Pisteur vétéran
•
82 Berichten
Hallo tv internet vorlijken
Hallo allemaal bij telenet one pakket betaald 106 euro voor terug kijk tv voor internet 150 mbsc voetbal pakket tv box er bij. Bij Orange betaald ook 106 euro met WiFi boost 400 mbsc en voetbal pakket geen terug kijk tv er bij. nu kunt u beter na denken wat ik gaan doen meer mogelijkheden bij telenet raar waar voor zelfde van prijs nu nog nadenken. Maar ben tevreden klant van Orange maar ze mogen wel terug kijk tv insteken in digibox of iets doen. Ik heb go unlimted 30 gb telenet krijg one pakket voor gsm 40 gb.

Anonymous User
4.4K Berichten
Als ik een vergelijking doe:
Orange Love Trio (GO Unlimited - 30gb) + Fixed Phone = 90€
Telenet One (Mobiel One Unlimited - 40gb) +Vaste lijn + 7 dagen terugkijk TV= 86€
Stof tot nadenken!
1
Anonymous User
4.4K Berichten
Het is misschien niet echt meer van deze tijd @Gregory maar ik gebruik het nog. 😊
2
0
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
Ik gebruik al jaren geen vaste lijn meer alles per gsm en met whatsapp.
In bijna elk abonnement zit onbeperkt bellen dus daar heb ik de vast lijn echt niet voor nodig.
0
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Ja, @Sloebers het is niet echt hetzelfde, hé. Je doet er 15 EUR boost bij bij Orange
5
0
Niki1991
Pisteur vétéran
•
49 Berichten
Bij mij komt dan Orange weer als betere uit de bus. Als voetbalfanaat zijn de Play Sports kanalen van Telenet voor mij totaal overbodig. En dit scheelt 'm toch ook weer 10€ in prijs. 10,99€ per maand voor het sportpakket bij Orange, bij Telenet kost dit 19,95€ per maand.
Wat me ook opvalt bij Telenet One is dat je als optie geen 2de decoder kan huren. Tenzij ik er naast kijk. 😃
3
0