Profiel van suzeth99

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Grote vergissing over de afbetaling van de gsm

Hallo allemaal,

Ik heb dus vandaag een gsm op afbetaling gekocht voor €99 per maand, maar doordat er thuis nog eens goed gepraat is, wil ik dit graag aanpassen omdat dit niet mogelijk is met mijn budget. Ik ga namelijk binnenkort alleen wonen en daardoor kan ik dit niet voor 2 jaar betalen. Dus zoek ik een mogelijkheid om de gsm voor de normale prijs (iPhone 8 64gb) te kopen. 

Alvast bedankt voor wie mij hierbij helpt.

Super User

• 

11.1K Berichten

@suzeth99  als je vandaag getekend hebt voor het contract en de afbetaling is goedgekeurd via de bank of Orange dan is er geen weg terug. Enige dat er over blijft is de restwaarde te betalen , dus het contract af te betalen. Heb net eens de voorwaarden opgezocht en nagekeken en daar is ook niks over in opgenomen dat het terug gedraaid kan worden. Dat is de enige mogelijkheid die er is om het op deze manier te doen.

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Is het mogelijk om in de maand waarvan ik denk dat ik het hele bedrag kan betalen om het afbetalingplan op te zeggen en de rest in een keer te betalen?

Super User

• 

7.2K Berichten

@suzeth99 

Ik verschiet een beetje van uw cijfers: 24 maanden lang € 99 betalen voor een Iphone 8 64 GB?

Dit heb ik gevonden op de website van Orange:

Screenshot_2020-01-26 Apple iPhone 8 64 GB Spacegrijs.png

Dus zelfs met het duurste abo betaalt u "slechts" € 60 per maand gedurende twee jaar (plus een eenmalige kost van € 49 bij aankoop)....

Super User

• 

11.1K Berichten

@suzeth99  dat kan altijd natuurlijk. U kan zelf bekijken in welke maand u het financieel het beste uitkomt om het contract , de restwaarde , in eens te betalen voor het toestel. Dus als u bijvoorbeeld zegt ik kan vanaf de derde maand ineens dat bedrag afbetalen kan dat.

Super User

• 

7.2K Berichten

@suzeth99  schreef:

Is het mogelijk om in de maand waarvan ik denk dat ik het hele bedrag kan betalen om het afbetalingplan op te zeggen en de rest in een keer te betalen?

Ja dat kan. Aanvragen via de klantendienst en de te betalen som zal op uw volgende factuur staan. Als het via Orange geregeld is. Via Cetelem waarschijnlijk ook wel, maar dan rechtsreeks aan hen te betalen.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Cdt24801  dat is slim opgemerkt van jou maar ik denk dat @suzeth99  bedoeld de 99 euro opleg en dan de rest is af te betalen bij Orange.

Loading...