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik heb nu dit jaar voor het eerst een iphone. Mijn vorige 7 gsms waren allemaal android. Qua gebruik vind ik de iphone beter maar op het vlak van specificaties niet. De batterij van een iphone gaat zeer rap plat en de camera is ook niet alles
0
Elinetjexx
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik heb iPhone 12, heel erg blij mee zeker met de camera!
0