Éclaireur novice
•
1 Bericht
Bellen/smsen naar nederlands nummer in België binnen bundel
Ik wil overschakelen naar een abonnement (Koala). Hierbij zit internet, bellen en smsen inbegrepen. Het internet is te gebruiken zowel in België als in andere EU-landen, maar de belminuten en smsjes enkel in Belgie, ofwel in een ander EU-land. Deze zijn niet te gebruiken vanuit België naar een ander EU-land. Nu heb ik veel vrienden met een Nederlands gsm-nummer die in België wonen en is mijn vraag of ik hun nederlandse nummer kan bellen of smsen wanneer zij zich in belgie bevinden (binnen de bundel). Alvast bedankt!

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@sharonvh
Da's een goeie vraag
Ik ben zelf ook benieuwd naar het antwoord. Intiutief zou ik zeggen neen, dat gaat niet lukken, maar eerlijkheidshalve, ik weet het niet echt.
1
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@sharonvh Helaas is antwoord neen 😔 Dat komt omdat je met de gsm contact maakt met hun provider dus de Nederlandse mast en die brengt het verkeer weer terug naar hier. Dat wil dus zeggen dat het buiten uw bundel gaat zijn als u contact neemt op hun gsm nummer.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @Sharon,
Gesprekken en berichten in België naar de EU (Nederland-internationale oproepen) worden wel nog aangerekend volgens de internationale tarieven. Deze zijn niet inbegrepen in de Europese roamingwetgeving.
Als je regelmatig belt naar Nederland, kan je genieten van voordelige tarieven met de optie "one country".
Ook kan je met de Arend Premium 1000 min bellen in België naar de Europese Unie. Dus 1000 minuten bellen naar Nederland binnen bundel!
Wij zijn allemaal verbonden in een nooit eindigende cirkel.
🐺 Totems Groet 🐺
0
0