Pisteur confirmé
•
6 Berichten
GSM betaald en niet ontvangen.
Beste mede Orange klanten,
Om een lang verhaal kort te maken :
Midden April GSM gekocht met abonnement, betaald en niet ontvangen. Volgens Orange hadden ze het geld niet ontvangen. Hun voorstel : opnieuw betalen en het te veel betaalde bedrag houden ze van mijn abonnementskosten af. Dit heb ik toen gedaan en dus opnieuw betaald.
Na enkele dagen , nog steeds niets... ook geen mail van ivm de betaling of verzending van mijn bestelling... (dus 2x betaald ondertussen)
Tot nu toe nog steed geen GSM ontvangen . Ik heb al 100000000x gebeld en ze zeggen telkens hetzelfde :
-het komt inorde...
-geduld...
-U bent hoogste prioriteit , binnen de 48u wordt U gecontacteerd en geholpen...
-Het duurt langer door de covid19...
-We begrijpen U en vinden het ook vervelend...
-BLA BLA BLA...
Het is nu 22/06/2020... mijn klacht / dossier loopt van 20/04/2020 en wordt juist NIKS geholpen. Ik ben al zeer lang klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je belt doen ze NIKS enkel wat mooie praat verkopen, telkens opnieuw hetzelfde. Ik kan op voorhand zelf al zeggen of bedenken wat zij zullen zeggen aan telefoon! ZEER triestig !
Nu had ik die GSM echt nodig omdat mijn toetel het stilletjes begon te begeven, nu was ik genoodzaakt om een NOG maar eens een GSM te kopen en gelukkig kwam deze wel aan. Uiteraard heb ik deze niet via het geweldige Orange gekocht...
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hier ? Hoe is dit afgelopen ?
Greetz, JJ

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@JJ het is heel jammer en betreurend dit te lezen. En dat je het alles behalve goed en geweldig vind begrijp ik heel goed. Op dit moment zijn er meerdere topics geweest met hetzelfde probleem ook mensen die al lang wachten op hun gsm. Helaas kunnen wij ook wij hier heel weinig aan doen wij zijn ook gewoon klanten en hebben geen idee hoe het dossier eruit ziet.
Dus je bent echt niet de enige waar het op dit moment zo lang mee duurt. Zelf vindt ik het ook betreurenswaardig dat dit zo 'fout' loopt. Ik begrijp goed dat er door Corona tijden vele bestellingen binnen gekomen zijn en dat er een achterstand op zit maar zolang is niet nodig.
Als advies kan ik je enkel aanraden blijf ze zeker bericht sturen via Messenger en of Twitter. Op die manier toch het contact aanhouden want er zal een oplossing moeten komen. Als je belt naar de klantendienst , ja sorry maar die weten van niks. Dat is ook echt een probleem van de klantendienst maar goed dat is een andere discussie.
Ik hoop echt dat je probleem als nog snel is opgelost en weet dus dat je zeker niet de enige bent. Orange loopt op dat punt toch wel achter op dit moment en daar zou toch ook echt snel een oplossing in moeten komen.
Betreft de betaling niet is ontvangen....je kan hun via Messenger en of Twitter ook een betaal bewijs geven van je bank. Dan zien zij ook dat je betaling van je rekening gegaan is. Moest je niet betaald hebben dan is er ook geen geld van je rekening af. Dus als je dat kan voorleggen kunnen ze niet zeggen wij hebben de betaling niet gehad. Of je zou een verkeerd rekening nummer moeten hebben ingegeven.
1
Anonymous User
4.4K Berichten
@JJ
Als de klantendienst geen oplossing kan bieden dan kan je nog altijd contact opnemen met de Ombudsdienst telecommunicatie.
2 maanden wachten op je toestel is er een beetje over.
4
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @JJ,
Totem is echt sorry om dit allemaal te lezen :s
Er zijn inderdaad vertragingen met de leveringen, maar je krijgt wel je toestel. Stuur zeker een bericht naar het Webcare-tribe op facebook of twitter, ze kunnen je dossier controleren en de betrokken dienst onmiddelijk contacteren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
3