4.4K Berichten
GO Unlimited Special Edition
Ter Informatie
Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.
4.4K Berichten
Ter Informatie
Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Anonymous dat had ik ook gezien en had het in privé bericht gedan naar Nelson. Maar dat wil zeggen dat je nu € 30 betaald voor de rest van je leven als je nu intekent op het contract. Heb het expres niet gepost omdat ik eerst zekerheid wilde van Nelson of dit ook daadwerkelijk zo is. Anders dan denk ik er toch aan dit te nemen want voor dat geld heb je dus alles onbeperkt en geen 15 GB.
6
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Totem deze aanbieding is die ook geldig voor bestaande klanten ? En is dat dan gewoon zolang je klant bent bij Orange ? Of zit daar de voorwaarde aan dat je een toestel erbij neemt? Moest het ook voor ons zijn als bestaande klant zonder toestel en zolang wij klant zijn en blijven is dat wel een heel mooie geste.
Heb trouwens ook een fout ontdekt. Er staat namelijk : Aanbieding niet compatibel met multiproductvoordeel. Maar wat zie ik op de site :
Dus de weergegeven korting klopt dan niet. Je hebt dan enkel de € 9 euro korting en niet de volledige korting van € 10 of begrijp ik dit nu verkeerd ?
6
0
Kimberlyg
Pisteur confirmé
•
4 Berichten
Hallo,
als je dit al hebt voor 40 euro per maand, kan je hier veranderen om ook te profiteren van 30 euro per maand??
5
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Blijft mijn droom tariefplan.
Groeten,
bigM
0
0