Éclaireur novice
•
1 Bericht
Getrouwheids korting
Ik ben nu eind december 10 jaar klant bij orange. Iemand enig idee of ik misschien korting krijg bij aankoop van een nieuw gsm toestel?
Éclaireur novice
•
1 Bericht
Ik ben nu eind december 10 jaar klant bij orange. Iemand enig idee of ik misschien korting krijg bij aankoop van een nieuw gsm toestel?
Movieman
Apprenti guérisseur
•
244 Berichten
@Mariskadujacqui de getrouwheidskortingen kan je terug vinden bij het Orange Thank You programma hier de link :https://www.orange.be/nl/hulp/klantenzone-en-beveiliging/getrouwheidsprogramma-orange-thank-you/loyal-badge-filmtickets
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Mariskadujacqui wat @Movieman stuurd is correct. En die extra korting op een aankoop van een nieuw gsm toestel nee helaas niet. Ook dit hebben we al voor gelegd bij Orange.
0
Alcarazz
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Volgens mij wel. Best informeer je even bij een Orange Center voor de verdere details en welke toestellen er in aanmerking zullen komen.
1
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Mariskadujacqui Bij aankoop van een nieuw toestel met abonnement gekoppeld geeft wel extra korting. Een los toestel dus niet maar wat @Movieman aanhaalt is zeker een optie. Uw oude gsm binnen doen en zij kijken wat op dat moment de waarde is. Kleine extra leuk weetje is als u de oude gsm binnen brengt en akkoord gaat verdiend u de Orange recycle badge 😎
0