Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Colruyt mobile tariefplan
Zopas een sms gekregen va Orange met GOED NIEUWS
Even ter verduidelijking
Jaren geleden aangesloten bij Colruyt mobile
In 2014 gaat Colruyt mobile over naar Mobistar met zekere afspraken
Later gaat Mobistar over naar Orange
De gemaakte afspraken met Mobistar blijven gedurende jaren voort lopen bij Orange
Tot volgende maand waar sommige tarieven tot 10 maal duurder worden voorgesteld
De overeenkomst met Colruyt was dat de overeengekomen tarieven bleven zolang ik geen wijziging aanbracht aan mijn tariefplan en onbeperkt in de tijd
Blijkbaar schijnt niemand bij Orange van het bestaan van deze overeenkomst op de hoogte te zijn en krijgt men bij de klantendienst het eenvoudige antwoord "U wordt overgeschakeld naar Tempo Giga"
Zijn er nog mensen in hetzelfde geval of is er bij Orange toch iemand die van bestaande overeenkomst op de hoogte is

Geaccepteerde oplossing
FransVH
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen
Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is
U hoeft hierop niet meer te reageren
alleen ter info
0
0
adizal
Chef pisteur
•
83 Berichten
Beste,
Er word overal met van alles gefoefeld om maar meer geld uit uw zakken te kloppen.
Ben al 6 jaar klant bij Orange had 3 gsm abonnementen waarvan 1 kleintje van € 8/maand
Ben met dat abonnementje overgeschakeld op een prepaid card ook van Orange omdat ik zo weinig belde.
Kwam ik tot de vaststelling dat Orange 10c per sms vraagt en 10c per min om te bellen.
Maar Jim Mobile dat via het netwerk van Orange belt vraagt.
1 cent per sms en 8 cent per minuut bellen. Word je dan als bestaande klant niet afgezet bij Orange?
Ik kan een epistel schrijven van de fratsen bij Orange dat ik in die 6 jaar heb meegemaakt.
Deze week nog wil ik mijn oude decoder omruilen en vraag een nieuwe aan tegen betaling van €49 en zelfinstallatie. In plaats van 1 decoder sturen ze er 2 op. Een vergissing van Orange uiteraard want de gesprekken worden opgenomen. Maar wat een resem plichten wat je moet doen om hun fout recht te zetten en om geen 2x € 49 aangerekend te krijgen en 2x abonnement te moeten betalen, gewoon verschrikkelijk man.
0
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Die oude tariefplannen bestaan niet meer, @FransVH Iedereen is moeten overschakelen naar de nieuwe
Eigenaardig dat dit bij jou zo laat is gebeurd
Heb er iets van teruggevonden
2011 Mobistar sluit mvno-overeenkomst met Colruyt | Orange Belgium
2014 Mobistar neemt prepaidklanten van Colruyt Mobile over | Orange Belgium
3
0
M_016
Pisteur expérimenté
•
29 Berichten
Een telecom operator kan zonder meer tariefplannen aanpassen of schrappen, de klant dient hieromtrent evenwel tijdig (minstens 1 maand vooraf) ingelicht worden zodat hij desgevallend kan uitkijken naar een andere oplossing/operator (cfr toepasselijke wetgeving/regelgeving telecommunicatie)
Indien u effectief schriftelijk garanties zou gekregen hebben van Colruyt én Mobistar/Orange dat de dienstverlening/prijszetting voor altijd dezelfde zou blijven indien uzelf geen wijzigingen zou vragen, kunt u desgevallend beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie voor bemiddeling
Ik vrees evenwel dat er in 2014 enkel sprake geweest is "van garantie op de continuïteit van de dienstverlening" cfr info Gregory
0
0