Pisteur expérimenté
•
33 Berichten
Geniet je van korting als bestaande klant op toestel met abonnement?
mijn Samsung A5 heeft volgens jullie site nog een restwaarde van 115 euro als ik bij jullie een nieuw toestel koop, maar geldt dat ook als ik zo'n aanbieding neem: abonnement+smartphone.
maw kan ik dan ook die korting krijgen op het toestel, bvb de Samsung A8 dan aan 84 euro (ipv 199) samen met Koala Smartphone?

Svanderlinden9
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Ik heb ook een A5. Net jaar oud. Toestel met abbonement. Wil hem ook inleveren, voor de hawei p10. Ik zou nog rond de 100 euro moeten betalen voor de a5. En deze is nog 110 waard. Maar blijkbaar kan dat niet. Snap daar niets van. Maken er reclame over maar deze zou geen betrekking hebben op toestel met abonnement al hebbende
1
0
Kdennis
Pisteur expérimenté
•
24 Berichten
Hey pvandebroeck,
Je mag op 1 contract 2 nummers hebben staan met een abonnement met toestel en dit om de 2 jaar. Als jij al een toestel hebt aan verminderde prijs en jou 2 jaar zijn nog niet om, dan zul je het contract moeten verbreken om zo eventueel een nieuw abonnement met toestel te kunnen aanvragen. Om te weten hoeveel je nog moet betalen voor de restwaarde van je oude toestel kun je dit altijd terug vinden via jou klantenzone.
2
SofieOostvogels
Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Waar kan je juist raadplegen hoeveel je huidige toestel nog waard is ???
Bedankt alvast voor de tip.
Groetjes
Sofie
1
0