Profiel van DriesCallens

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Franstalige zenders staan eerst: hoe aanpassen?

Vandaag is mijn Orange TV geïnstalleerd.  Alles is goed verlopen.

De franstalige technieker heeft nederlands als mijn taal gekozen op de decoder.  Toen hij echter vertrokken was, merkte ik dat de zendervolgorde wel de franstalige was ...  De nederlandstalige zenders staan helemaal achteraan ...

Is daar iets aan te doen ?

Employé Orange

• 

198 Berichten

Hey @DriesCallens,

Je kan de volgorde van de zenders wijzigen via het menu Instellingen > Talen > Zendervolgorde.

Hopelijk lost dat het probleempje voor je op 🙂

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

hallo,

dat had ik inderdaad reeds geprobeerd, maar het veranderd niets.

Heeft het er iets mee te maken dat ik in het Brussels Gewest woon ?

mvg,

Dries

Employé Orange

• 

198 Berichten

Vreemd, zou moeten werken. Ik zal eens aan een collega die in het Brusselse woont vragen 🙂 Ik laat je zeker wat weten.

Employé Orange

• 

198 Berichten

Ik heb het even gevraagd, de collega in kwestie heeft dit zonder problemen kunnen aanpassen.

Vraagje, heb je na het aanpassen van de zendervolgorde je decoder al eens herstart? Gewoon om te kijken of dit iets oplost.

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Het lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem... Ik heb mijn decodes wel al eens heropgestart: zonder effect.  Het enige dat ik kan doen is de fabrieksinstellingen terugzetten en de decoder opnieuw instellen.  Daarvoor zal ik echter moeten wachten tot mijn huisgenoten even zonder internet kunnen 🙂

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Hallo,

ondertussen heb ik mijn decoder gereset.  Ik dacht dat het aan het postnummer zou kunnen liggen en heb daarom geprobeerd met 1000 (Brussel) en later met 1800 (Vilvoorde) maar dat heeft geen effect.  Ondertussen heb ik de juist postcode teruggezet: 1080.

Ik slaag er ook niet in om live te kijken met de mobiele app op mijn GSM.  Moet ik daarvoor een ander berichtje aanmaken ?  Ik heb ook de klantendienst eens gebeld, maar de belofte om mij terug te bellen vorige week is niet nagekomen ...

mvg,

Dries

Loading...