4.4K Berichten

GO Unlimited Special Edition

Ter Informatie

Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.

GO.JPG

Super User

• 

11.2K Berichten

@Anonymous  dat had ik ook gezien en had het in privé bericht gedan naar Nelson. Maar dat wil zeggen dat je nu € 30 betaald voor de rest van je leven als je nu intekent op het contract. Heb het expres niet gepost omdat ik eerst zekerheid wilde van Nelson of dit ook daadwerkelijk zo is. Anders dan denk ik er toch aan dit te nemen want voor dat geld heb je dus alles onbeperkt en geen 15 GB. 

4.4K Berichten

@patrick2 

Als je dat abonnement neemt is het normaal voor altijd denk ik. Als dit correct is, dan is dit toch een grote cadeau van Orange.

Laat je ons iets weten als je een antwoord hebt van Nelson?

Super User

• 

11.2K Berichten

@Anonymous  dat zal ik zeker doen morgen ga ik dat antwoord wel hebben. Maar inderdaad een mooi cadeau en dan teken ik er graag op in. Ben geen grote data gebruiker maar nu betaal ik € 20 dus die € 10 per maand kan ik nog wel missen. Maar ik merk wel op dat ik wel steeds meer data ben gaan gebruiken ten opzichte van twee jaar geleden. 

Super User

• 

7.2K Berichten

Moet je wel opletten dat er in de kleine lettertjes niet iets staat dat bvb een aankoop van een nieuwe foon met korting aanzien wordt als een wijziging abonnement.

Gewoon taalkundig niet, maar je weet nooit, Orange is tenslotte geen liefdadigheidsinstelling hé

Super User

• 

11.2K Berichten

@Cdt24801  vandaar dus ook de vraag naar Nelson in privé bericht. Info en voorwaarden in de shop staat erbij maar ik ga niet speciaal naar de shop hiervoor.

Super User

• 

7.2K Berichten

Er loopt trouwens momenteel ook een promo met GO Plus dacht ik: gedurende drie maanden €10 ipv €20

Hier staat wel duidelijk dat het slechts voor drie maanden is. En dus wss ook niet voor bestaande klanten die al een GO Plus hebben.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Totem  deze aanbieding is die ook geldig voor bestaande klanten ? En is dat dan gewoon zolang je klant bent bij Orange ? Of zit daar de voorwaarde aan dat je een toestel erbij neemt? Moest het ook voor ons zijn als bestaande klant zonder toestel en zolang wij klant zijn en blijven is dat wel een heel mooie geste. 

Heb trouwens ook een fout ontdekt. Er staat namelijk : Aanbieding niet compatibel met multiproductvoordeel. Maar wat zie ik op de site :

patrick2_0-1605106403415.png

Dus de weergegeven korting klopt dan niet. Je hebt dan enkel de € 9 euro korting en niet de volledige korting van € 10 of begrijp ik dit nu verkeerd ? 

4.4K Berichten

@patrick2 

Als ik het goed begrijp....dan krijgen we wel 10 euro korting, maar het multiproductvoordeel wat nu 9 euro is zal er niet inzitten. Dat zal niet compatibel zijn, anders zou het 19 euro korting zijn. Denk dat ze dat bedoelen, maar ben niet zeker. Het is een beetje verwarrend.

Super User

• 

7.2K Berichten

Inderdaad, duidelijk is het niet ... 😑

Super User

• 

11.2K Berichten

@Anonymous  vandaar ook even de opmerking erbij gemaakt. Je hebt gelijk als je het zo uitlegt want dan heb je wel een heel grote korting en denk niet dat Orange dat overleeft. 

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

@patrick2  schreef:

@Totem  deze aanbieding is die ook geldig voor bestaande klanten ? En is dat dan gewoon zolang je klant bent bij Orange ? Of zit daar de voorwaarde aan dat je een toestel erbij neemt? Moest het ook voor ons zijn als bestaande klant zonder toestel en zolang wij klant zijn en blijven is dat wel een heel mooie geste. 

Heb trouwens ook een fout ontdekt. Er staat namelijk : Aanbieding niet compatibel met multiproductvoordeel. Maar wat zie ik op de site :

patrick2_0-1605106403415.png

Dus de weergegeven korting klopt dan niet. Je hebt dan enkel de € 9 euro korting en niet de volledige korting van € 10 of begrijp ik dit nu verkeerd ? 

Ugh @patrick2,

Deze aanbieding is inderdaad geldig voor bestaande klanten, je mag deze aanvragen via de shops of de klantendienst. Je hoeft geen toestel hierbij te nemen om van deze promo te genieten.

Als je nu voor een Go Unlimited kiest in een LOVE pack, geniet je inderdaad enkel van de korting van €10 en nietmeer van de korting van €9.

Technisch hebben ze enkel die twee ** en die €10 korting kunnen toevoegen om zo duidelijk te maken dat je een korting van 10€ krijgt. Het woord "multiproductenvoordeel" kon niet veranderd worden omdat het ingesteld  en nog geldig is voor alle onze andere abonnementen. Maar ik geef het toch door !

Totem's zonnegroeten !

Totem

Super User

• 

11.2K Berichten

@Totem  bedankt. Maar voor activering moet je de klantendienst bellen of naar een shop gaan ? Ik kan het activeren via de klantenzone aan € 30 of telt dat niet dan ? 

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

Hallo,

als je dit al hebt voor 40 euro per maand, kan je hier veranderen om ook te profiteren van 30 euro per maand??

Super User

• 

11.2K Berichten

@Kimberlyg dat kan omdat het ook voor bestaande klanten is. Enkel dien je dan wel naar de klantendienst te bellen of een bericht te doen via Facebook Messenger om het in orde te laten maken. Voor Facebook dien je een account te hebben en als je die niet hebt dan moet je echt bellen. Deze gaan dan iets wijzigen voor je. 

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

Super, welk account bedoel je precies? Een facebookaccount?

Super User

• 

11.2K Berichten

@Kimberlyg  heb er net iets van gepost omdat er wijzigingen zijn gekomen. Maar ja je dient een Facebook account te hebben. 

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

Oei, welke wijzigingen? 
ik stuurde ondertussen al een messenger bericht👍

Super User

• 

11.2K Berichten

@Kimberlyg  ze gaan een wijziging doen in je abonnement zodat je dus recht hebt op die korting 🙂 Je blijft alles behouden hé dus alles onbeperkt maar in de vaktermen spreken we van een wijziging maar een klant ziet daar niks van. Heb ook klantendienst gedaan aantal jaar dus weet waar het over gaat. 

4.4K Berichten

Blijft mijn droom tariefplan.

Groeten,

bigM

Loading...