Profiel van gregorygvl

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Bestelling abbo met smartphone

Beste leden 

Ik heb een tarief wijziging gedaan 

Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory 

Geaccepteerde oplossing

Super User

 • 

11.1K Berichten

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Hartelijk bedankt voor zo een snel antwoord, ik zal is horen bij de juiste diensten of alles inorden is aangezien er nog geen bevestiging mail is aangekomen, qua levering begrijp ik het volledig dat alles wat vertraagt is door de huidige toestand in het land bedankt Patrick

Mvg Gregory 

Super User

 • 

11.1K Berichten

Dat is graag gedaan @gregorygvl . 

En ik hoop dat je nieuwe toestel er zo snel mogelijk is dat je hem ook kunt gebruiken.

Pisteur confirmé

 • 

3 Berichten

Zit met hetzelfde probleem!

Beste ik heb op 31 maart 2020 een GSM toestel besteld , telefonisch.
Dan heb ik via email een bevestiging gekregen om te betalen, wat ik óók heb gedaan. De dame zij me dat het ongeveer 5 dagen zou duren voor ik deze zou toegestuurd krijgen.
Nu is mijn toestel nog steeds niet aangekomen!!! Paar uur geleden gebeld naar nr 5000 en hebben TERUG een nieuw contract gestuurd via email met terug een bevestiging voor te betalen!
Nu is het 14 dagen en nog stééds NIETS gehoord! Ook géén e-mail met de eventuele verzending! Hebben het nu daarstraks doorgegeven aan de technische dienst. Nu begrijp ik wel met corona dat het wat langer kan duren, maar ondertussen is de GSM van mijn vrouwtje vandaag gesneuveld!! Dus heb deze dringend nodig!! Kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen mits mijn vrouwtje niet zonder telefoon kan!
Mvg Dirk

Super User

 • 

11.1K Berichten


@Dendj  schreef:

Zit met hetzelfde probleem!

Beste ik heb op 31 maart 2020 een GSM toestel besteld , telefonisch.
Dan heb ik via email een bevestiging gekregen om te betalen, wat ik óók heb gedaan. De dame zij me dat het ongeveer 5 dagen zou duren voor ik deze zou toegestuurd krijgen.
Nu is mijn toestel nog steeds niet aangekomen!!! Paar uur geleden gebeld naar nr 5000 en hebben TERUG een nieuw contract gestuurd via email met terug een bevestiging voor te betalen!
Nu is het 14 dagen en nog stééds NIETS gehoord! Ook géén e-mail met de eventuele verzending! Hebben het nu daarstraks doorgegeven aan de technische dienst. Nu begrijp ik wel met corona dat het wat langer kan duren, maar ondertussen is de GSM van mijn vrouwtje vandaag gesneuveld!! Dus heb deze dringend nodig!! Kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen mits mijn vrouwtje niet zonder telefoon kan!
Mvg Dirk


@Dendj  openbare gegevens als telefoonnummers of dossier nummers of andere vertrouwelijk info NIET op het forum plaatsen. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dus je gegevens zien of er iets mee doen. ( Ga er niet van uit van de vertrouwde Tribers hier ,maar het forum is wel openbaar dus ook voor niet Tribers ) 

Beste is dit bericht te versturen via het Webcare team ( Messenger of Twitter ). Wij zijn hier ook maar gewoon klant en hebben dus ook geen inzage op deze zaken. Dit is geen klantendienst enkel een hulplijn waar wij als klant mee kunnen helpen.

Pisteur confirmé

 • 

3 Berichten

Ah oké geen probleem. Ik pas het aan. Mvg Dirk 

Apprenti pisteur

 • 

7 Berichten

8 juni smartphone besteld  en 1euro betaald blijkbaar is het moeilijk want op 29 juni geld terug gekregen vele berichten gestuurd en gebeld op 2 juli terug 1 besteld en betaald  en blijkbaar weer moeilijk en heb er al 2 zo gehad maar niets dan problemen hoelang moet ik nog wachten dan want ik word van kastje naar de muur gestuurd mijn geduld geraakt op 

Hopend op een duidelijk antwoord 

Mvg holemans Ludo 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Ludo2  door de corona tijden zijn er heel veel bestellingen online gedaan , door dat de shops gesloten waren. Hierdoor is er een achterstand gekomen op de vele bestellingen , daarbij komt ook nog eens de post die door de corona tijden maar op halve kracht werkte. Nu zal Orange er alles aan doen deze achterstand weg te werken en is er ondertussen ook een andere koeriersdienst die nu de pakjes bezorgd. 

Als je nu dus online besteld heb je dus ook nog eens kans dat je achteraan in de rij komt te staan omdat natuurlijk de eerste die besteld hebben geleverd krijgen. Beste wat je had kunnen doen is naar een shop gaan en daar eentje bestellen en direct meenemen ( als er voorraad is ). Voor nu zal je dus moeten wachten op je levering en hoe lang het duurt weten wij ook niet.

Apprenti pisteur

 • 

7 Berichten

Dat is het probleem niet er is iets anders weet ook niet juist wat  en ik heb geen openstaande rekeningen

Hebben vorige gebeld gingen vrijdag terug bellen wacht al 1week op telefoon 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Ludo2  ah het gaat er over dat je geen kan bestellen?

Ben je al langer dan drie maanden klant ? en heb je ook niet een ander toestel op je nummer staan wat je nog hebt ? 

Apprenti pisteur

 • 

7 Berichten

En ik heb al 2 x zo een smartphone met abbonement gehad en nu niets dan problemen 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Ludo2  misschien dat er iets niet goed staat op je profiel of toch ergens een betaling die nooit gedaan is wat je zelf niet weet en Orange ook niet. Als je de klantendienst gebeld hebt en je hebt nog geen antwoord kan je eens sturen via Messenger of Twitter. Daar kijken ze dat voor je na op de juiste dienst en dan beantwoorden ze jou of ze bellen je. Als je een dossier nummer hebt is dat natuurlijk beter. Ik heb via Messenger hele goede ervaringen je dient wel een paar dagen te wachten maar je krijgt wel een antwoord. 

Loading...