Profiel van Dominiek76

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Factuur : Verkeerde bedragen

Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .

Alvast bedankt voor de info , 

Mvg Dominiek 

Super User

• 

7.7K Berichten

Je kunt de chat proberen @Dominiek76 

Hier volledig naar onder scrollen, dan op het blauw icoon rechts klikken

Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40

Best klantnr, telnr, factnr, naam, bericht ergens voorbereiden.  Dan kun je copieren en plakken in de chat

Als het je eerste factuur is dit even lezen

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

De link geprobeerd en bericht verstuurd , maar bericht niet verzonden krijg ik telkens als melding .

Al veel spijt dat ik overgestapt ben !!!!!! Totaal voor internet tv en 2 gsm zonder extra normaal was er beloofd 85 euro per maand . Nu op 3 maand 370 euro een verschil van 120 euro op 3 maand .

Super User

• 

7.7K Berichten

Weet dat je altijd vooruit betaalt voor de volgende periode

De eerste factuur is dan hoger

Bezie even de gedetailleerde factuur - 

Super User

• 

7.7K Berichten

Op de chat moet je wachten tot ze je een vraag stellen.  Dan kijkt er iemand naar

Ze zijn met een aantal personen en kunnen maar zoveel chats tergelijkertijd aan @Dominiek76 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Dominiek76 

€ 123 per maand , welke formules heb je dan van de gsm en heb je een optie speedboost ? 

Super User

• 

7.7K Berichten

Je betaalt een periode vooraf, @patrick2 de eerste keer

Delen door 3 gaat niet

Apprenti guérisseur

• 

165 Berichten

Misschien een tip, vraag eens achter een dossiernummer, zo kunnen ze makkelijk je gegevens en het vorige gesprek terug opnemen.

Het is inderdaad moeilijk te zeggen op deze manier wat er juist aan de hand is zonder de details te kennen.

Loading...