Profiel van waxje

Pisteur expérimenté

 • 

17 Berichten

boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...

ik zeg via de website mijn boosters op en stuur deze netjes terug. 

ik hou het bewijs van de post goed bij. ik krijg constant meldingen via mail en sms dat ik het materiaal moet terug sturen wat reeds gedaan was. dus ik neem contact op via de chat. 3 uur later kog steeds geen respons. dan maar bellen.

meneer aan de telefoon kon niks doen want bewijsje van de post was nog niet binnen.

ik krijg een factuur en wordt 80 euro aangerekend. natuurlijk terug bellen deze keer de nummer van het postbewijs doorgegeven.

het dossier zou naar een andere dienst gezonden worden en het zou in orde komen. 

nu krijg ik opeens mail dat ze mijn apparatuur hebben ontvangen maar ik zogezegd mijn diensten niet heb opgezegd en als ik in de toekomst kosten wil vermijden ik moet bellen...

wat steken julllie daar eigenlijk uit? ik wil gewoon die 80 euro die aangerekend werd terug krijgen....

 

bijlomend probleem, ik kan nooit via itsme inloggen op mijn account.  enkel met mijn username wel.

Super User

 • 

8.1K Berichten

@waxje goedemorgen,

een beetje geduld zou niet misstaan.

Boekhoudkundig gaat dat allemaal niet zo snel hoor.

Je €- tjes krijg je heis wel terug.

Als jij naar verschillende diensten je melding doet

werkt alles naast elkaar door.

Dus wie steekt er dan wat uit?

Geduld is een mooie zaak.

Succes.

Apprenti guérisseur

 • 

184 Berichten

Josette, als er een aanrekening is geweest NA het terugsturen van materiaal, moet er ten allen tijden een bewijs worden geupload via de website. (https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur) Er is geen automatische correctie na het binnenbrengen. Dus geduld is hier geen optie. 

Daarnaast zijn toegekende creditnota's na goedkeuring vrijwel direct bevestigd richting de ontvangende persoon. Orange heeft een geautomatiseerde boekhouding. 

Dus persoonlijk denk ik dat de frustratie hier terecht is en OP gewoonweg niet de correcte informatie gekregen heeft van de diensten. 

Pisteur expérimenté

 • 

17 Berichten

als er niet geantwoord wordt is niet duidelijk of er communicatie mogelijk is. alsook lijkt je opmerking de schuld bij mij te leggen en er vanuit te gaan dat ik orange stalk ofzo.

deze verhaallijn loopt over een periode van 2 maanden. onterechte opmerking dus.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@waxje 

Als ze er intern niet uitkomen of je vind het te lang duren kan je altijd onderstaande link gebruiken. Scan je teruggave bewijs van de post in en vul de gegevens verder aan. Dan verzend je dit en dan ben je zeker dat het in orde gaat komen aangezien je het bewijs door stuurt naar Orange. 

https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Community Manager

 • 

1.2K Berichten

Hallo @waxje ,

Je kan ook contact met ons nemen via instagram of messenger.

Sorry voor het wachten 😞

Rizlaine

Apprenti guérisseur

 • 

184 Berichten

Enige correcte oplossing. Indien er een factuur geweest is NA het terugsturen, moet er altijd een bewijs geupload worden via de website. https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

 

Vermoed dat OP of een miscommunicatie met de klantendienst heeft, of gewoonweg geen heldere uitleg heeft gekregen.

Pisteur expérimenté

 • 

17 Berichten

tot op heden geen terugbetaling gekregen van mijn boosters.  dit na ettelijke telefooncontacten en het verschillende malen doorgeven van de nummer op het verzendbewijs. nu opeens kunnen ze niks meer terug vinden in hun systeem...

ik mailde ook naar hen naar een mailadres die me via de helpdesk gegeven werd. ook hier nog geen antwoord. 

 

weet iemand naar waar je een ingebrekestelling kan sturen? 

1000002050.jpg

Loading...