Profiel van Sjappert

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Herlaadkaart met €75 tegoed

Het is voor een buitenlander (Nederland) onmogelijk om een abonnement af te sluiten in België, ook is het onmogelijk om online een herlaadkaart op te waarderen. 

De komende paar maanden heb ik voor werkzaamheden in België een lokale simkaart nodig, enkel om data te gebruiken, niet om te bellen en te smsen.

Mijn idee is dus om een herlaadkaart te kopen bij een Orange Shop, dat moet wel kunnen met een EU ID-kaart. De site is alleen heel erg onduidelijk hoe het tarief van een herlaadkaart werkt?

Om te voorkomen dat ik elke week naar zo'n shop moet (online herladen kan óók al niet met een rekening of CC die niet in België is geregistreerd), wil ik er direct een flink tegoed op laden.

- Als ik het goed begrijp, is tegoed gewoon een jaar geldig. Is dat correct?

- Ik begrijp niet hoe de tegoeden werken. Deze pagina (https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten) toont 3 verschillende herlaadkaarten die met hetzelfde tegoed extreem uiteenlopende dingen bieden. Hoe kan €10 nou zowel maar "150 mb of 150 sms of 150 belminuten" zijn, óf maar liefst 4000 mb? Mij duizelt het.

Mijn vraag aan de kenners is dus:

- Als ik een herlaadkaart koop in de shop en daar €75 tegoed op zet om een half jaar lang alleen data te gebruiken. Hoeveel MB kan ik dan gebruiken?

Loading...
Loading...